Gość Dzidzik Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Witam mam problem już od dłuższego czasu w sumie i nie mogę sobie z nim poradzić za bardzo a mianowicie. Micra nie ma mocy na 3,4,5 biegu. Obroty falują, spalanie duże wychodzi z 9/100 jak było ciepło też także to nie kwestia pogody, gaśnie mi zazwyczaj na skrzyżowaniach dojeżdżając do skrzyżowania wiadomo sprzęgło obroty spadają i micra gaśnie, jest też tak że jak jade na 3 biegu to ja to nazwałem "tempomat" bo micra tak jakby sie zacina daje jej gazu a ona nie reaguje musze zredukować i dopiero jest git albo znów to samo zależy. I to są własnie obiawy pewnie jeszcze o czymś zapomniałem. Przepływomierz regenerowałem jakiś czas temu ale raczej nie pomogło nawet silnik wymieniłem bo miałem drugi ale też nic nie pomogło także nie wiem czego to wina prosił bym o jakąś pomoc bo już nie mam siły do tego samochodu trzeba będzie zezłomować chyba jak nie znajdę rozwiązania bo po mieście się nie da tym jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 a lambdę sprawdzałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzidzik Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 No lambdy chyba nie właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 no to chyba trzeba by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Panie kolego postaram się podpowiedziec,zacznij od góry silnika tj postaraj się zdjac obudowe filtra powietrza by na wierzchu była przepustnica,ciężko będzie zdjąc pierscień zabezpieczający metalowe sitko nad przepustnica ,jak ci sie uda to pędzelek,szmatka i czyścimy gardziel przepustnicy benzyną ekstrakcyjną i przepustnice do czysta,nad przepustnica masz końcówkę przepływonierza,tam widac takie druciki,je malutkim pędzelkiem czyścimy te druciki bardzo delikatnie choc moga wydawac sie czyste ,nie są.odpowiada to za dobór powietrza do spalania i zabrudzony powoduje złe obroty ,brak mocy i szarpanie.druga sprawa to wyczyśc dół silniczka krokowego odpowiadajacego za wolne obroty,też benzyna extarkcyjna,później trzeba go spowrotem włozyc na miejsce i na zimnym silniku odpalic silnik ,musi byc wszystko wyłączone,nawiew ,swiatłą itd,musi pochodzic troche aż sie silnik nagrzeje i postara sie komputer dostosowac obroty do powolnych,nie raz trzeba,odłączy akumulator na kilka minut i znów go podłaczyc ,robimy tak kilka razy bo silnik krokowy musi sie zaadaptowac do pracy na wolnych obrotach,w niektórych autach to tra nawet tydzień,następna sprawa to czujnik położenia przepustnicy tez trzeba sprawdzic,najlepiej podmieniac od innego auta bo inaczej bys musiał kupowac wszystko nowe,następna sprawa .też można podmienic i sprawdzi kable wysokiego napięcia czy nie maja przebicia,sprawdz też kopułke aparatu zapłonowego,mogą byc elektrody zasniedziałe,potem palec rozdzielacza wyczysc,nowy jest tani chyba 20zł,następna sprawa to sonda lambda,powoduje duże spalanie jak jest uszkodzona,inna sprawa to bak może masz wode w baku to wlewany na cały bak poł litra denaturatu,wiąże on się z wodą i zostaje spalony,jeszcze możesz sprawdzic pompe paliwa w baku,może podawac za małe cisnienie paliwa.świce też nowe kup,40zł komplet ngk,aparat zapłonowy wymieni tez możesz ale to juz wiecej roboty i ustawiania zapłonu póxniej------myslę ze trochę ci podpowiedziałem,----pozdro aha i filtr paliwa ,tez grosze kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzidzik Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 dzięki postaram się to wszystko zrobić jak będę miał czas bo teraz niestety sesja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba102 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Witam! ja miałem podobnie,dostałem się do przepływomierza i przelutowałem styki i to pomogło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_the Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ja mam po lifcie i przepływomierz czyściłem, przepustnice i krokowy, też i na początku wydawało się ok. obroty 800 a teraz spadają poniżej do 720 i telepie kierownica i lewarkiem masakra z tymi przepływkam, co lepsze mam wyższe obroty jak wyłącze wszystkie odbiorniki jak włącze to obroty spadają potem trochę wracają, ale są niższe niż bez świateł nie mówiąc o klimie nie wiem czy się adaptuje silnik do wyczyszczonej przepływki? nie daje sobie z tym rady. Czy za pomocą ELM 327 można sprawdzić przepływkę? jest tam MAF i wskazania na jałowym mam 750obr - 1.6 jak wcisnę ostro gaz tak do 5000obr na jałowym do podskakuje do max 14? Mam dodatkowe pytanie jak się silnik nagrzeje włączy się wentylator chłodnicy i ja wyłączę silnik to wentylator też przestaje chodzić jak przekręcę na on kluczykiem bez odpalania to się uruchamia? czy tak ma być bo innych autach nawet jak wyciągnąłem kluczyk to wentylator sam chodził aż schłodził silnik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.