Gość dzkzsl Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Witam Przymierzam się do instalacji gazowej IV generacji z wtryskami hana. Gazownik zapewnił mnie, że nie wystąpi spadek mocy. Jednakże biorąc pod uwagę, że liczba oktanowa gazu jest większa niż benzyny czy jest możliwość , że silnik będzie miał większą moc? Nie znam się na tym zupełnie, dlatego pytam pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) Jest taka możliwość ale będzie Ci palił dużo więcej gazu niż teraz benzyny. Przy dobrze wyregulowanej instalacji nie ma specjalnie różnicy między gazem a benzyną, zarówno pod względem mocy jak i spalania (no może spalanie większe ale nieznacznie, moc ta sama). Osobną sprawą są modyfikacje silnika, które sprawią że będzie więcej mocy przy zbliżonym spalaniu - szczególnie że masz De a nie DE - ale to już nie ma związku z LPG. Edytowane 16 Stycznia 2013 przez nrb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzkzsl Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Aha, rozumiem. Dzięki za odpowiedź. Jest możliwość wprowadzenia modyfikacji mechaniczny po zainstalowaniu juz w aucie instalacji LPG? czy instalacja na tym ucierpi? tak na marginesie P11.144 2.0 140 km to chyba DE? czy De? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 P11.144 2.0 140 km to chyba DE? czy De? no to jednak będzie DE :-) czyli taki jak mój. Tu już mniej modów do dyspozycji, ale zawsze coś się tam da wyrwać... chociażby dolot powietrza, wyprzedzenie zapłonu i wywalenie EGR. Nie ma to wpływu na instalację i nie powinno zwiększyć spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...