DINO Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 hmmm, czyli byłeś na regulacji i wyskoczył taki błąd, czy o co chodzi??? http://engine-codes.com/p1612_nissan.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Tak dokładnie. Po regulacji wyskoczył błąd. I jeszcze coś tam podpiął pod wtryski - jakiś plus żeby wtryski gazowe szybciej się wyłączały po przekręceniu kluczyka. Jeden błąd odczytałem ale mam problem z drugim. Czy możesz mi pomóc ? No i czy to bardzo pilne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 zassaj program www.optima.pl zakup kabelek za 30zł i zgraj ustawienia i scriny I jeszcze coś tam podpiął pod wtryski - jakiś plus żeby wtryski gazowe szybciej się wyłączały po przekręceniu kluczyka. a dokładnie co podpiął ????? ojjj coś jest nei tak, zrób zdjęcie sterownika a dobra, już sobie znalazłem , to pro-tec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ciśnienie ustawiał na szharku. Zmniejszył. Możesz mi podać jakie ty masz u siebie? Pod wtryski podłączył sterownik czy coś od wyłączania wtrysków gazowych bo poprzednio za późno wtryski się wyłączały i gaz szedł w kolektor czego skutkiem było ciężkie odpalanie samochodu. Teraz odpala super ale pokazały się błędy. Myślę że to od obniżenia ciśnienia na parowniku. Ale chciałem jeszcze ten drugi błąd odczytać tyle że za cholerę nie daję rady. Mi wychodzą błędy 0171 i 1612 a 1612 to raczej mało prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 odnośnie błędu dostałeś linka, po zmianie ciśnienia trzeba przekalibrować układ, ja mam inne auto, co widać w opisie poza tym, każde auto stroi się inaczej, zrób zdjecie tego co wpiął pod wtryski, coś jest nei tak, jakoś robiłem takie auta i nei było potrzeby podpinania czegoś dodatkowego, może źle podpiął + po stacyjce, po zgaszeniu auta centralka świeci??? bez scrinów to gdybanie, jak On zrobił coś takiego to chyba nie liczył bym aby sobie poradził z tym autem, czyli zostaje zakup kabelka tak jak pisałem wyżej, bo w innym przypadku bedziesz kolejnym psioczącym na gaz, z winy gazmena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 (edytowane) Słaby jestem z angielskiego... Ale może jakoś sobie poradzę. Dzięki. Edytowane 10 Lutego 2013 przez foorest1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 włącz tłumaczenie strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Już wszystko jasne. Faktycznie wiele razy odpalaliśmy samochód i mogło się to pojawić. Pozostał tylko problem z ubogą mieszanką. Ale z tym pojadę w tygodniu niech poprawią i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 jeździł z tobą?? aby wystroić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Tak ale i stroiliśmy na miejscu bo w czasie jazdy nie da się regulować ciśnienia na parowniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Tak ale i stroiliśmy na miejscu bo w czasie jazdy nie da się regulować ciśnienia na parowniku to żart????? :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 (edytowane) żarcik żarcik Znaczy się regulacja była manualna na parowniku Edytowane 10 Lutego 2013 przez foorest1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Znaczy się regulacja była manualna na parowniku no to normalne, bo inaczej się nie da :D alo później w trasę i ustawianko AFR w OL miałeś sprawdzany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Co miałem sprawdzane? He he raczej laik jestem, Zapaliło się jak już wracałem do domu bo dałem jej popalić tak ostro nawet nardzo ostro. Myslę że wizyta mnie uzdrowi. Generalnie to wszystko gra ale będzie trzeba jeszcze raz podjechać i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 to jak zaświeciło po ostrym pałowaniu, podejrzewam, że masz ubogo w OL a tego, bez sondy AFR w wydechu nie ustawisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 się pojedzie i zasugeruje Kiedyś tak blosa ustawiałem ciężko było bo gazu i i na pobocze ... Teraz z kompem pewnie będzie łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 słuchaj, możesz podać namiar na tego gazmena? chodzi o to co zrobił z wtryskami, co tam zamontował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Na którego tego co teraz zakładał? Zakładałem w Siedlcach ALSA. Regulacja była przy użyciu 2 kompów na jednym sprawdzaliśmy wyniki z BP na drugim LPG. Wszystko cacy i przy 170km\h i przy spokojnej trasie . A tu znowu błąd lambdy! Wykasowałem tydzień ok i znowu wyskoczył. Kurde da się to ustawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 poszło PW i jak tam sprawa??? rozwiązana?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 No i chyba się unormowało. Sam wykasowałem błąd i problem zniknął. Już nic się złego nie dzieje Może musiało się to wszystko trochę ułożyć. Spalanie w granicach 11,5l więc jestem zachwycony. Dodatkowo mam wrażenie jakby na gazie miał lepszego kopa. Z czystym sercem mogę polecić Alsę w Siedlcach no i ten właśnie zestawik do do naszych nysek Wielkie dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pdukat Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 I stało się, wczoraj zagazowali moją perełkę. STAG + HANA + ACR01 = 2400 PLN Do tego wlew pod bakiem, (zdejmują korektor do wiercenia przy dopłacie 100). Po 8h autko było do odebrania. Teraz muszę pojeździć i jak będę chciał to jeszcze ewentualne dostrojenie. Na co więc poza spalaniem i dynamiką jazdy zwrócić uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 szybko nie znaczy dobrze jak to będzie wyglądać reduktor trochę loteryjny .. zwrócić uwagę czy auto stroili na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 na . Na co więc poza spalaniem i dynamiką jazdy zwrócić uwagę? na jakość i czasookres zmiany filtrów, i jakość gazu, jak dobrze zrobione, to nic więcej Cię nei interesuje, daj jakieś zdjęcia reduktor trochę loteryjny .. pewnie czarny, a te sa raczej OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pdukat Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Filtry do wymiany po 15 000 km - koszt z robocizną ok. 60 PLN A oto i zdjęcia: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 mieści się pełen wlew, pod klapkę, no i niech jeździ bezproblemowo, szkoda, że dostałeś STAG-4 eco, stąd taka cena, ma ograniczone korekty, które sa przydatne przy strojeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.