ktaczal Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Witam Primera P11 144 rok 2002 (na najlejkach pisze 11/2001) silnik QG18DE obecny przebieg 107 000km (3 mechaników potwierdza ten przebieg po stanie auta) problem ze bierze od ostatniej wymiany 3L na 10 000km ( 5 miesiecy) jest to druga wymiana oleju ostatnio tez łykało olej (nie sprawdziłem ile ale chyba tez było około 3L, obecnie zalany jest poł syntetyk (taki był zalany wiec nie zmieniałem) dzis zmiezylismy cisnienie na tłokach i wyszlo 1 - 8,2 2 - 8,5 3 - 8,2 4 - 7,9 nie moge znaleść informacji jakie powinno byc cisnienie w tym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 13,5 norma 11,5 minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktaczal Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 rozumiem ze pierscienie do wymiany ??? są jakies specjalne bo duzo sie słyszy o braniu oleju w tych silnikach ale nic kokretnego moim zdaniem auto chodzi dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 pytałeś to podałem zrób próbę olejową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sniochu21 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Witam,mam podobny problem.Ten sam silniczek,przebieg 186 tyś.Tylko u mnie spalanie oleju wynosi około 1litra na 500km.Nie mierzyłem jeszcze ciśnienia na cylindrach. Zastanawiam się na początek nad wymianą uszczelniaczy zaworowych?Czy można to zrobić bez zdejmowania głowicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.