Yaro78 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Witam Poci mi się wyjście z tylnego mostu na wał. Sprawa jasna uszczelniacz. Czasami po dłuższej jeździe (jakaś traska) wisi kropla. Jakież było moje zdziwienie gdy podałem gościowi z InterCars-u: Navara D40 rocznik 2005 (końcówka) silnik 2,5 te dane i otrzymalem od niego informację, że ma w systemie dwa różne uszczelniacze (wiadomo czym się różnią - rozmiarami). Nie chcę unieruchomić samochodu tylko po to, by wydlubać uszczeniacz i jechać mu go pokazać. Poza tym po wydłubaniu go nie będzie wiele do oglądania, a już na pewno nie da się dokładnie zmierzyć zniszczonego. Kupować dwa ? Też bez sensu. Chciałbym się Was poradzić, czy wiadomo Wam coś o tym, żeby było możliwe dwie opcje ? Dla mnie to trochę dziwne. Pozdrawiam Yaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Jest dwa rodzaje mostu z blokadą lub LSD ale główka wału powinna być ta sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaro78 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Jest dwa rodzaje mostu z blokadą lub LSD ale główka wału powinna być ta sama U mnie jest blokada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 http://old.japancars.ru/cat/nissan/ Wklepujesz VIN w kalkulator i masz dostęp do praktycznie każdego numeru części w swojej D40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.