Manek Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 AUTO: NISSAN 100NX MODEL: B13 1995r, coupe, 200tys km SILNIK: GA16DE + wałki rozrządu z wersji DS UKŁAD DOLOTOWY: Swap na układ dolotowy ECCS z Nissana Sentry + Przepustnica z SR20 + CAI K&N + Filtr stożkowy K&N + Przepływka w fi 66 UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4-2-1 + przelotowy układ 2" ELEKTRONIKA: komputer seria + SMT6 UKŁAD NAPĘDOWY: seria (nic mi o zmianach nie wiadomo) ZAWIESZENIE: Amortyzatory TOKICO + sprężyny -35mm UKŁAD HAMULCOWY: seria (aczkolwiek założone nowe tarcze i klocki) BODY-KIT: Ori dokładka przód + dokładki na progi ŚRODEK: Short-Shifter NISMO CAR-AUDIO: Radio CD Sony + seria Clarion'a w drzwiach INNE: Układ paliwowo-wtryskowy oparty na pompie WALBRO 255 Hi Press + manualny regulator ciśnienia paliwa z manometrem MOC: seria 90 KM a po przeróbkach...??? W PLANIE: zobaczymy, może SR20 ??? Ponad to auto przeszło u mnie gruntowną poprawkę wszystkiego co było zeswapowane, zmienione, zamienione na i w sposób jaki powinno to być wykonane, plus ewentualne dodatkowe czynności typu polerka kanałów dolotowych, ustawienie (poprawne) rozrządu, wymiana uszkodzonej sondy Lambda, pompy cieczy chłodzącej, termostatu, pasków, płynów, oleju, filtrów, tarcz, klocków, świec, oświetlenia, poprawa elektryki i innych. W każdym razie jedzie jak wariat i ma sie dobrze... Pozdrawiam ps. poniżej jakieś foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.