Gość krzys1001 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 1,5? No to kolego mńie zaskoczyłeś. Spróbuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToleDo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 OK Zostało mi teraz przekonać mojego sponsora Może jeszcze ktoś mi podpowie gdzie teraz kupić te BFG AT KO 235/75/15 w przedziale cenowym z dostawa 400-450 ? Bo to co znajduje to okolice 500 PLN za sztukę i sponsor trochę się burzy i odmawia "nocnej współpracy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 zdarza się że i 1,5 wtedy jedzie jak na gąsienicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ja za 245/75 r 16 płacilłem 570 zł Gdzieś w necie znalazłem;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 PS Czytałem wcześniejsze posty ale jakiejś konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. słabo szukałeś kolego, tutaj masz ten temat na tacy http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/69258-bfgoodrich-all-terrain-ta-ko/ jeździmy z kumplem na BFG winter slalomach już 3-cią zimę i wg. mnie nie mają słabych stron pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 ja z za 31 płaciłem sporo mniej, w Tychach u Faziego Szandrowskiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Od siebie dodam, że jaka by opona nie była to auto o tej masie, napędzie na tył i niedociążonej osi tylnej ( szczególnie long) zimą naprawdę potrafi być niebezpieczne. Jak droga robi się biaława - nie ma innej opcji, tylko 4x4. Sama opona ma tu juz mniejsze znaczenie, bardziej jej wiek. Obecnie jeżdżę na 2 letnich BFG Long Trail i jest o nieeebo lepiej niż na 8 letnich Pirelli Scorpion jakie miałem zeszłej zimy. Docelowo kupie BFG AT z zamiarem uzywania całorocznego, jako jedyny komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 poniekąd prawda, na białym 4x4 też potrafi się ślizgać, ale w obrzydliwie nudny sposób... nie sposób nie mieć tego pod kontrolą... najlepsze jest to że przy 4x4 w longu nie mamy ani tendencji do podsterowności ani do nadsterowności... płynia całością, ale równiutko jak po sznurku, nadsterowność można wywołać kierownicą... wtedy można sobie zakręty driftem brać... 2x4 na białym to drańska nadsterowność którą można wywołać mocniejszym depnięciem po gazie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starosta159 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Ale musicie koledzy przyznać że poslizg nissanem bez użycia ręcznego jest bardzo przyjemne :-):-:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 co wy wiecie o poślizgach Panowie - pustym pickupem trzeba pojeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek34 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 ja koledzy mam longa letnie opony michelin na 2x tyl chodzi, jezdze na 4x4 bo na jednym napedzie strach mam pytanie czy dobra zimowka poprawi aby jezdzic tylko na tyle mowie o drodze aswaltowej ze sniegiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 nie jeździ się pustym pick upem w zimę, wrzuca się dwa worki piasku albo inny balast zimówka poprawi prowadzenie na białej drodze, da radę na samym tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek34 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 jak będę mial fundusze zakupie sobie zimowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 jeździ się jeździ bo jest fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 latanie bokiem jast fajne:) ale i niebezpieczne szczegolnie jak ktos nie ma pojecia o tylonapedowce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 E tam. Wcale nie jest tak źle z tym tylnym napędem wcześniej jeździłem bmw , mercedes, nigdy nie miałem problemu. Grunt to porządna opona. Od siebie dodam, że jaka by opona nie była to auto o tej masie, napędzie na tył i niedociążonej osi tylnej ( szczególnie long) zimą naprawdę potrafi być niebezpieczne. Jak droga robi się biaława - nie ma innej opcji, tylko 4x4. Sama opona ma tu juz mniejsze znaczenie, bardziej jej wiek. Obecnie jeżdżę na 2 letnich BFG Long Trail i jest o nieeebo lepiej niż na 8 letnich Pirelli Scorpion jakie miałem zeszłej zimy. Docelowo kupie BFG AT z zamiarem uzywania całorocznego, jako jedyny komplet. Moim zdaniem rodzaj opony ma kolosalne znaczenie. Przed kupnem ATeków, miałem jakieś typowe letnie szosówki i 4x4 nie pomogło, jak spadł śnieg żeby na podwórko wjechać a teraz na tylnym spokojnie wjeżdżam. Osobiście na zimė wolałbym nawet 10 letniego ATeka niż nową letnią szosówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 latanie bokiem jast fajne:) ale i niebezpieczne szczegolnie jak ktos nie ma pojecia o tylonapedowce... trzeba mieć tylko pojęcie GDZIE można się bawić a gdzie nie ja nie wiem kto z was ma pieniądze na nowe opony, to przeważnie za komplet wyjdzie jakieś 20..30% wartości samochodu ? w przypadku tych trochę starszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 z drugiej strony koła do 4x4 to często inwestycja trwalsza niż auto... auta umierają, sprzedaje się je... a koła potrafią opędzić kilka samochodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 No ja kupiłem nowe opony. Zastanawiałem się nad używkami albo bieżnikowanymi. Pewnie, że wolałbym niezłe używane w dobrej cenie ale nie mam czasu żeby znaleść coś takiego.Czasami inwestycja w auto przewyższa wartość auta. Kolega w tamtym tygodniu do patrola sprawił sobie nowe simexy do patrola... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 simexy czy nalewki simexopodobne? bo to jakby 300% różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Witam, A ja już drugą zimę jeżdżę na General Grabber AT2 235/75R15. Mozna je dostać w cenie nawet poniżej 450 zł/szt. Używam ich jako opon całorocznych. Mają podobry bieznik do BFG AT/KO ale bardziej miekką gumę, więc zimą naprawdę sprawują się fajnie. Przyjemnie prowadzą się na płytkim i głębokim sniegu. W lecie i w lekim terenie też są przyzwoite. Z czystym sunieniem polecam jako oponę caloroczną typu AT. Robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) simexy czy nalewki simexopodobne? bo to jakby 300% różnicy oryginały simexy Edytowane 22 Stycznia 2013 przez krzys1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 oryginały simexy na bogato... burżuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 w cenie różnica 300% a w jakości pewnie 30% - kupujesz podróbki i 270% zostaje ci w kieszeni a czym ty będziesz je rozpędzał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 simexy? ja simexów nie planuję ani oryginalnych ani nalewanych... ja jestem terenowy freak i uważam że optymalną oponą terenową jest BFG AT... tam gdzie auto ma się zakopać i tak się zakopujemy i ja na BFG AT i inne auta na simexach... wprawdzie simexy zakopują się kilka metrów dalej... ale nie sądze żeby gra była warta świeczki... ja moje BFG jestem w stanie wyważyć i potrafię na nich pokonywać zakręty szybciek niż 40km/h jak się będe bardzo bardzo nudził i nie będę miał pomysłu na kolejne 2,5 klocka, to sobie kupię BFG MT2 ale simexy? dziękuje postoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.