preston81 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Witam piszę w ogólnym ponieważ wczesniej pisałem na subforum P12 niestety bez skutku męczy mnie dziwna przypadłość , opiszę to najlepiej jak umiem jadąc np na 4 biegu obroty 2000 wciskam pedał gazu do deski jak w przypadku nagłego manewru wyprzedzania obroty i moc auta pną sie do góry mocniej niz powinny czuć wiekszego kopa obroty sięgają 3000 po czym spadają o 500 moc auta lekko spada po czym pnie sie do góry już normalnie , po wcisnieciu gazu nastepuje cos jak strzał mocy po czym wraca do normy ostatnio robiłem czyszczenie EGR , przepustnica czyszczenie wtrysków - cała listwa wymiana wysprzęglika , filtrow olejow wymiana turbiny dzieje sie to tylko na ciepłym silniku, brak błędów wczesniej sprawdzałem jeszcze czy to nie wina przepływki - wymienilem 2 w tym na nowy oryginał i zamiennik - bez zmian po odpieciu przeplywki wszystko jest ok lecz tak jezdzic nie mozna.... no chyab ze to tzw turbodziura lecz o tym zjawisku pojecia nie mam wstawie film pokaze co i jak film , w 2- 3 sek przyspieszam słychac nawet silnik ze jest wieksza moc obroty na 3k i spadaja o 300 -400 silnik tez juz normalnie slychac czy to turbodziura? ktos cos podpowie? ?? moze jakis czujnik po nagrzaniu szaleje ... ok widze że temperatura ma tu znaczenie wiec jest niejako podpowiedzia do przypadlosci ktora mnie meczy , myslalem ze to moze sprzeglo sie slizga jednak sprzeglo jest ok bynajmniej testowane przez mechanikow + test 5 biegu , no i bez przeplywki smiga wszystko .... moze chodzi o jakies dawki paliwa?? lub cos w tym stylu pomozcie na co jeszcze moge zwrocic uwage bo napisalem w ogolnym by do topicu mialo dostep wieksza ilosc specow a tu widze wszyscy milcza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 TAk totalnie od czapy - może szwankuje zmienna geometria??? NIe znam sie na elektronice ale może ktoś w okolicy ma uciebie kompa z programem do p12 i może się przejechać i poczytać sejsmografy?? Z doswiadczenia innej marki. Kiedyś tak jexdziłem z kolegą Alfą bo mu za dużo paliła i często DPF dopalał - wynik - zbyt częsta jazda po mieście. Wiem my nie mamy DPF. Ale mnie chodzi o te własnie sejsmografy. Lub może na hamownie podjedź?? Może oni zdiagnozują? ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.