oskazip Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 witam oto foto z mojej wymiany https://picasaweb.google.com/101736699353515253581/TerranoMostLSD usczelniacz https://picasaweb.google.com/101736699353515253581/UszczelniaczeMostLSD różnice w główce mostu https://picasaweb.google.com/101736699353515253581/MOSTLSDPoPrzekAdceSrodka pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 dobra robota i co działa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 dobra robota i co działa?? spoko działa i to super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 (edytowane) Ja myslałem że wszystkie terranka posiadały lsd. Swoją drogą to chyba operacja nie była warta zachodu Edytowane 4 Lutego 2013 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Ja myslałem że wszystkie terranka posiadały lsd. Swoją drogą to chyba operacja nie była warta zachodu kolego lepiej mieś LSD niż jego brak ty masz pewnie lsd wiec nie masz pojęcia jak to jest bez lsd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 No u mnie jest lsd i nie wiem jak to jest go nieposiadaić ale z doświadczenia wiem że to pomaga tyle co umarłemu kadzidło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 hmmm tak sobie tylko przypomniałem... że Fazi Szandrowski kiedyś twierdził że wolałby w biedronce mieć 2x LSD niż 2x DL... więc pewnie do szybkościówki to jednak lepszy patent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 No u mnie jest lsd i nie wiem jak to jest go nieposiadaić ale z doświadczenia wiem że to pomaga tyle co umarłemu kadzidło Nie huśtałeś nigdy autem żeby choć trochę koło złapało przyczepności przed podpięciem "krawata"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszaAT Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Co fakt to fakt, LSD lepszy niż nic. Czasami wystarczy lekko dociążyć koło np poprzez huśtanie, żeby złapało lekko przyczepność i zaczynają ciągnąć oba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Co fakt to fakt, LSD lepszy niż nic. Czasami wystarczy lekko dociążyć koło np poprzez huśtanie, żeby złapało lekko przyczepność i zaczynają ciągnąć oba. Nie huśtałeś nigdy autem żeby choć trochę koło złapało przyczepności przed podpięciem "krawata"? co racja to racja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Moje LSD jakieś nie tęgie dziś zauważyłem. Wbiłem się dziobem pod stromy zwał śniegu przy garażu, tak że dziobem rył w tył jednym kołem na kostce a drugim chyba na błotku śniegowym no i się zdziwiłem bo jedno koło stało. Albo olej za gęsty albo płytki się już zeszlifowały. W błocie wcześniej ciągły oba aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 trudno ocenić ... mój do tyłu po śliskim na wprost jeździ za to ale to raczej normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 na lodzie tak bywa... jak jedno kółko stanie na lodzie, to dużych obrotów trzeba żeby zaczęło się minimalnie kręcić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 jakie masz oleum w moście ? dodatek do LSD zalany ? tarczki całe i nie zasyfione ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 NIe dziw sie jak jedno stało na suchej kostce a drugie na błocie, tak działa lsd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 No na wykrzyżu ma popychać jak jedno w powietrzu! Shell SPIRAX A LS-90 do przekładni maszyn z LS. A jak tarczki.....któż to wie? Jak rok temu podnosiłem jedną stronę to koła rękami nie dałem rady obrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 do LSD stosuje się syntetyk 75/140 + dodatek LSD Jak rok temu podnosiłem jedną stronę to koła rękami nie dałem rady obrócić. no i kicha powinieneś kręcić kołem.. a drugie ma eis kręcić w tą samą stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Czytaj uważnie podniósł jedną stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 ano.. nie doczytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 sygma u nas producent zaleca co innego !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 nawet jak samochód robi w terenie ? i co ile jest przewidziana wymiana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 z tego co pamiętam wymiana oleju w mostach co 40tys do tylnego wchodzi do 3l w zależności od mostu 80w90 /LSD a do przedniego 1,5l 80w90 GL-5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 No i jeszcze jedna zasadnicza kwestia... LSD wraz z przebiegiem traci swoje właściwości.. nawet jak będziemy zalewać olej z dodatkami MOPAR'a. Jak podają na amerykańskich forach Jeepa, przy przebiegu 100k i właściwym serwisowaniu (syntetyczny olej+dodatek) LSD traci ponad połowę swoich właściwości. Jedyne wyjście, to wymiana tarczek na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 to nic dziwnego, przecież to sprzęgło cierne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 i tera można iść dalej... o ile sama wymiana tarczek to koszt nie jest porażający i nie powinien przekroczyć 500 PLN to przy samochodach o większym przebiegu i różnym serwisowaniu.. po za samymi tarczkami dochodzą jeszcze dodatkowe koszty, gdyż zużywają się również koła koronowe i satelity żeby miała taka naprawa sens.. to trzeba zrobić solidny remont i wymienić całe bebechy (tarczki, podkładki, satelity, podkładki pod satelity, oś satelitów, koła koronowe.. no i dobrze wsadzić nowe łożyska) co powinno się zamknąć w kwocie jakieś 2.500 PLN "na gotowo" i tu warto jest na spokojnie usiąść i przeliczyć... - czy opłaca się robić remont tylnego mostu - czy kupić drugi używany z LSD w nieznanym stanie i z nieznanym przebiegiem - czy kopić jakiś z otwartym dyferencjałem i wstawić jakąś podróbkę ARB (podobno nie są złe a kosztują połowę tego co ARB) bo w końcu ktoś napisał : Off-Road - to wyrafinowana sztuka topienia pieniędzy w błocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.