Skomand Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Witam, na wstępie chciałem się przywitać gdyż jestem tu nowy W ostatnim czasie oddałem moją niedawno zakupioną almerę na regenerację maglownicy, po odebraniu auta z warsztatu zaczęły się dziać z nim dziwne rzeczy, być może to zbieg okolicznosci a może coś uszkodzili w warsztacie... Auto przegrzewa się na ciepłym silniku podnosi sie poziom płynu chlodzacego w zbiorniku wyrownawczym W momencie kiedy wskaznik pokazuje zbyt wysoką temp cieczy plyn w zbiorniku zaczyna "bulgotac" po przelaczeniu na gaz auto szarpie jakby się dławiło nie dziala ogrzewanie macie moze jakies sugestie co moze być zepsute? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 widocznie rozpinali reduktor i źle poskładali spowrotem, najlepiej daj jakies zdjęcia to można coś powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skomand Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) tak jakby ze zbiornika wyrównawczego hmm czuć gaz....niestety zdjęc nie posiadam auto zostało na stacji benzynowej gdyż bałem się jechać na przegrzanym silniku jutro jak nic nie wymysle to do mechanika zaprowadzę i jeszcze z tego co zauważyłem radio woła o kody wiec moze faktycznie bawili sie w rozpinanie wszystkiego co się da... Edytowane 17 Stycznia 2013 przez Skomand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 jak czuć gaz w wyrównawczym, to pewnie masz reduktor MIII, taki walec srebrny, to jest ich wada, że puszczają bąka do ukłądu chłodzenia, jak najszybciej wymienić na inny, zakręć butlę od gazu i możesz jeździć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...