Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

WYMIANA MOSTU NA TEN Z LSD


oskazip
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Damy radę, dopóki kręci chociaż jedno koło to się nie poddajemy. W końcu to Terrano i byle co go nie zatrzyma (jak zatrzyma to się coś wymyśli:-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LSD trzeba się uczyć od speców :)

na forach drifciarskich mają to dokładnie rozpracowane... jak ktoś chce żeby robiło lepiej trzeba zrobić tak żeby tarczki miały ciaśniej...

ponoć dobrze zrobione przez Pana Kazia speca od driftu robi tak jak DF... aż do momentu gdy jest jakaś naprawdę duża różnica przyczepności

w sensie że jedzie po asfalcie jako 100% szpera... ale jak jedno koło złapie trawę na torze... to lsd rozpina i puszcza więcej mocy w trawę i powietrze


Ktoś z tego co pamiętam przerabiał temat w r20 stosując podkładki dystansowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


a nie jest odwrotnie ? (chyba, że źle zrozumiałem co napisałeś)

ciasno tarczki.. to szybciej blokuje/spina i dłużej trzyma spięte półosie auta, przez co szybciej i prościej wprowadza auto w poślizg ?

Edytowane przez Sygma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba właśnie o to chodzi drifterom nie? :)

 

gadałem kiedyś z takim zdaje się kumatym gościem

 

mówi że oni z LSD robią szperę niemal 100%, niemal bo zwiększenie scisku tarczek działa jednak tak że jak jest duża różnica przeczepności to tarczki rozepną...

 

jak koła mają w miarę tą samą przyczepność (asfalt na skręcie np) to dyfer trzyma 50:50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi...

ale znowu napisałeś zupełnie coś odwrotnego :)

 

mówi że oni z LSD robią szperę niemal 100%, niemal bo zwiększenie scisku tarczek działa jednak tak że jak jest duża różnica przeczepności to tarczki rozepną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma tam nic sprzecznego

 

jak koła mają w miarę podobną przyczepność szpera trzyma

 

jak robi się duża różnica w przyczepności rozpinają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma tam nic sprzecznego

 

jak koła mają w miarę podobną przyczepność szpera trzyma

 

jak robi się duża różnica w przyczepności rozpinają...

 

ale LSD działa odwrotnie

 

jak są równe prędkości półosi/kół ... to LSD jak nazwałeś rozpina

jak są różne.. to spina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee ? :dribble:  takie to jest życzenie

to jest po prostu sprzęgło tarciowe - w przypadku przekroczenia pewnej wartości różnicy momentów na kołach następuje poślizg sprzęgła

 

jak sa te same prędkości to nie ma co spinać czy rozpinać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo u nas w nissanach to działa widać inaczej... :)

 

to co opisałeś raczej pasuje do torsenów...

 

ale ja tam humanista jestem... nie znam się...choć most rozkręcony widziałem i inaczej to sobie wyobrażam...

 

te tarczki są sciśnięte cały czas z jednakową mocą, albo ta moc wystarcza żeby się nie uślizgneły albo nie wystarcza...

przy dużej różnicy prędkości obrotowych nie wystarcza... regulując "scisk" tarczek, poprzez dołożenie tarczki czy podkładek, przesuwamy po prostu tą granicę trochę dalej...

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda, że czyni cuda....

 

Zawiera dodatki typu LS (Limited Slip), zapobiegające stukom i grzechotaniu w samoblokujących mechanizmach różnicowych.

 

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...