Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP12] 1,9 dci 88kw za duze obroty przy przyspieszaniu


preston81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam piszę w ogólnym ponieważ wczesniej pisałem na subforum P12 niestety bez skutku

męczy mnie dziwna przypadłość , opiszę to najlepiej jak umiem

jadąc np na 4 biegu obroty 2000 wciskam pedał gazu do deski jak w przypadku nagłego manewru wyprzedzania

obroty i moc auta pną sie do góry mocniej niz powinny czuć wiekszego kopa obroty sięgają 3000 po czym spadają o 500 moc auta lekko spada po czym pnie sie do góry już normalnie , po wcisnieciu gazu nastepuje cos jak strzał mocy po czym wraca do normy

 

ostatnio robiłem

czyszczenie EGR , przepustnica

czyszczenie wtrysków - cała listwa

wymiana wysprzęglika , filtrow olejow

wymiana turbiny

 

dzieje sie to tylko na ciepłym silniku, brak błędów

wczesniej sprawdzałem jeszcze czy to nie wina przepływki - wymienilem 2 w tym na nowy oryginał i zamiennik - bez zmian

 

po odpieciu przeplywki wszystko jest ok lecz tak jezdzic nie mozna....

 

no chyab ze to tzw turbodziura lecz o tym zjawisku pojecia nie mam wstawie film pokaze co i jak

 

film

, w 2- 3 sek przyspieszam słychac nawet silnik ze jest wieksza moc obroty na 3k i spadaja o 300 -400 silnik tez juz normalnie slychac czy to turbodziura?

 

ktos cos podpowie?

?? moze jakis czujnik po nagrzaniu szaleje ...

 

ok widze że temperatura ma tu znaczenie wiec jest niejako podpowiedzia do przypadlosci ktora mnie meczy , myslalem ze to moze sprzeglo sie slizga jednak sprzeglo jest ok bynajmniej testowane przez mechanikow + test 5 biegu , no i bez przeplywki smiga wszystko .... moze chodzi o jakies dawki paliwa?? lub cos w tym stylu pomozcie na co jeszcze moge zwrocic uwage bo napisalem w ogolnym by do topicu mialo dostep wieksza ilosc specow a tu widze wszyscy milcza....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAk totalnie od czapy - może szwankuje zmienna geometria???

 

NIe znam sie na elektronice ale może ktoś w okolicy ma uciebie kompa z programem do p12 i może się przejechać i poczytać sejsmografy??

Z doswiadczenia innej marki. Kiedyś tak jexdziłem z kolegą Alfą bo mu za dużo paliła i często DPF dopalał - wynik - zbyt częsta jazda po mieście.

Wiem my nie mamy DPF. Ale mnie chodzi o te własnie sejsmografy.

 

Lub może na hamownie podjedź?? Może oni zdiagnozują?

ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...