Gość moris Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Uwaga bo to historia rodem z kosmosu... wszystkie objawy występują a ja już nie wiem co robić... pomóżcie koledzy bo zwarjuję a mechanicy chcą mi rozebrać wóż każdy co innego mówi. a oto problem. po wymianie uszczelek w moim Pathfinderze (vg30i V6 + LPG) zaczeło się dziwnie dziać. najpierw pojawiło się ponownie "grzanie się" silnika... - wyciek z wężuka - zrobione (chłopcy w serwisie musieli zapomnieć założyć zacisk) uzupełniłem płyn... i nic! wóz się grzał dalej. no to spuściłem plyn i przepłukałem układ. poszło. wyleciał jakiś syf i silnik się nie grzeje. no ale ciekawostka... na gazie jest to o wiele bardziej widoczne niż na benzynie. otóż w momencie WYŁĄCZENIA tak panowie WYŁĄCZENIA ogrzewania obroty silnika schodzą do zaledwie 300 - 500 rpm. i tu pies jest pogrzebany. włączam ogrzewanie i jest w miarę ok silnik chodzi w miarę cicho i równo... o co to chodzi? teraz wieści od mechaników, czyli co ich zdaniem dolega mojemu Rico... - termostat - uszczelka głowicy - co z tego że ma 3 tygodnie - głowica - nie no, przecież musi być pęknięta, to nie ważne że głowica była sprawdzana i planowana, przy mnie. - instalacja gazowa do wymniany (a co można przecież, nie?) - kable świece + kopułka i palec - chyba najsensowniejsze. co wy na to? macie jakieś pomysły? i jeszcze zestaw pytani odemnie. Mój Rico - Path z 89 z silnikiem vg30i w V6 + LPG - jakie obroty powiniem mieć ten silnik? - czy ktoś ma plany silnika po polsku? z serii zrób to sam? i najważniejsze - ja chcę poznać ten wóz od relingu aż po żwir pod oponami. więc mam gdzieś w/w domorosłych mechaników łaknących kasy z mojego portfela... to jest za prosty wóz na to żebym się nie mógł przy nim pobawić... przynajmniej mam frajdę. no i nie mam dobrego mechanika w okolicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 heja zobacz jak debile wpięli reduktor bo widać że chyba szeregowo jak i za wyjściem tz że jak zamykasz to mrozisz reduktor ,, kolejna sprawa to odpowietrzenie jak i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.