Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dławi się przy dynamicznej jeździe P12


arulek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marioborek

z disli miałem wcześniej audi4 i toyote verso im wystarczało to paliwo , ale widzę że będe musiał zmienić swoje nawyki ... bo P12 strasznie się buntuje gdy je tak traktuje .............................przejechałem kolejne 150 km w trasie - na shelu + dodatek , dolegliwości mineły . bałem że będzie to jedna z tych dolegliwości trudnych do zdiagnozowania .

Pozdrawiam .

Edytowane przez marioborek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam po przerwie otóż problem rozwiązany mianowicie przyczyną tej usterki był URWANY PRZEWÓD MASY. Oryginalny był za krótki i przerwał się aż w końcu całkiem odlączył, przewód ten znajduje się przy prawym kole na dole silnika przy skrzyni biegów. Temat uważam za zamknięty dzięki za wszystkie sugestie a porada z wyszyszczeniem EGR też pomogła - spalanie spadło około 2 litrów na 100 teraz w mieście pali poniżej 8 litrów przy dynamicznej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od akumulatora do blachy pod podstawą akumulatora na Lewym nadkolu i z tego miejsca do skrzyni. I tu właśnie się urywa. Zaraz poszukam w moich fotkach to podeślę ci linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie jak kolega opisał wcześniej w tym miejscu. Mi się urwał już dwa razy ponieważ oryginalny jest troszkę za krótki i teraz wymieniłem go na całkiem nowy i dłuższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marioborek

kiedyś wzmacniałem diesla w profesjonalnym zakładzie ( nie pamiętam teraz nazwy) z próbami na chamowni i wykresami wyszło prawie 170 km i 400 Nm . oni polecali orlen jako przyzwoite paliwo ..sorki nie doczytałem do końca ...chodzi o przyzwoite paliwo.

Edytowane przez marioborek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

odkopię temat,

 

mój nissan to p11 2.0 benzyna z instalacją LPG - od kilku dni posiadam dokładnie ten sam opisywany przez Was problem. kwestie z dodawaniem uszlachetniacza do ropy o której piszecie  uwazam za rozwiązanie zastępcze nie likwidujące przyczyny problemu. jako ciekawostkę dodam, że w moim przypadku jeżdżąc na benzynie samochód śmiało pracuje do 2000/2500 obrotów. powyżej zamula tak jakby komp odcinał dopływ paliwa. jeżdżąc na LPG o dziwo problemu nie ma (no może odrobine auto jest słabsze powyżej 2000obr- ale jest to mało odczuwalne).

po podłączeniu pod kompa ELM wykazuje błędy

p0172 - zbyt bogata mieszanka (prawdopodobnie lpg do podregulowania)

p1401 - problem z EGR

 

móje przypuszczenia to - walnięty przepływomierz

co do EGR - odłączyłem go żeby sprawdic czy bedzie jakakolwiek różnica - różnicy nie było.

pytanie - czy samo odłączenie zaworu EGR ma jakikolwiek sens? tzn. czy odpięcie  spowoduje że silnik/komp będzie pracował całkowicie pominąwszy ten układ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...