Gość Boneworkz Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam. Posiadam Micre K11 1.0 16v z 94 roku. Mam następujący problem: Tydzień temu zdarzało się jej na wyższych obrotach w czasie jazdy przydławić (pojedyńcze przypadki), lecz parę dni temu zaczęła się dławić przy ruszaniu, na wyższych obrotach, zdarzało się, że nawet gasła. Jako że jestem biednym studentem, tankuje za max 50 zł i jeżdzę do rezerwy, postawiłem na filtr paliwa (nie wymieniałem go odkąd posiadam auto, czyli 1,5 roku). Po wyjęciu faktycznie okazał się przytkany, ale problem do końca nie ustąpił. Nie szarpie już przy ruszaniu, da się jeździć, bywa ze przez dłuższy czas wszystko gra i ma pełną, przy dynamicznej jeździe jest ok, ale gdy spadł dziś śnieg i trzeba się było powoli snuć, znowu zaczął się przydławiać. Na wolnych obrotach chodzi równiótko, nie dymi (nawet na wyższych obrotach), pali na dotyk, nawet po całej nocy (mrozy). Dodam, że poprzedniemu właścicielowi zdarzało się często wyjeżdżenie paliwa do zera, wiec mógł zaciągać jakiś syf z dna zbiornika. Pompka działa prawidłowo. Stawiam na przytkany smok w baku, jutro w dzień jadę do mechanika. W co wy o tym sądzicie? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muchaa Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam! Mam podobny problem. Udało Ci się go rozwiązać? Moja tak samo pali na dotyk, a dławienie czasem jest sporadyczne, raz na kilkadziesiąt kilometrów, czasem nie dławi w ogóle, a czasem jest dość częste. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...