buladag Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Cześć. Teraz mam wsadzone zwykłe NGK BKR5E-11, mają 26tys km na LPG i żadnych problemów nie mam. Pasuje powoli przymierzyć się do wymiany i zastanawiam się czy warto kupować jakies inne (innej marki?), w instrukcji piszą, że można zamontować cieplejsze i zimniejsze, zastanawiam się też czy warto dopłacić te 2zł do serii NGK V-Line czy nie ma sensu i zamontować to co do tej pory? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Możesz pokusić się na Denso, wg mnie trzymają jakość. NGK już nie to, co kiedyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Cześć. Teraz mam wsadzone zwykłe NGK BKR5E-11, mają 26tys km na LPG i żadnych problemów nie mam. Pasuje powoli przymierzyć się do wymiany i zastanawiam się czy warto kupować jakies inne (innej marki?), w instrukcji piszą, że można zamontować cieplejsze i zimniejsze, zastanawiam się też czy warto dopłacić te 2zł do serii NGK V-Line czy nie ma sensu i zamontować to co do tej pory? Z góry dzięki za pomoc. jak nie masz problemów to nie kombinuj, zmieniłem na Denso i zaczeły sie problemy z cewkami - padły mi 2, zmieniłem na NGK i jest ok. Ja zmieniam świece co 30 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 OK dzięki, wezmę chyba zwykłe BKR5E-11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ja cały czas jeżdzę na tych zwykłych (oryginalnych polecanych przez Nissana) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ja też, w pierwszej kolejności książka zaleca BKR5E-11 i zmianę co 30000, ale dopuszcza też świece zimniejsze i gorące. Chyba faktycznie nie będę kombinował i wymienię na te normalne. W sumie u mnie to będzie pierwsza wymiana po zagazowaniu i tak myślałem, czy by nie wymienić trochę przed 30000km, bo uznałem, że wymiana świec co okres czasu (ksiazka chyba mówi o 2 latach) to troche przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Nic się też nie stanie jak wymienisz pare km po 30 tys. ja swoją P12 na LPG zrobiłem już 160 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Dzięki. BTW co ile filtr powietrza wymieniasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Filt powietrza i kabinowy wymieniam co 10 - 15 tys. (przy wymianie oleju) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.