buladag Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Cześć. Mam kilka pytań co do wymiany, co i jak po kolei? jak odpowietrzyć układ-gdzie są odpowietrzniki? Jest sens po spuszczeniu starego płynu płukać układ wodą demi? (dla mnie żaden koszt bo mam dostęp do takiej wody) Mam też obawy jeśli chodzi o układ chłodzenia w moim aucie, do którego wpięty jest reduktor LPG, który jest nieco wyżej niż chłodnica i wpięty jest przed nagrzewnicą i węże idą w górę. Nie wiem czy też go trzeba odpowietrzyć jakoś czy sam się napełni? No i na koniec, na jaki płyn wymienić? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 powiem ze jak ja zlewalem plyn i wyjmowalem chłodnice aby turbine wyjac to przy zalewaniu nawet nic nie odpowietrzalem tylko uruchomilem silnik dolewalem wprost do chodnicy plyn i wlaczylem ogrzewanie czekajac az cieplo poleci z nawiewu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Voluminer Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Jacek22 ma rację Wystarczy nalać ( do małego obiegu, po pompować wężykiem nawet). Potem odpalić i poczekać aż termostat się otworzy i samo wypchnie powietrze przez zbiorniczek wyrównawczy( najlepiej zostawić go pustym i dolewać cały czas ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Otwarlem ksiazke i odziwo jest tam opisana procedura wymiany i zaznaczone korki. Teraz pozostaje pytanie jaki plyn kupic i ile go faktycznie wchodzi? Ksiazka mowi o 6l ponad ale czy zleci 100% plynu z ukladu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Płyn do chłodnic do końca nie zleci, spokojnie około 6 litrów wejdzie Mozesz kupić gotowy płyn lub koncentrat płynu chłodniczego i wodę destylowaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandaryn Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Cześć. Mam kilka pytań co do wymiany, co i jak po kolei? jak odpowietrzyć układ-gdzie są odpowietrzniki? Jest sens po spuszczeniu starego płynu płukać układ wodą demi? (dla mnie żaden koszt bo mam dostęp do takiej wody) Mam też obawy jeśli chodzi o układ chłodzenia w moim aucie, do którego wpięty jest reduktor LPG, który jest nieco wyżej niż chłodnica i wpięty jest przed nagrzewnicą i węże idą w górę. Nie wiem czy też go trzeba odpowietrzyć jakoś czy sam się napełni? No i na koniec, na jaki płyn wymienić? Z góry dzięki za pomoc. Witaj, Mam taki sam silnik jak Twój i tez mam reduktor LPG. Wymieniałem płyn chłodniczy ok. rok temu bez większych problemów. Nalewasz, włączasz silnik , otwierasz ogrzewanie i czekasz aż pompa wszystko przepompuje, poźniej dolewasz i koniec operacji. Ja nalałem płyn Prestone - tu tez chyba nie ma co kombinować, to nie Ferrari ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.