Dżem Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Damy radę, dopóki kręci chociaż jedno koło to się nie poddajemy. W końcu to Terrano i byle co go nie zatrzyma (jak zatrzyma to się coś wymyśli:-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 LSD trzeba się uczyć od speców na forach drifciarskich mają to dokładnie rozpracowane... jak ktoś chce żeby robiło lepiej trzeba zrobić tak żeby tarczki miały ciaśniej... ponoć dobrze zrobione przez Pana Kazia speca od driftu robi tak jak DF... aż do momentu gdy jest jakaś naprawdę duża różnica przyczepności w sensie że jedzie po asfalcie jako 100% szpera... ale jak jedno koło złapie trawę na torze... to lsd rozpina i puszcza więcej mocy w trawę i powietrze Ktoś z tego co pamiętam przerabiał temat w r20 stosując podkładki dystansowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) a nie jest odwrotnie ? (chyba, że źle zrozumiałem co napisałeś) ciasno tarczki.. to szybciej blokuje/spina i dłużej trzyma spięte półosie auta, przez co szybciej i prościej wprowadza auto w poślizg ? Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez Sygma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 no chyba właśnie o to chodzi drifterom nie? gadałem kiedyś z takim zdaje się kumatym gościem mówi że oni z LSD robią szperę niemal 100%, niemal bo zwiększenie scisku tarczek działa jednak tak że jak jest duża różnica przeczepności to tarczki rozepną... jak koła mają w miarę tą samą przyczepność (asfalt na skręcie np) to dyfer trzyma 50:50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 O to chodzi... ale znowu napisałeś zupełnie coś odwrotnego mówi że oni z LSD robią szperę niemal 100%, niemal bo zwiększenie scisku tarczek działa jednak tak że jak jest duża różnica przeczepności to tarczki rozepną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 nie ma tam nic sprzecznego jak koła mają w miarę podobną przyczepność szpera trzyma jak robi się duża różnica w przyczepności rozpinają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 nie ma tam nic sprzecznego jak koła mają w miarę podobną przyczepność szpera trzyma jak robi się duża różnica w przyczepności rozpinają... ale LSD działa odwrotnie jak są równe prędkości półosi/kół ... to LSD jak nazwałeś rozpina jak są różne.. to spina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 eeee ? takie to jest życzenie to jest po prostu sprzęgło tarciowe - w przypadku przekroczenia pewnej wartości różnicy momentów na kołach następuje poślizg sprzęgła jak sa te same prędkości to nie ma co spinać czy rozpinać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) bo u nas w nissanach to działa widać inaczej... to co opisałeś raczej pasuje do torsenów... ale ja tam humanista jestem... nie znam się...choć most rozkręcony widziałem i inaczej to sobie wyobrażam... te tarczki są sciśnięte cały czas z jednakową mocą, albo ta moc wystarcza żeby się nie uślizgneły albo nie wystarcza... przy dużej różnicy prędkości obrotowych nie wystarcza... regulując "scisk" tarczek, poprzez dołożenie tarczki czy podkładek, przesuwamy po prostu tą granicę trochę dalej... Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 dokładnie tak, idą razem aż sprzęgło się pośliźnie, nic tu więcej ciekawego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 a taki olej będzie dobry do lsd za tę cenę http://www.ioleje.pl/produkt,445/extremizer-gear-ls-90-nd1l.html#nclid=2b2d68857a0bf4b8c8a572dd1bd2c541 tańszego nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 wygląda, że czyni cuda.... Zawiera dodatki typu LS (Limited Slip), zapobiegające stukom i grzechotaniu w samoblokujących mechanizmach różnicowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 comma w intercarsie jest w zbliżonej jeśli nie niższej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 ja mam ponad 1l. 80w90 LSD na zbyciu jak by ktoś chciał może do mnie podjechać to za przysłowiowe piwko oddam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.