Gość grobelka Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam. Posiadam maxime J32 '94 3.0 z LPG. Mam w niej problem z powietrzem (tak myślę - nie znam się) - mianowicie podczas jazdy (na gazie jest to mocno odczuwalne, na benzynie mniej) spada nagle moc, obroty jakby stają na chwilę w miejscu, następnie "strzał" z pod maski, konkretnie z puszki zasysającej i dalej normalnie (puszka jest już rozpieprzona od tych "strzałów"). Byłem u dwóch mechaników ale rozkładają ręce (albo nie chciało im się szukać przyczyny albo nie mieli bladego pojęcia). Z tego co się wywiedziałem gdzieś w sieci to prawdopodobnie silnik dostaje "lewego" powietrza. Miał może ktoś taki problem albo słyszał o czymś takim? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoidberg Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Przerabiałem takie zachowanie silnika u siebie w Almerze, pomogła wymiana kabli zapłonowych, bo na którymś miałem przebicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Chyba logicznie, że trzeba po uszczelniać dolot , doprowadzić żeby chodził idealnie na benzynie, a potem walczyć z gazem. J30 lubi nawet II generację gazu wiec nie będzie problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Sporo się pulta na pb i lpg to ukł zapłonowy .w stanie agonalnym ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.