Gość Dawid93 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Podczas wymiany żarówki od podświetlenia rejestracji,zrobiłem zwarcie i padło całe podświetlenie rejestracji oraz prawa tylna pozycja i przednia lewa pozycja. Bezpieczniki są okej,żarówki popadały?,czy może jest gdzieś druga inna skrzynka bezpieczników. Nota mam zaledwie tydzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Dawid,w której skrzynce patrzałeś? W komorze silnika masz po prawej stronie,stojąc twarzę do silnika ,takie białe pudełko,prawie kwadratowe.Tam są bezpieczniki i przekaźniki,między innymi ten od świateł tylnych.Opisany jest jako TAIL LAMP. Ciężko się wyciąga to pudełko bo kable krótkie,trzeba odpiąć zaczepy i wyciągnąć je z obudowy a następnie obrócić.Ten bezpiecznik jest mniej więcej w środku i ma wartość 10A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid93 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 bardzo dziękuje za pomoc pozdrawiam Ponownie zwracam się o pomoc,bezpieczniki w kabinie i w komorze silnika są okej. Nie wiem co jest podczas wymiany żarówki podświetlenia wystąpiło zwarcie i nie pali podświetlenie i pozycja lewa tył i prawa przód. Nie mam pojęcia co z Tym zrobić,nawet żarówki wymieniłem,ale nie palą. Oprócz sprawdzenia czy jest prąd miernikiem,może jakieś inne podpowiedzi co mogę zrobić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 No niestety ,tak na odległość ze schematu mogę Ci jedynie podpowiedzieć,że są one zasilane właśnie z IPDM-u,czyli tej białej skrzynki.Gdyby był spalony przekaźnik nie powinieneś mieć ani przodu ,ani tyłu świateł. Sprawdziłeś miernikiem w IPDM-ie czy prąd dochodzi do btych bezpieczników?I czy z nich wychodzi?Czasami potrafi zaoksydować i nie będzie przewodzić.Jeżeli bezpieczniki masz dobre i przechodzi przez nie prąd(w bezpiecznikach są 3 otworki wśrodku szeroki w celu uwidocznienie topnika,i dwa małe po bokach w celu sprawdzenia przewodzenia.podepnij miernik pod masę i drugą końcówką w te otworki.)pozostaje Ci jedynie szukać po kablach. Dawid,a w jaki to sposób stało się to zwarcie?Zgniotłeś żarówkę?wypaliła się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.