Gość thetokz Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Witam, panowie i panie krótki, szybko i na temat. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wymieniłem w 'amelce': ~ reduktor ~ komputerek od LPG Czemu tak? Auto nie trzymało obrotów (800rpm na rozgrzanym silniku). Skakało w wartościach 200-500. Po konsultacji u gazownika wymieniony został reduktor + zrobiona została regulacja komputerowa. Wszystko pochodziło miesiąc po czym sytuacja z obrotami sie powtórzyła. Po konsultacji u gazownika wymieniliśmy komputerek bo padło podejrzenie, że to on odpowiada za obroty w moim przypadku. Wszystko pochodziło 2/3 tygodnie - wręcz idealnie. Na mrozie po odpaleniu (nie celowo!) na B i wdepnięciu do 2200 rpm wrzuceniu na G, (po prostu wyjeżdżając z parkingu nie zauważyłem, że miga zielona kropeczka gazu i przy obrotach się załączy G) autko potrafiło trzymać 1000+ rpm aż do momentu rozgrzania silnika po czym odbijało do 800. Aż do teraz. Znów zaobserwowałem problemy z LPG. Auto nie trzyma tych 800 obrotów. Zaparkowałem dziś autko (jeżdżąc na B po mieście), z ciekawości odpaliłem G i dodałem obrotów. Auto na G niestety znów nie trzyma obrotów a oto objawy: 1) Przełączam na gaz. 2) Puszczam SZYBKO pedał gazu obroty spadają do 200/300. 3) Puszczam WOLNO pedał gazu obroty spadają do 800 po czym skaczą w widełkach 500/800. 4) Zaobserwowałem, że po puszczeniu pedału gazu wskazówka na rpm BARDZO SZYBKO spada w dół. Przynam, że jestem autoLAIKIEM, ale obserwując inne auta z instalacją LPG tudzież bez nie zaobserwowałem aż tak szybkiego opadania wskazówki. To tak na szybko, w skrócie. Chciałem przedstawić co już wymieniłem, jak to mniej więcej wygląda i poradzić się co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zaczalbym od czyszczenia przepustnicy a nie wymiany czegokolwiek. Na benzynie jedzie dobrze? Jaka to instalacja LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thetokz Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Jeżeli chodzi o reduktor i komputerek - wymiana była wskazana - 9 letnie zużyte części. Zaraz wychodzę - po powrocie podam wszystkie szczegóły odnośnie marki instalacji i jej podzespołów. Jeżeli chodzi o B to zapala b. ładnie, obroty bardzo sporadycznie, bardzo szarpnie w dół ale 98% czasu / postoju na B to ładne trzymanie 800 obrotów na silniku rozgrzanym i ok 1100 na zimnym w stanie dogrzewania. Tak wygląda sytuacja z wnętrza samochodu. Odpalany z B, pedał, załącza się gaz, obroty spadają do ... 400/500 na filmiku (czasami gaśnie albo obroty oscylują w granicach 300). Wieczorkiem będę miał wszystkie papiery od instalacji więc po kolei wszystko wypiszę. Aha, nie jestem jakimś specem ale to tak wygląda jakby samochód ze zbiornika nie otrzymywał na postoju gazu. Bo na gazie jeździć mogę, jednak wystarczy że stanę na czerwonym albo zaparkuję i jest to co na filmiku. http://www.youtube.com/watch?v=Hj5ElP-_gaI&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaudi29 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Jeżeli chodzi o reduktor i komputerek - wymiana była wskazana - 9 letnie zużyte części. Zaraz wychodzę - po powrocie podam wszystkie szczegóły odnośnie marki instalacji i jej podzespołów. Jeżeli chodzi o B to zapala b. ładnie, obroty bardzo sporadycznie, bardzo szarpnie w dół ale 98% czasu / postoju na B to ładne trzymanie 800 obrotów na silniku rozgrzanym i ok 1100 na zimnym w stanie dogrzewania. Tak wygląda sytuacja z wnętrza samochodu. Odpalany z B, pedał, załącza się gaz, obroty spadają do ... 400/500 na filmiku (czasami gaśnie albo obroty oscylują w granicach 300). Wieczorkiem będę miał wszystkie papiery od instalacji więc po kolei wszystko wypiszę. Aha, nie jestem jakimś specem ale to tak wygląda jakby samochód ze zbiornika nie otrzymywał na postoju gazu. Bo na gazie jeździć mogę, jednak wystarczy że stanę na czerwonym albo zaparkuję i jest to co na filmiku. http://www.youtube.com/watch?v=Hj5ElP-_gaI&feature=youtu.be najpierw kup sobie preparat,dodatek do benzyny,on czyści wtryski układ paliwowy,jak to nie pomoże,to czyszczenie przepustnicy cie czeka. Mam pytanie a falowanie obrotów masz tylko na gazie czy na benzynie tez? bo jeśli tylko na gazie(tylko) to mogą być dodatkowo świece do wymiany lub kable,ale wtedy pojawia się tez brak mocy i przerywanie przy dodawaniu gazu. Reasumując przyczyn może być kilka,ale najpewniej jest zacząć od dodatku can od 8-15 zł,a jak to nie pomoże to przepustnica i silniczek krokowy-czyszczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.