skalkrof Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ostatnio zauważyłem małe wgniecenia na masce od palców, które powstały prawdopodobnie przy zamykaniu maski. Mam pytanie odnośnie blachy, czy jest ona taka cienka i czy lakier jest taki miękki? Jak to wygląda u Was, czy spotkaliście sie z takim problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 lakier w tym samochodzie jest bardzo miekki ( nawet paznokciem zarysujesz lakier ) do d.py jednym slowem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Nie jak w Juke, ale mam wrażenie, że u mnie w Note z czasem się trochę utwardził. Na początku dosłownie wszystko mogło spowodować ryskę. Teraz prawie po 3 latach już tak łatwo nie jest . Mam ważenie, że b naprawdę jest odporniejszy - bo nie sądzę aby dwie, góra trzy warstwy syntetycznego szybkiego wosku mogły to sprawić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxyy777e Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Kolego teraz po 3 latach użytkowania samochodu, fura ma tyle rysek od użytkowania, że nowych nie dostrzegasz. Lakier po 3 latach masz nadal taki sam ch..y. Gdybym wiedział, że Juke ma tak miękki pewnie bym sie poważnie zastanawiał nad zakupem. Na nowej furze z dziewiczym lakierem wszystko widać. Do autora wątku jeśli wgniecenie na masce są widoczne podjedz do kogoś kto usuwa wgniecenia z lakieru bez lakierowania. Naprawdę dobrze to robią, wiem bo usuwałem niedawno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 ja mam na to rozwiazanie - MOJEGO NIE MYLEM OD TRZECH M-CY i juz rys nie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swanyadi Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 HEH Ja doszłem do tego samego wniosku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Kolego teraz po 3 latach użytkowania samochodu, fura ma tyle rysek od użytkowania, że nowych nie dostrzegasz. Lakier po 3 latach masz nadal taki sam ch..y. Nie, nie, dostrzegam, pedant jestem . Pomimo trzech lat lakier u mnie prezentuje się naprawdę dobrze. Samochód nigdy nie widział myjni automatycznej, parę razy dostał wosk syntetyczny i uważam, że wygląda dobrze. Mimo wszystko mam też wrażenie, że lakier jest obecnie nieco twardszy niż na początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rockatansky Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Ranger przede wszystkim pytałeś dlaczego masz wgniotki. Odpowiedź jest bardzo prosta. Maski nie zamyka się NIGDY dociskając ją punktowo. Puszcza się ją z wysokości ok 30cm i zatrzaskuje się sama. Wielu użytkowników myśli, że dociśnięcie jest bardziej delikatne i korzystne. Nic bardziej mylnego. Niestety w tym przypadku winien jesteś sobie sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Wszystko ok, ale to nie ja pytałem tylko kolega skalkrof. U mnie wgniotek nie ma. Zresztą maska Note wydaje się być bardzo solidną . Co do techniki zamykania maski - 100% racji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Ranger przede wszystkim pytałeś dlaczego masz wgniotki. Odpowiedź jest bardzo prosta. Maski nie zamyka się NIGDY dociskając ją punktowo. Puszcza się ją z wysokości ok 30cm i zatrzaskuje się sama. SWIETA PRAWDA Wielu użytkowników myśli, że dociśnięcie jest bardziej delikatne i korzystne. Nic bardziej mylnego. Niestety w tym przypadku winien jesteś sobie sam. LUB TWOJ SERWIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalkrof Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Instrukcja obsługi 3-21. Cytuję " Zamykanie pokrywy przedziału silnika 1. Umieść wspornik prętowy w położeniu początkowym. 2. Powoli opuść pokrywę przedziału silnika, aby ztrzasnąć zamek. Dociśnij pokrywę przedziału silnika w dół, aby ją bezpiecznie zablokować" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Instrukcja obsługi 3-21. Cytuję " Zamykanie pokrywy przedziału silnika 1. Umieść wspornik prętowy w położeniu początkowym. 2. Powoli opuść pokrywę przedziału silnika, aby ztrzasnąć zamek. Dociśnij pokrywę przedziału silnika w dół, aby ją bezpiecznie zablokować" punkt 2/B - patrz wgniecenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.