GHOST666RIDER Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Co do Chrupka to nie wywiozłem go na złom .Prawa strone mam gotowa jedynie konserwacje szpachlowanie itp.Walcze z lewa strona. W miedzy czasie zanabyłem pare fantow.Lecimy pokolei:Tak wyglada pare pier**l z prawej strony:Wewnetrzne nadkoleWewnetrzne nadkole srodek z dorobionym mocowaniem fotela z boku:Prawy bok:Perspektywa fury z tyłu:Auto pokryte farba okretowa tak jak widac wytargana cała konserwa wygluszenia i inne gupoty.Tak to jest patrzac z bagaja do srodka bynajmniej tego co tam powinno byc:To teraz strona lewa, tez sie ogarnia juz powoli.Przy wlewie paliwa oczywiscie babol:Nadkole tyl wyczyszczone:Rura wlewowa sie rozpadła:Wpadł prog:Padła decyzja ze wlewu paliwa juz nie bedzie ha ha ha:Do tego wspawałem błotnik:Teraz troszke o zakupach + jak wyglada zestaw kolek.Koło ma sie z opona tak:Kupiłem brewke lewa pod lampe stara umarła:Baranek na podwozie + srodek:Elegancki wydech z maximy 3.0, srednica 55mm rury.No i padła decyzja jak auto zostanie pomalowane probka lakieru:Czarny Mat. Auto zostanie potraktowane po calosci czarnym podkładem, a potem pomalowane takim lakierem jak na probce.Powoli sie składa bolid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 ostra jazda widzę ,,no jak go tak zrobisz to następne 15 lat mu nie straszne spawasz sam ? nie próbowałeś zalewać na równo ,,, by nie robić takich kupek ? nie żebym sie czepiał bo spawałem migomatem bez tlenowym a to jest jedynie zabawka ,,,dla dzieci ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Powiem ci ze to nie takie proste to raz, a dwa ze blachy niesa takie super. Oszlifuje spawy i bedzie cacy. Mam uprawnienia spawacza ponadpodstawowe i wiem do czego taki sprzet jest. Niestety te blachy sie nienadaja do puszczania całej lagi itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Widzę że praca wre, szacun za zapał i chęci. Trochę nerwów to wymaga.Najważniejsze że sam robisz. Mi robiły osoby "trzecie" i niestety auto musi w tym roku iść do poprawek mimo że dopiero rok minął od generalnego remontu (poruwnywalnego z twoim) Kilka tys poszło tak jak by w błoto...śledzę na bieżąco poczynania jak coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 proste to wiem a by ładnie zalać to trzeba mnieć co ,,, ja uprawnienia spawacza to sobie sam wydrukuje ,,,, jak sie nauczę ... aa mi sie marzy by mieć czas i miejsce gdzie się będzie robić auto od A-Z tak jak ty robisz niestety nie mam takiego luksusu , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 aa mi sie marzy by mieć czas i miejsce gdzie się będzie robić auto od A-Z tak jak ty robisz niestety nie mam takiego luksusu , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 hhaahahahah no tak jest ,, Wielki szacunek dla autora prac ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Nie no panowie nie przesadzajcie. Ja mam wprawdzie 2 garaze ale oba wynajete. W 1 auta znajomym i z klubu robie w 2 chrupek stoi.Co do sprzetu to tez miałem szczescie w nieszczesciu. Zaraz po zakupie chrupka laska na mnie najechała wprawdzie zderzak urwał sie z zaczepow i miał ryse no ale..... Jak pojechałem do pzu to tak nasciemniałem temu co auto ogladal ze szkode mi na 2.5 tysia prawie wycenił. Ja sobie zderzak na wkrecika przykreciłem i było ładnie, a za hajs nabyłem sprzet ktorym smarkam furke + inne pierdoly do naprawy czesci do zawiechy etc. Nabija sie ojciec zemnie ze fura jest pancerna i jedynie co to musiałbym dostac dzwona od tira zeby mu sie cos stało.Tak se dziubie powoli szkoda mi było go na złom wywieżć. Mimo że silnik to złom nienadajacy sie do jazdy buda jak widac choc teraz juz jest dobrze tylko ile godzin w to trzeba było wpakowac zeby bylo jak jest, a gdzie koniec.Zrobi sie bude remont silnika pomaluje fure poskłada, a wtedy bede cieszył jak małe dziecko Duzo hajsu to nie pochłonie tak wiec luzik.Szukanie innego niby sprawnego auta do smiesznej kwoty nie opłaca sie. Ten juz ma u mnie dożywocie z tym że wiekszosc z nas bedzie jezdzić aż poodpadaja koła u mnie bedzie mial ciut gorzej. Puki te koła sie bedzie dało dospawac albo zreanimowac to jeszcze bedzie meczony...... No to dostałem nowego fanta. Mianowicie zderzak z slx'a nie pasował za bardzo blache pospawałem i niepasował.Z eGT ori pasuje tak wiec znalazłem na allegro Nowke Oem Nissan. Szybcie spy foto przymiarka: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 jak miałem p10 to chciałem zaszpachlować te ranty w zderzaku na głatko pomyśl o tym -szpachlówka do plastiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 jak miałem p10 to chciałem zaszpachlować te ranty w zderzaku na głatko pomyśl o tym -szpachlówka do plastiku Pytanie czy to nie bedzie pekac.......... Postanowiłem wymienic zegary dodatkowe z setupu : Voltomierz, Vacuometr, Temp wody. Wygladało to tak: Nowy setup bedzie: Temp wody, Temp oleju, Cisnienie oleju, Voltomierz. Te wleca tak samo jak były poprzednie a voltomierz wpadnie w taki sposob: W miejsce nawiewu dokladniejsza fotka bedzie to robione w ten desen: Dobra dzis podziałałem nad furka naprawiłem drzwi lewe tył i zrobiłem cały tył na cito z naroznikiem itp. Zdjecia robione kalkulatorem ale sa: Drzwi przed: Po: Tył przed: Tył PO: Jutro znow cos podziałam to zapodam fotki :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 masz samo zaparcie ,,, ja będę myślał nad zegarami ale wolał bym słupek ew na desce rozdzielczej tylko na pewno wjedzie zegar z doładowaniem i myślałem nad EGT ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (edytowane) masz samo zaparcie ,,, ja będę myślał nad zegarami ale wolał bym słupek ew na desce rozdzielczej tylko na pewno wjedzie zegar z doładowaniem i myślałem nad EGT ,,,, To sie nazywa pasja To juz było najgorsze do zrobienia reszta to juz jest pikus. Co do zegarów słupek odradzam traca wiocha to raz moim zdaniem a dwa jest za***iscie niepraktyczne. Jak jedziesz wieczorem a niemasz opcji wyłączenia podświetlenia to cie razi przy tym rozprasza. Jakby na to nie patrzeć tez niestety ogranicza widocznosc ktora i tak rewelacyjna nie jest. Ja wole w konsoli nie widac jak ktos patrzy przez okno. Spełnia swoje zadanie i nie meczy w ogóle ani nie rozprasza. Mam juz w 3 aucie tak montowane i jestem zadowolony. Jeszcze jest 1 plus tego. Jak się ich chce pozbyć nie muszę szukać mocowania słupka nowego bo stary juz przerobiłem tylko wyciągam ramkę z 4 zatrzaskow przekładam radio tam gdzie ma być i śladu niema Edytowane 30 Marca 2013 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 no ja myślę o innym aucie co ma nie duży silnik ale ma fabryczną suszarkę ,,, na razie kupiłem i siedzi w garażu wiec zegar z ciśnieniem to podstawa EGT też by sie przydał to można przełknąć gorzej z czujką AFR która by sie też przydała ,,ale to już 700 zł ,,, słupek jest o tyle dobry a zegarki nie duże nie było by źle i najmniejsza ingerencja ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Dalej walcze z fura.Zaczalem demontaz silnika przy okazji nadal spawam reszte co zostało.Zwłoki w trakcie demontażu:Odprowadzenie wody:No i reszta zaspawane dziurki: Dzis znow powalczyłem ciutke:Jutro ostatnie 3 blachy do wspawania i buda Fin Finito W piatek demontuje silnik. Dzis z okazji urodzin postanowiłem wytargac serce i zdemontowac.Wyglada to tak:No i rozbebeszone serce:Skrzynka na ptaka:Co tu duzo mowic jest to SAJGON. Druciarstwo szmaciarstwo i co badz. Sprzeglo mialo byc nowe a jest zdarte bardziej jak w Nx'e po 180 tysiach :/Składak jakich mało poprostu makabra. Sruby nie z tego wozu co komu wpadlo w rece to wkrecil. Musze zdemontowac glowice na czesci 1rwsze oraz dol i ocenic czy to wogule do czegokolwiek sie nada.......Przykra sprawa ale tego sie spodziewałem. Szutka sztuka popchana. Niema tego złego kolejne wyzwnie zwiazane z tym wozem Damy rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 W sumie jeśli masz czas i pieniądze na takie coś, to podejrzewam, ze to będzie jeden z lepszych, ładniejszych i fajniejszych P10 w Polsce podziwiam, że masz nerwy do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 YoMam pytanie odnośnie spawania. Wspominałeś że po kasie z OC zainwestowałeś w spawarkę. I tutaj moje pytanie, jaką spawarkę warto by mieć aby spawać blachę w samochodzie? Są migomaty z butlami i dużo mniejsze, bez butli (nie znam sie na tym do końca). Tylko migomaty się do tego nadają?Sam spawałem już migomatami, ale było to na warsztatach szkolnych i były to sprzęty po 10tys za jeden.Jakie koszta bym musiał ponieść jeśli chciał bym kupić coś na czym bym mógł samodzielnie popróbować i ew. walnąć łatkę czy kilka punkcików na samochodzie?Sorry za OT i zaśmiecanie posta, możesz usunąć jak ci będzie wadził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 W sumie jeśli masz czas i pieniądze na takie coś, to podejrzewam, ze to będzie jeden z lepszych, ładniejszych i fajniejszych P10 w Polsce podziwiam, że masz nerwy do tego Z tymi nerwami to nieraz puszczaja no ale cuz. Najgorsze że ten co mi to sprzedał zapewniał że dobra fura itp. Był to ZŁOM w 90% Odkad ja mam wymienilem w niej wszystko poza zawiasem tyl amorami i sprezynami. Tak wszystko jak nie do naprawy to do poprawek. Buda było widać jej stan tak wiec wymagała odbudowy bo inaczej tego nazwać nie można. Silnik trup sprzedawał mi z nowym sprzegłem dla przykładu, a ono nowe było chyba z 6 lat temu :/. Damy rade. Kasy to aż tak wiele nie pochłonie. Wyjdzie mnie z zakupem auta + remont tyle co wtedy idealne eGT nawet dużo taniej a bedzie zrobione podemnie. Len'u Powiem ci tak mam uprawnienia jako spawacz mag troszke tym sie nabawiłem itp itd gadałem z ludzmi i obserwowałem np czym robia na warsztatach. Bede z toba szczery to co ja mam nadaje sie do auta i innych bajerow ale jest to zabaweczka, a nie sprzet PRO. Tylko to co ja mam jest to najtansza i zarazem jedyna sensowna opcja zeby dobrze spawac cała reszta to wywalona kasa w błoto. Ja mam Bestera 1801 w casto go nabyłem. Koszt takiego zestawu tzn: drut, spawarka, butla, maska, rekawice, srodek do pryskania luzki zeby odpryski nie przywieraly zamkniesz sie w 2100. Wart jest tej kasy i na spoko mozna spawac z sieci tzn 230. Nie trzeba siły ale do max druta 0.8 ja takim jade. Bardzo fajnie sie nia spawa tylko trzeba sie nauczyc z niej korzystac. Jak opanujesz sprzet to idzie jak burza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 kolega ma tą zabawkę bez butlową i jest to raczej smarkatka ja się uczyłem na skodzie ale i tak poszła na złom Butla musi być inaczej nie ma szans .. a co do tego stanu blachy to też trzeba przyznać że wyszło wszystko w momęcie jak rozbebeszyłeś do zera ja ostatnio kupiłem autko nie młode go 97 roku praktycznie bez oglądania dołu dopiero na spokojnie po zakupie oblukałem i jest ok wiadomo że teraz na spokojnie jak go wymyłem to widać tu chropka tam chropka ale wystarczy lifting ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 No bo tak się właśnie zastanawiamZ tego co ja zdążyłem się dowiedzieć to wszystkie te bezbutlowe to są spawarki inwertorowe i do spawania blachy samochodowej się kiepsko nadaje.Dzięki Ghost za kalkulację, pora najwyższa zacząć robić sobie samemu. Mam rodzinę na wsi więc by było gdzie to trzymać. Spawać nie powiem że umiem, ale tak jak pisałem już się tym bawiłem kiedyś i nie szło najgorzej. Projekt mojego Nissana porzuciłem (został jako auto robocze/do jazdy na codzień) więc możliwe że będzie w przyszłości jakaś kasa na tego typu zabawki.Powodzenia w pracach i czekam na więcej foto PS: nie myślałem o tym że jak już rozbierasz silnik na drzazgi to można by spróbować głowicę od VVL zamontować? gdzieś na forum jest to opisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ta jasne mozna tylko pytanie kto ja zasponsoruje. Obecnie to pochlonie kupe kasy. Z tego co jest zrobie jakies 165 km mysle ze powinno wyjsc bez strojenia. To ma byc wozidlo na codzien nic pozatym.Jak go skoncze to bedzie praktycznie igła furka + nowy silnik z modami ktory bedzie mnie cieszyl w zupelnosci. Ja niemam parcia na cyferki dla mnie 165 bylo by w 100% wystarczajace do normalnej jazdy bezawaryjnej. To ma byc auto takie że jak o 10 rano wstane i uwidzi mi sie opcja jedziemy z moja kobita nad morze wsiadam i jade bez chwili namysłu dojedzie zepsuje sie itp itd. Przy okazji ma fajnie wygladac ja bede usatysfakcjonowany, graja zapodam fajnego fura jak tralala bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Len patrzyłem na alledrogo pl i coś używanego za 600 700 zł można trafić bo przecież do blachy dużego prądu nie potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 To tak na szybko dzis poczyscilem glowice i wardykt tylko 1. ŚMIETNIKWyglada to tak:Lecac od rozrzadu:1.2.3. Masakra4. Ten tylko trzymał nafte:Poduszki silnika ten maja KO:Blok silnika przejechany kontowka z drutami: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 poduszkę mam fajną tz nowy wkład który troszkę gonił wiec go usztywniłem lepszy od tego co masz ,,, i głowę też mam ale jak ona wygląda to nie wiem silnik śmigał ale był już słaby -komprecha a na koniec panewki ,,,, 306 tys przebiegu ...generalnie co z tą głową nie tak ? zawory nie ciekawe kilka szt ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Dzis wgram zdjecia zaworow. Nie oplaca mi sie wymieniac zaworow, a nie wymienie przeciez 2 szt. Generalnie zatyrana jest i tyle. Mam załatwiona elegancka z sunnego Gti. Tam tylko uszczelniacze do wymiany i se zawory przejade we wlasnym zakresie. Ogolnie dzis rozbieram motor na czesci skladowe i biore sie za reszte napraw czyszczenia itp itd Wczoraj dostalem poduszke dzis sprzeglo potem bede walczyl w garazu to jakies foty tez dam.Puki co sprzeglo a raczej tarcza Aisina ma sie to tak:Pudlo:Tarcza:Link do sklepu z takim sprzeglem duzo drozej niz ja kupiłem:http://www.motocombi.pl/product/id/511,tarcza-sprzegla-asco-aisin-seiki-dn-057-f31043Znawcy moga sie wypowiedziec czy ori czy FAKE. Jest to naprawde stare sprzeglo widac ze sobie lezało sporo czasu wiec moze i to jakis stary ori aisin. Co do wozu ma sie to tak zaczniemy od poduszki tyl:Stara byla zaklejona ale z racji rozwalonych 2 glownych ta tez szlak trafil:Noweczka:Oto odpowiedz czemu glowicy nawet nie robie, taki gnuj na zaworach sie zrobil i przy okazji z nich :/Zabrałem sie za ostateczny demontaz dołu:Rozbebeszony:Ktos dziubal w tym silniku ale dzieki bogu do panewek sie nie dostal bo sa ORI nissana:Główne i korbowe nissanowskie:)Tłoki zaraz po wyjeciu:Ogarniete:Wał ma sie tak:Grama rysy elegancki ale oddaje do firmy zajmujacej sie tego typu imprezami oni wydadza werdykt :razz:A tutaj puzzle dla dużych dzieci Albo wersja zrob to sam: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Tłoki i zawory z lekka przypalone, tam coś z mieszanką chyba nie było tak jak być powinno Albo ktoś lał tanie mieszane paliwa...Ja się boję u siebie zaglądać nawet bo strzela u mnie z wydechu po odpuszczeniu gazu a także przy wysokich obrotach lubi zakopcić, sądzę że mam już też ciut wypalone Robisz coś w silniku? czy wkładasz ori bebechy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.