fotokora Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Witam. Jakie ET felgi 15 wejdzie do tyrana bez cięcia by go poszerzyć i by na zakrętach i w terenie nic nie tarło? (przód podkręcony a tył sprężyny +2") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 (edytowane) do t1 podobno wchodzą r15 ET-25 bez obcierania. ja kupiłem ET-30 i już trze. Myślę że do T2 wejdą r15 ET-25 z oponami 31x10,5 i to jest max co możesz poszerzyć oś, ale mogę się mylić Edytowane 19 Stycznia 2013 przez ceniakenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ja mam 31" et -40 (podniesiony na drążkach maksymalnie, błotniki też maksymalnie podcięte i dopiero przestało trzeć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 ja to gdzieś kiedyś pisałem... mierzyłem -25 drańsko wystaje, tzn wystarczająco do tego żeby dowód stracić tył się chowa ładnie, ale przód na -25 trze... trzeba skręcać drążki i ciąć blachy... ok 0 powinno być ok, moooże -10.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 a to o r16 moge zapomniec../:)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 niby czemu? co ma ET do r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 chodzilo mino 16 czy wejda i nie beda obcierac..itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 kto ma tyrana II na felgach ET-15 , -25 , -30 ? Jak to wyglada w praktyce co się mieści proszę o fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 dżizas... było już z 1001 razy... http://img708.imageshack.us/img708/2632/zdjcie0287dr.jpg http://img534.imageshack.us/img534/7606/zdjcie0286j.jpg http://img830.imageshack.us/img830/2517/zdjcie0284k.jpg to są fele 15x8 ET - 25 i kapcie 31 x 10,5... wystaje, ale tył sie przy wykrzyżu chowa, przód jest cięty, blachy i plastiki, wywalone chlapacze w praktyce mieści się 31 cali na seryjnej feldze... drążki trzeba podkręcić i czasem chlapacze wykręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Dzięki. czyli jesli chce 31cali i nie ciąć blach to zostawić felgi seryjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 dokładnie albo o takim samym ET możesz kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 tylko że wtedy nie równoważysz na szerokości... tego że auto idzie do góry to nie są proste dylematy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 podsumowując - chce 31" lift+2" bez cięcia blach jakie ET zalecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) chodzilo mino 16 czy wejda i nie beda obcierac..itp nie ma znaczenia średnica felgi możesz spokojnie zmienić na większą, (na mniejsza też o ile wchodzi na bęben lub tarcze) znaczenie ma to jaką masz oponę, opony na 16" moge być większe lub mniejsze niż na 15" - trzeba sobie przeliczyć, tak samo na 15" i 16" jest rozmiar 31x10,5, i te są takie same, jak masz za to np 235/75R15 a 235/75R16 to 16 jest o 25mm większe na średnicy sa kalkulatory jak ktoś nie umie samemu to w necie poprzeliczac i posprawdzać Ja mam 31" et -40 (podniesiony na drążkach maksymalnie, błotniki też maksymalnie podcięte i dopiero przestało trzeć) a to sie daje na tym jeździć ? nie wyrywa ci kierownicy z rak w koleinach Dzięki. czyli jesli chce 31cali i nie ciąć blach to zostawić felgi seryjne? a to nie jest wcale powiedziane, że nie trzeba ciąć, średnica jest przeciez wieksza, za to im jest bardziej ujemne odsadzenie tym opona bardziej wystaje czyli tym większa szansa na obcieranie o błotnik, zwłaszcza że jest bardziej odsunięta od środka obrotu podsumowując - chce 31" lift+2" bez cięcia blach jakie ET zalecacie? ale 31" jest w szerokościach 10,5 i 12,5 ? pewnie 10,5 bo sa znacznie bardziej popularne w D21 mam 10R15 czyli w przeliczeniu prawie 31x10,5x15 ( dokładnie 31x10x15)na felgach od patrola 7J ET-5 lift budy 40mm na drazkach chyba lift prawie rzaden i puki co jedynie po chlapaczach wiszacych równo za błotnikiem smyraja - ale to bardziej tyczy sie T1 i z przodu. to jeszcze może dorzucę że szukam teraz zestawu 16" bo jest większy wybór opon niż na 15" zwłaszcza w szerokości 235 fo której bym chiał wrócić. Edytowane 20 Stycznia 2013 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 tragedii niema kerownice raz tylko mi wyrwało. Moim zdaniem do 31" potrzebny jest boddy lift niezależnie od et + oczywiście podniesienie na drążkach. Może nie obcierać na czarnym ale w terenie nie wystarczy podkrecenuie na drążkach przy 31" w t II bedą te koła dobijać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 tragedii niema kerownice raz tylko mi wyrwało. hahah to chyba jednak jest tragedia też mi się wydaje ze bez liftu się nie obejdzie, jak narazie tylko na budzie moge lift zaproponować może niedługo +2 na zawieszeniu będzie ale to w innym watku wracając do ET to im bardziej ujemne tym trudniej jechać na wprost na nierównym, to też bieżcie pod uwagę, po przejściu z 235/75/15 et12 na wspomniane patrolowe widze dramatyczną róznice w prowadzeniu auta na niekorzyść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 ja mam u siebie oryginalne felgi z patrola Y60 ET chyba 12, szer 7", opony 235/75/15 i kola sa prawie rowno z blotnikami wiec nic nie obciera,przod lekko podciagniety na drazkach, a tyl +2". Ale bede zmienial opony na 31x10.5x15 bo jakos tak te opony sie rozciagnely na tych felgach patrolowskich i dziwnie wygladaja:P. Przednie chlapaki sie same usunely jak przez zaspy sie przedzieralem, wiec mam je z glowy:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 z patrola to chyba nie et 12 coś tak przeczuwam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 no to i ja się dorzucę tyr II 95r. 3-drzwiowy przód podniesiony (od spodu sprzęgiełka do błotnika 53 cm) tył seryjnie BF MK2 31x10,5 fegi r15 7,5 szerokie i ET -40 podcinałem troche próg bo obcierał i zderzak z przodu... w sumie było jakieś 40 minut roboty w trasie prowadzi się naprawdę dobrze nie lata jak szmat... po koleinach co do tarcia w normalnym użytkowaniu nie występuje... w terenie czasami się zdarzy... max skręcone koła plus dobicie do końca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 a jak żywotność łożysk? przy tych -40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 w trasie prowadzi się naprawdę dobrze nie lata jak szmat... po koleinach no to ciekawe dośc spostrzeżenie, bym powiedział wyjątek, a jestes w stanie powiedzieć dokłanie jakie masz ustawione kąty geometri ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 witam nie było mnie chwilę co do łożysk to po 3 miesiącach intensywnej jazdy czyt. co sobota niedziela jak na razie bez zmian... hugh robię tym autem też trasy i całkiem przyjemnie się jedzie... co do kątów to nie za wiele powiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 też mam et -40 póki co siadło mi łozysko do tego stopnia że cała zwrotnice musiałem wymieniać gdzyż wytopiło mi jej czeęsć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 to musiałeś parę ładnych kilometrów przejechać na zatartym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 robię tym autem też trasy i całkiem przyjemnie się jedzie... co do kątów to nie za wiele powiem... to szkoda bo dane fabryczne jak sama nazwa wskazuje są dla ustawień fabrycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.