Gość MirekB Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Gdy odpalę silnik to zaczyna piszczeć cały czas . Dzwięk taki jakby nie zapiąć pasów podczas jazdy tylko głośniejszy a gdy włączę kierunkowskaz przestaje piszczeć. Primera jest z 2002r 1;6 benzyna. Czy ktoś wie co się stało bo to piszczenie nie pozwala przejechać nawet 100m bo łeb chce rozerwać i szału można dostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Hej. Jeśli to wersja P12 to proponuję zresetować sterownik komfortu tzn. siedząc za kierownica po prawej stronie kolumny kierowniczej pod plastikami będzie maskującymi, nad pedałem hamulca prawie. Będzie miał 3 listwy z dwoma rzedami pinów. Weź rozepnij to wszystko na chwilę na wyłaczonej stacyjce i przeczyść złącza czymś w rodzaju "Contact 60". Można tez zdjąć klemę + na jakiś czas. Widok z zewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MirekB Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Po odkręceniu plastiku pod kolumną kierownicy dostałem się do tych trzech jak ja to nazwę wtyczek przeciściłem je wd40 i nadal to samo. Jak przekręce kluczyk na drugą pozycję zapalają się wszystkie kontrolki i od razu zaczyna piszczeć taki głośny sygnał dzwiękowy .Nadmienie że samochód mogę bez problemu odpalić oczywiście po wcześniejszym rozbrojeniu alarmu tym tajnym guzikiem którego sygnał także słyszę, a to cały czas piszczy i piszczy co za cholera. Spróbuję jeszcze z tą klemą tak czy tak to dam znać czy pomogło czy nie. Po odkręceniu klemy + nie dało pozytywnego efektu jak piszczało tak piszczy nadal i to od razu gdy tylko przekręce kluczyk jak się zapalą kontrolki i zapalam silnik bez problemu tylko to piszczenie nadal. Sprawdzałem wszystkie drzwi czy są zamknięte no wszystko wygląda na ok. Primera jest P12 z 2002r 1,6 benzyna. Może to piszczy na jaki przegląd czy co???? Doszedłem co tak piszczało a więc było to zwarcie w wyłączniku tylnej klapy (bagażnika). Aby usunąć awarię po prostu została wypięta kostka z przycisku klapy i bagażnik można teraz otworzyć tylko guzikiem w drzwiach kierowcy.Sumując do wymiany jest wyłącznik co jest nad tylną tablicą rejestracyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Jeśli masz hak holowniczy, to sprawdź gniazdko. Może wjechaleś w zaspę śniegu przy cofaniu i uszkodziła się wiązka lub nastąpiło zwarcie w obrębie gniazdka. Pozdrowionka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.