Vendetta Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 siema, mam almere 2,2dci z 2004 roku i mam problem Zaczelo mi coś popiskiwac w okolicach paska klinowego ale to na bank nie pasek klinowy. To moze byc łancuszek rozrządu? Po czym stwierdzic ze rozrzad nadaje sie do wymiany? Niby mial byc na cale zycie auta :/ dodam ze to jest taki delikatny pisk, nieslyszalny ze srodka auta, przypadkiem to uslyszalem i teraz ten dziwek mi z glowy nie moze wyjsc :/ Jest to takie metalicznie piszczenie jesli mozna w ogoel to tak nazwac Sa jakies sposoby po ktrych mozna stwierdzic ze to łancuszek? Auto się wtedy zachowuje jakos specyficznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 może być też łożysko altka itp ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 łańcuszek by raczej klekotał, aby to zlokalizować albo weź słuchawki lekarskie i przykładaj po kolei do poszczególnych podzespołów. albo ściągnij paski klinowe i odpal silnik jeśli dalej będzie piszczało będziemy wiedzieli ze to nie alternator,wspomaganie,klimatyzacja u mnie jeszcze pompa wody jest na pasku, jak to zrobisz pisz co sie dzieje i będziemy szukać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendetta Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 sam tego nie ogarne :/ w sensie nie ptorafie tego zrobic. Ale juz dzwonilem i za taki zestaw ktory napisales czyli za takie sprawdzenie wezmą 60 zł + napisza wycene naprawy I chyba bede musial tak zrobic. Myslalem ze moze jest jakas szansa zeby wykluczyc ten lancuszek po tym jak sie zamochod zachowuje w trakcie jazdy Bo ten lancuszek to chyba najwieksze koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 mogę tylko powiedzieć ze na 90% to nie łańcuszek. stawiam raczej na alternator miałem to samo u siebie. jak sprawdzisz to napisz co było przyczyną piszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendetta Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 widze ze za alternator okolo 200zl to nie 2 tys Obys mial racje! A tak zapytam jeszcze na koniec....czy czesto sie taki rzeczy " zużywają"? Moj samochod jest z 2004 roku i ma na przebiegu 160tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 ja wymieniałem łożyska w swoim alternatorze jakieś 3 tysiące km, kosztowało mnie to 80zl za same łożyska. pierwszy raz wymieniane łożysko tez przy około 150tysiącach ale tylko jedno, teraz mam prawie 200tys i wymieniłem obydwa to tyle o łożyskach. a łańcuszek albo jest dożywotnio albo masz napisane w książce serwisowej co ile sie wymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendetta Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 wielkei dzieki za odpowiedzi Pozniej dam znac co to było Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 tego silnika nie widziałem ale byś może bo taka moda jest że masz rolkę naciągową do pasków i tam też są łożyska (wiadomo muszą ) też mogą szaleć ,,,, warto zrzućić paski i mieć jasność ja kiedyś miałem klimę co sie w niej coś poluzowało i myślałem ze sie silnik rozpada ,,druga sprawa to jak nie dokręcili pompy wspomagania sały silnik a wł auto wpadało w wibracje ,,,, ach Ci nasi mechanicy ,,, wszystko sam poprawiałem ,,,Pozdro i daj znać to tam sie mogło podziać u Ciebie ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vendetta Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Juz jestem po naprawie Okzalo się, że jest za krótki pasek od klimy + jakies łozysko od alternatora do wymiany. Cena czesci 30+20zł a robocizna 100zł wiec ogolnie luzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tre Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Miałem podobnie w 2.2Di, za krótki pasek. Katalog Intercars sugeruje, że do tego silnika wejdzie np Dayco DAY13X0900 albo taki MITSUBOSHI E013X900MTI. Wejdzie - ale za ciasno, bo powinien np Bosch 13X938. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.