Gość marioborek Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) z disli miałem wcześniej audi4 i toyote verso im wystarczało to paliwo , ale widzę że będe musiał zmienić swoje nawyki ... bo P12 strasznie się buntuje gdy je tak traktuje .............................przejechałem kolejne 150 km w trasie - na shelu + dodatek , dolegliwości mineły . bałem że będzie to jedna z tych dolegliwości trudnych do zdiagnozowania . Pozdrawiam . Edytowane 24 Lutego 2013 przez marioborek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Witam po przerwie otóż problem rozwiązany mianowicie przyczyną tej usterki był URWANY PRZEWÓD MASY. Oryginalny był za krótki i przerwał się aż w końcu całkiem odlączył, przewód ten znajduje się przy prawym kole na dole silnika przy skrzyni biegów. Temat uważam za zamknięty dzięki za wszystkie sugestie a porada z wyszyszczeniem EGR też pomogła - spalanie spadło około 2 litrów na 100 teraz w mieście pali poniżej 8 litrów przy dynamicznej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 w 1.9 dci gdzie szukac przewodów masy??w tym samym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Od akumulatora do blachy pod podstawą akumulatora na Lewym nadkolu i z tego miejsca do skrzyni. I tu właśnie się urywa. Zaraz poszukam w moich fotkach to podeślę ci linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Tak dokładnie jak kolega opisał wcześniej w tym miejscu. Mi się urwał już dwa razy ponieważ oryginalny jest troszkę za krótki i teraz wymieniłem go na całkiem nowy i dłuższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 jak bedziesz mial te foty bedzie dobrze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Wieczorem w domu jeszcze raz zapodam bo nie mogę odkopać tego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marioborek Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) kiedyś wzmacniałem diesla w profesjonalnym zakładzie ( nie pamiętam teraz nazwy) z próbami na chamowni i wykresami wyszło prawie 170 km i 400 Nm . oni polecali orlen jako przyzwoite paliwo ..sorki nie doczytałem do końca ...chodzi o przyzwoite paliwo. Edytowane 8 Marca 2013 przez marioborek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Limit załączników został wyczerpany ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winshido Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 odkopię temat, mój nissan to p11 2.0 benzyna z instalacją LPG - od kilku dni posiadam dokładnie ten sam opisywany przez Was problem. kwestie z dodawaniem uszlachetniacza do ropy o której piszecie uwazam za rozwiązanie zastępcze nie likwidujące przyczyny problemu. jako ciekawostkę dodam, że w moim przypadku jeżdżąc na benzynie samochód śmiało pracuje do 2000/2500 obrotów. powyżej zamula tak jakby komp odcinał dopływ paliwa. jeżdżąc na LPG o dziwo problemu nie ma (no może odrobine auto jest słabsze powyżej 2000obr- ale jest to mało odczuwalne). po podłączeniu pod kompa ELM wykazuje błędy p0172 - zbyt bogata mieszanka (prawdopodobnie lpg do podregulowania) p1401 - problem z EGR móje przypuszczenia to - walnięty przepływomierz co do EGR - odłączyłem go żeby sprawdic czy bedzie jakakolwiek różnica - różnicy nie było. pytanie - czy samo odłączenie zaworu EGR ma jakikolwiek sens? tzn. czy odpięcie spowoduje że silnik/komp będzie pracował całkowicie pominąwszy ten układ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.