Thespian Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 jak wielokrotnie powtarzałem i powtórzę raz jeszcze nie taki patrol straszny jak go malują Ma on jedną potężną wadę której nikt nie potrafi rozwiązać ta wada to jakieś 800-1000 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zobaczymy jutro. Mnie przekonuje przednie zawieszeńie patrolowe i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 przednie, tylne... w ogóle jest fajny od dołu ale jak to kiedyś ktoś fajnie napisał, zmoty z patroli zapadają się po osie już na asfalcie... a właśnie, fajego parcha ostatnio widziałem na allegro, rama z k160 na springu, mosty z GR a buda z pajero II to pewnie było sporo lżejsze niż seryjny grat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 No i terrano dało rade. Sprzęgiełka się nie rozsypały. No ale sie potopiliśmy. Kolega musiał zmotą przyjechać nas powyciągać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 he he a teraz na allegro nie jezdzony w terenie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Do teraz był nie jeżdżony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pathfinder v6 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Manuale to darmy wydatek. Rozbierasz automat jak sie sypnie włączasz i zaspawujesz żeby sie nie rozłączyło odrazu obydwa i szalejesz w terenie dalej. Napęd i tak reduktorem rozepniesz,zresztą nie ma jak to sztywniak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Manuale to darmy wydatek. Rozbierasz automat jak sie sypnie włączasz i zaspawujesz żeby sie nie rozłączyło odrazu obydwa i szalejesz w terenie dalej. Napęd i tak reduktorem rozepniesz,zresztą nie ma jak to sztywniak. Nie zgodzę się z Tobą kolego. Po pierwsze to takie dziadowanie, takim sposoobem można wiele innych elementów "naprawić"... Po drugie słyszałem, że z tym zespawaniamem to nie jest tak, że spawasz i to sobie hula jak Ci sie podoba Po trzecie , dajcie spokój z takimi rozwiązaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 to stary dobry trick... przerobienie automatu na zabierak... masa aut tak jeździ i sobie chwali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 mam ręczne, ale jakby się rozwaliły to kupie na pewno automaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 (edytowane) Ja tez kupilem AWM I nie narzekam.CO PRAWDA MOZE I TRZEBA WYSKAKIWAC ALE MAM NADZIEJE ZE sa TRWALSZE.Jak cos mam do sprzedania automaty. Edytowane 4 Lutego 2013 przez RoboTerrano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Jak zepniesz automaty przed "gnojem" to jest ok. Najgorzej jak auto utknie i wtedy zapinasz przód reduktorem mając rozpięte automaty. Ciśniesz gaz bez opamiętania a auto nie idzie tylko szlifuje sam tył. Nagle zapinają się przednie koła i jest niezły trzask. Szybciej się dopina przód L4 niż H4 z tego co wypraktykowałem na śniegu. Więc jak utknę i zapomnę wcześniej spiąć kół automatem to zaczynam od razu od 4L. Kolega, który często "woduje" terrano ma problem z manualami ponieważ woda dostaje się do łożysk i żałuje iż nie zablokował na stałe padniętych automatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Ja tam tez woduje:) i nie narzekam jak narazie i mam nadzieje ze podzialaja jeszcze z 10lat.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pathfinder v6 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Skoro nadal upieracie się przy manualach to zespawajcie sobie dyfer i bedziecie mieć bokade 100% przy rozpiętych sprzęgłach jeżdzi się normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 normalnie pozatym że jedno z tylnych kół w zakręcię zawsze się będzie uślizgiwać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał29 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Witam,mam pytanie czy napedy 4H Lub 4 L w momencie powieszenia sie na mostach koła powinny obracac sie jednoczesnie? dodam że w momencie szarpniecia terrano przez C 30 złapania przyczepności koła ruszyły..napedy wydają sie sprawne..zna ktoś odpowiedz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 jeśli wisiał centralnie na "gruchach" mostów, z kołami w górze, to powinny się kręcić w miarę jednakowo (to się jednak raczej nigdy nie zdarza)... jeśli któraś z opon choć ciut ciut dotykała ziemi mogło być tak że kręciło się tylko jedno z przodu i jedno z tyłu troszkę nie jasno zadanie to pytanie... ten wątek o szarpnięciu zwłaszcza... jeśli kręciło się np tylko jedno z tyłu i nic z przodu to znaczy że nie robi napęd przodu... brak centralnego dyferencjału oznacza że zawsze, ale to zawsze, 50% mocy idze na przód i 50% idzie na tył... z kolei dyferencjały w mostach, mogą sobie całą tą moc "posłać w powietrze" jeśli przynajmniej 3 koła nie mają dobrej przyczepności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Masz terenówkę i nieznane jest Ci pojęcie mechanizm różnicowy Witam,mam pytanie czy napedy 4H Lub 4 L w momencie powieszenia sie na mostach koła powinny obracac sie jednoczesnie? dodam że w momencie szarpniecia terrano przez C 30 złapania przyczepności koła ruszyły..napedy wydają sie sprawne..zna ktoś odpowiedz pozdrawiam Masz terenówke i nie znane jest Ci pojęcie mechanizm różnicowy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Masz terenówkę i nieznane jest Ci pojęcie mechanizm różnicowy Masz terenówke i nie znane jest Ci pojęcie mechanizm różnicowy ?? Oj nie każdy musi wiedzieć z czym co się je. Po to właśnie jest forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał29 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 witam..koledzy mam pytanie odnosnie blokady mostów -podczas przejażdzania przez przeszkode zawiesiłem sie wsumie to siad na mostach,czy w ten czas 4 koła winny pracować razem.dodam że u mnie tak sie nie zadziało kreciło sie te które mjało najlżej,zapinam 4L To samo -tak sie dzieje jak zawisnie na mostach czy coś jest niesprawne?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 nie masz w terrano blokady mostów. zawsze na osi będzie się kręcić to które ma lżej jeśli masz napęd 2H to będzie się kręci tylko jedno tylne... jeśli masz zapiete 4H lub 4L to powinno się kręcić jedno z przodu i jedno z tyłu jeśli masz zapięte 4H lub 4L i kręci się tylko jedno z tyłu to znaczy że nie robi przód... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 jak zapniesz blokadę tylnego mostu to powinny się kręcić obydwa tylne w tą samą strone. czy źle mówie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 jak zapniesz blokadę tylnego mostu to powinny się kręcić obydwa tylne w tą samą strone. czy źle mówie? terrano nie blokady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) terrano najczęściej w tylnym moście ma LSD więc koła z tyłu z zasady kręcą się w tą samą stronę... ale to nie znaczy że jeśli zawiśniesz z jednym tylnym kołem w powietrzu to ono dostanie jakąś konktetną moc... przy sprawnym LSD powinno być tak że jakiś tam procent mocy pójdzie też na koło "uziemione" ale i tak 75% pójdzie w powietrze... najczęśniej jest tak że moc która idzie na koło "stojące na ziemi" jest i tak zbyt mała żeby ruszyć auto z miejsca... LSD się nie zapina i nie odpina... Jeśli ktoś ma auto z diff lockiem z tyłu i bez centralnego dyfra (np patrol, niektóre pajera), to jeśli zapiniesz 4H lub 4L i diff locka to powinny się kręcić dwa z tyłu (jednakowo) i przynajmniej jedno z przodu Edytowane 12 Marca 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał29 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 I to chciałem wiedziec,zaczynam dopiero w tym temacie, wychodzi że napedy są sprawne..jest takie wrażenie że koło przeciwne chce chciało by ruszyć ale brak mu mocy,kolega debesciak ma racje w temacie,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.