bembenek Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam.Mam mały problem ,gdy ruszam samochodem zapala się kontrolka od ręcznego hamulca i po sekundzie gasnie ,mozna powiedziec ze mruga tak sekunde dwie.Gdy zaciągne hamulec reczny działa prawidłowo i gasnie przy puszczaniu.Pytanie brzmi tak,czy ta kontrolka odpowiada tez za jakies inne czesci lub podzespoły,które mogą się popsuc lub zuzyc lub zuzywają sie podczas eksploatacji,czy tylko odpowiada za hamulec reczny (awaryjny).A moze tylko czujnik sie psuje.Prosze o podpowiec,bo nie wiem od czego zacząc,a nie chce szukac dziury w całym. Primera P11-2,0TD,98rok-90 km.sedan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 dolej płynu hamulcowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bembenek Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Dzieki .Jutro to zrobie,Musze sie przyznac ze dawno nie zaglądałem pod maske,dzieki za podpowiec,nigdy bym na to nie wpadł,a chciałem juz cos rozkręcac.Musze sprawdzic czy gdzies nie ucieka płyn,hamulec jest OK,ale nigdy nie wiadomo jak sie nie zobaczy.Jeszcze raz DZIEKI,Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 płynu ubywa wraz z wycieraniem klocków, to normalny objaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 oooooo nie wpadlbym na to. Mam to samo ale juz nawet podczas jazdy. Mruga jak w święta lampki na choince. Myślałem ze któryś czujnik od ABS głupieje. Dodatkowe pytanie - jaki płyn do zbiornika? - DOT4, DOT3, etc...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 DOT 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 DOT 4 , ale skoro umiemy czytać i pisać to na korku od zbiorniczka powinno być napisane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Czujniki ABS nie mają nic wspólnego z kontrolką ręcznego. Z lampką ręcznego mają do czynienia - ręczny, płyn hamulcowy i czujnik podciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bembenek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 (edytowane) dolałem płynu i nic nie dało,w sumie był prawie w normie dolałem do maxymalnej kreski, wciąz sie zapala gdy ruszam i energicznie przygazuje na pierwszym biegu.Klocki wymieniałem jakies dwa miesiące temu z tarczami,tak że klocki można wykluczyc. Edytowane 9 Stycznia 2013 przez bembenek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Sprawdź na razie dwie rzeczy: 1 - włącznik dźwigni ręcznego (czy nie lata jakiś kabelek) 2 - przewody od pompy vacum (czy aby nie są sparciałe) - sprawdź je dokładnie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 sprawdź kabelki przy zbiorniczku z płynem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bembenek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 sprawdziłem kabelki i nie widze nigdzie jakis przetarc,nie są tez sparciałe,wyciągłem wtyczke przy zbiorniczku i jest OK , nie jest zasniedziała.Przy dzwigni hamulca ręcznego tez jest wszystko dobrze pstryczek działa prawidłowo.Prosze podpowiadajcie co jeszcze moge zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 sprawdź jeszcze gumowy wężyk który idzie od pompy vacum do czujnika podciśnienia czy nie ma jakiegoś pęknięcia poczytaj tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81562-czujnik-podcisnienia/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 drwijcie dalej se sobie niegodziwcy ...... jak mruga kontrolka od recznego to cos z hamulcami ;p zeby wam dac kolejny powód to powiem ze na początku myślałem że to spowodowane było luzem na lince ręcznego, którego defacto nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 (edytowane) drwijcie dalej se sobie niegodziwcy ......??? ??? Edytowane 9 Stycznia 2013 przez dawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 (edytowane) Nie denerwuj się "panstasio" i nie obrazaj tych , którzy chcą Ci pomóc! Napisał Ci "dawid1" w dniu 8.01. o czujniku podciśnienia? - napisał. Skoro sprawdziłeś wszystko inne, to sprawdź ten czujnik. Odepnij od niego kabelki i wszystko. Przestanie migać, masz przyczynę, nie przestanie - szukaj dalej. Jeszcze jedno, jak padł czujnik, to tylko ASO, zamienniki nieobecne ( tylko, że w ASO drooogo!). Ja śmigam z odpiętym kabelkiem juz od roczku. Edytowane 11 Stycznia 2013 przez emeryt03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 to o drwieniu było żartobliwie i odniosło się do słów Gawy: "DOT 4 , ale skoro umiemy czytać i pisać to na korku od zbiorniczka powinno być napisane..." - kurcze jakbym nie czytał nie znajduje na tymze korku żadnej informacji o typie płynu Za wszelkie słowa i odpowiedzi oczywiście szczerze dziekuje Z tym czujnikiem koniecnzie musze sprawdzic - mruga bydle jak głupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Ten czujnik można rozkręcić (w środku jest zaworek) i przedmuchać jakimś wd tylko dobrze by było wcześniej policzyć obroty żeby go tak samo wkręcić - nie za głęboko i nie za płytko. Mój był niestety zniszczony w środku więc tylko wymiana. Oczywiście najpierw sprawdziłem podciśnienie z pompy i było ok. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 to o drwieniu było żartobliwie i odniosło się do słów Gawy: "DOT 4 , ale skoro umiemy czytać i pisać to na korku od zbiorniczka powinno być napisane..." - kurcze jakbym nie czytał nie znajduje na tymze korku żadnej informacji o typie płynu Za wszelkie słowa i odpowiedzi oczywiście szczerze dziekuje Z tym czujnikiem koniecnzie musze sprawdzic - mruga bydle jak głupie musi być napisane breake fluid ,Dot4,jeżeli nie to masz jakiś inny pasujący korek ale tym sie nie przejmuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bembenek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Dawid 1 wielkie dzieki dla ciebie! sprawdziłem jeszcze raz wszystkie węzyki w swietle dziennym i znalazłem małe pękniecie ,wymieniłem i jest wszystko OK.Kontrolka juz nie mruga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.