Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

WYMIANA MOSTU NA TEN Z LSD


oskazip
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dobra robota :D i co działa?? :P

spoko działa

i to super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myslałem że wszystkie terranka posiadały lsd. Swoją drogą to chyba operacja nie była warta zachodu

Edytowane przez NOmaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myslałem że wszystkie terranka posiadały lsd. Swoją drogą to chyba operacja nie była warta zachodu

 

kolego lepiej mieś LSD niż jego brak

ty masz pewnie lsd wiec nie masz pojęcia jak to jest bez lsd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie jest lsd i nie wiem jak to jest go nieposiadaić ale z doświadczenia wiem że to pomaga tyle co umarłemu kadzidło :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm tak sobie tylko przypomniałem... że Fazi Szandrowski kiedyś twierdził że wolałby w biedronce mieć 2x LSD niż 2x DL... więc pewnie do szybkościówki to jednak lepszy patent :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie jest lsd i nie wiem jak to jest go nieposiadaić ale z doświadczenia wiem że to pomaga tyle co umarłemu kadzidło :P

 

Nie huśtałeś nigdy autem żeby choć trochę koło złapało przyczepności przed podpięciem "krawata"? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co fakt to fakt, LSD lepszy niż nic. Czasami wystarczy lekko dociążyć koło np poprzez huśtanie, żeby złapało lekko przyczepność i zaczynają ciągnąć oba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co fakt to fakt, LSD lepszy niż nic. Czasami wystarczy lekko dociążyć koło np poprzez huśtanie, żeby złapało lekko przyczepność i zaczynają ciągnąć oba.

Nie huśtałeś nigdy autem żeby choć trochę koło złapało przyczepności przed podpięciem "krawata"? :)

 

co racja to racja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Moje LSD jakieś nie tęgie dziś zauważyłem. Wbiłem się dziobem pod stromy zwał śniegu przy garażu, tak że dziobem rył w tył jednym kołem na kostce  a drugim chyba na błotku śniegowym no i się zdziwiłem bo jedno koło stało. Albo olej za gęsty albo płytki się już zeszlifowały. W błocie wcześniej ciągły oba aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na lodzie tak bywa... jak jedno kółko stanie na lodzie, to dużych obrotów trzeba żeby zaczęło się minimalnie kręcić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na wykrzyżu ma popychać jak jedno w powietrzu!

 

Shell SPIRAX A LS-90  do przekładni maszyn z LS. A jak tarczki.....któż to wie? Jak rok temu podnosiłem jedną stronę to koła rękami nie dałem rady obrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do LSD stosuje się syntetyk 75/140 + dodatek LSD



Jak rok temu podnosiłem jedną stronę to koła rękami nie dałem rady obrócić.

 

no i kicha

powinieneś kręcić kołem.. a drugie ma eis kręcić w tą samą stronę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam wymiana oleju w mostach co 40tys

 do tylnego wchodzi do 3l w zależności od mostu 80w90 /LSD a do przedniego 1,5l  80w90 GL-5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze jedna zasadnicza kwestia...

LSD wraz z przebiegiem traci swoje właściwości.. nawet jak będziemy zalewać olej z dodatkami MOPAR'a.

 

Jak podają na amerykańskich forach Jeepa, przy przebiegu 100k i właściwym serwisowaniu (syntetyczny olej+dodatek) LSD traci ponad połowę swoich właściwości.



Jedyne wyjście, to wymiana tarczek na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tera można iść dalej...

o ile sama wymiana tarczek to koszt nie jest porażający i nie powinien przekroczyć 500 PLN

to przy samochodach o większym przebiegu i różnym serwisowaniu.. po za samymi tarczkami dochodzą jeszcze dodatkowe koszty, gdyż zużywają się również koła koronowe i satelity

 

żeby miała taka naprawa sens.. to trzeba zrobić solidny remont i wymienić całe bebechy (tarczki, podkładki, satelity, podkładki pod satelity, oś satelitów, koła koronowe.. no i dobrze wsadzić nowe łożyska)

co powinno się zamknąć w kwocie jakieś 2.500 PLN "na gotowo"



i tu warto jest na spokojnie usiąść i przeliczyć...

- czy opłaca się robić remont tylnego mostu

- czy kupić drugi używany z LSD w nieznanym stanie i z nieznanym przebiegiem

- czy kopić jakiś z otwartym dyferencjałem i wstawić jakąś podróbkę ARB (podobno nie są złe a kosztują połowę tego co ARB)



bo w końcu ktoś napisał : Off-Road - to wyrafinowana sztuka topienia pieniędzy w błocie

 

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...