Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

lpg i kolejny dzień w garażu z Rico...


Gość moris

Rekomendowane odpowiedzi

Uwaga bo to historia rodem z kosmosu...

wszystkie objawy występują a ja już nie wiem co robić... pomóżcie koledzy bo zwarjuję a mechanicy chcą mi rozebrać wóż każdy co innego mówi.

a oto problem.

po wymianie uszczelek w moim Pathfinderze (vg30i V6 + LPG) zaczeło się dziwnie dziać. najpierw pojawiło się ponownie "grzanie się" silnika... - wyciek z wężuka - zrobione (chłopcy w serwisie musieli zapomnieć założyć zacisk)

uzupełniłem płyn... i nic! wóz się grzał dalej.

no to spuściłem plyn i przepłukałem układ. poszło. wyleciał jakiś syf i silnik się nie grzeje.

no ale ciekawostka... na gazie jest to o wiele bardziej widoczne niż na benzynie.

otóż w momencie WYŁĄCZENIA tak panowie WYŁĄCZENIA ogrzewania obroty silnika schodzą do zaledwie 300 - 500 rpm. i tu pies jest pogrzebany. włączam ogrzewanie i jest w miarę ok silnik chodzi w miarę cicho i równo...

o co to chodzi?

 

teraz wieści od mechaników, czyli co ich zdaniem dolega mojemu Rico...

- termostat

- uszczelka głowicy - co z tego że ma 3 tygodnie

- głowica - nie no, przecież musi być pęknięta, to nie ważne że głowica była sprawdzana i planowana, przy mnie.

- instalacja gazowa do wymniany (a co można przecież, nie?)

- kable świece + kopułka i palec - chyba najsensowniejsze.

 

co wy na to? macie jakieś pomysły?

 

i jeszcze zestaw pytani odemnie.

 

Mój Rico - Path z 89 z silnikiem vg30i w V6 + LPG

- jakie obroty powiniem mieć ten silnik?

- czy ktoś ma plany silnika po polsku? z serii zrób to sam?

 

i najważniejsze - ja chcę poznać ten wóz od relingu aż po żwir pod oponami. więc mam gdzieś w/w domorosłych mechaników łaknących kasy z mojego portfela... to jest za prosty wóz na to żebym się nie mógł przy nim pobawić... przynajmniej mam frajdę. no i nie mam dobrego mechanika w okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja zobacz jak debile wpięli reduktor bo widać że chyba szeregowo jak i za wyjściem tz że jak zamykasz to mrozisz reduktor ,,

kolejna sprawa to odpowietrzenie jak i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...