NOmaro Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Po przełożeniu dźwigni na 4L coraz dłużej muszę czekać aż zapną się sprzęgiełka. Wcześniej po przełożeniu dźwigni w pozycje 4L od razu po ruszeniu tzn 0,5 m już były zapięte. Dziś stanąłem w małym dołku tył sie kręcił a przód nie chciał sie zapiąć dopiero po 3 minutach prób tył przód luz bieg załączył sie co może być z tymi sprżegiełkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 rozebrać, wypłukać to co kiedyś było smarem a teraz jest plasteliną... nasmarować... zapomnieć o problemie na jakiś czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Kiedyś na forum gdzieś było żeby czegoś tam nie smarować żeby jakiś tam jeden ellement niebył nasmarowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 "ziś stanąłem w małym dołku tył sie kręcił a przód nie chciał sie zapiąć" Sam sobie odpowiedziałeś. Aby przód się zapiął przednie koło musi wykonać część obrotu. Dlatego przed wtopą zepnij automaty, wróć z powrotem na 2H jeżeli nie ma potrzeby na 4H i jesteś przygotowany do wtopy. Jeżeli mielisz we wtopie na rozpiętych automatach to po spięciu dostaje przód niezłego kopa. Jak mi się to zdarza to staram się zaczynać od 4L i wtedy wystarczy min ruch żeby spiąć koła do półosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 U mnie automaty chodziły dopóki nie umyłem... Pewnie jakbym nie mył też by się skończyły, no ale wyszło jak wyszło. Teraz mam wzmocnione manuale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 One tak jak by sie przycinaly bo w momencie zapięcia jest jeb..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Nic się nie przycina. Gdy auto stoi w miejscu, nie ma prawa się załączyć. Jak tył na obrotach wyszlifuje minimalny przesuw auta robi się "trzask" w sprzęgłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 (edytowane) To nie kręcące koło załącza sprzęgiełko tylko półoś musi się zakręcić i wtedy załącza. W poprzednim terrano sprzęgiełka włączały się cicho i bez szarpniecia. W tym mi szarpało i było jeb. Jak umyłem lewe przestało zapinać. Jakby ktoś szukał to mam jedno uszkodzone i jedno dobre do sprzedania. Edytowane 20 Kwietnia 2013 przez krzys1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Cóż, nie będę polemizował. Nie rozbierałem, nie znam się na budowie. Opisuję jedynie moje spostrzeżenia jako użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 No jakby koło włączało to byłoby bezsesnu ponieważ ono kręci się gdy mamy wyłączony napęd a półosie stoją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 zasadę włączania sprzęgiełek znam tu nie trzeba ogromnej wiedzy. Włączają je siła odśrodkowa półosi tylko dlaczego włacza ja po 5 min jazdy na 4h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Prawdopodobnie syf jest w środku i się sklejają. Umyj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riviera Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Ktoś się orientuje czy pasują sprzęgiełka przednich piast z Terrano I do Terrano II ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 (edytowane) kolego zdejmij sprzęgiełka i policz dokładnie ilość zębów , dokładnie! i wtedy szukaj dopiero a nie patrz czy to T! czy T2....u mnie pasowały od Navary chyba, a z przegubami to jeszcze lepszy bałagan jest , mają po 25,27,28,32,35 zębów i zewnątrz i od wewnątrz ....w różnych kombinacjach ....trzy dni szukałem Edytowane 28 Kwietnia 2013 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riviera Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Ilość jest taka sam rowki 27 /6 śrub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 i teraz szukaj dopiero, nie muszą być od terrano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Pilnie potrzebuje pomocy. Sprzęgiełko terkocze podczas jazdy co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Prawdopodobnie kończy Ci się sprzęgiełko. Ja miałem tak samo. Umyłem, myślałem, że pomoże. ale po tej operacji przestało całkiem działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 A może ktoś wie jak to zrobić póki całkiem sie nie rozkrzaczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 umyć, może pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszaAT Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Zajrzyj do środka, zobacz co jest nie tak, pomierz elementy. Niektóre z nich da się tanio kupić w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 No właśnie rozbierałem czyściłem i nic niepokojącego nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszaAT Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Jak to terkocze, tak że jedziesz sobie jedzie, zaczyna terkotać a potem lekkie "łup" jakby się samo załączyło? U mnie taki efekt był gdy nałożyłem za dużo smaru (jak jeszcze myślałem, że to się smaruje) i na mrozie smar zgęstniał. Dobrze by to było wymyć jakimś brake cleanerem, lekko leciuchno przesmarować tam gdzie nada i lekko zalać olejem przekładniowym. zobaczysz co z tego będzie. Zmierz te elementy cierne wg wskazówek z serwisówki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 a jesteś pewien że to nie przegub się kończy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 nie, napewno nie przegób bo jak zapne na 4 to przestaje terkotać. Jak jadę na 2h to cały czas w sprzęgiełku trrrrrrrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.