devion Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Jakiś miesiąc temu pojawił mi się niepokojący objaw w moim parchu. Przy prędkości powyżej 100 km/h ciężko go opanować, jest bardzo podatny na boczne udeżenia wiatru i tak jakby pływał po drodze. Trzeba bardzo uważać. Wydaje mi się że powiększył się luz na kierownicy. Przebieg 120 tyś km. Co może być tego przyczyną i gdzie mogę to w miarę tanio naprawić w Krakowie lub na Śląsku? Generalnie szukam dobrego, sprawdzonego warsztatu w okolicach Chrzanowa (Kraków, Śląsk) w którym mógłbym go serwisować, bo na ASO nie mam już sił i funduszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Pojedź na szarpaki to powiedzą Ci gdzie masz luzy. I może się okazać, ze to tylko końcówki drążków.Oby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 stawiam na amortyzatory. jedź na stacje diagnostyczną niech sprawdzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 jak nie gałki to wahacze nie wiem jak zawiecha tam wygląda dokładnie ale na stacji znajdą ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devion Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Wybiorę się w najbliższym czasie, dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr1717 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Witaj Przedmówcy mogą mieć rację ale zacznij od sprawdzenia ciśnienia w kołach, potem stanu bieżnika. Przy bieżniku poniżej 5mm Patrol nie za bardzo trzyma się mokrego asfaltu. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesław Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Wydaje mi się że powiększył się luz na kierownicy. To wszystko co radzili koledzy, plus sprawdź amortyzator skrętu. Zupełnie zużyty potrafi dawać takie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.