GHOST666RIDER Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 (edytowane) Nissan Primera P10 eGT (Wersja Skandynawska) Rok Produkcji: 1993 Silnik: Sr20de + Lpg Układ Wydechowy: 100% Przelot koncowy tłumik z maximy 3.0 ze wspawana koncowka Wm'a Układ Dolotowy: Stożek + blos Układ Hamulcowy: Hamulce przód z Nissana 200SX S13 (tarcza 280mm), klocki TRW. Tył tarcze Zimmermann, klocki TRW. Pomalowane na czerwono zaciski. Elastyczne przewody hamulcowe wymienione na Goodride w stalowym oplocie. Elektryka: Elektryczny szybr, wszystkie szyby elektryczne, podgrzewane fotele, wycieraczki na lampach z przodu, wysuwana antena ( Odziwo WSZYSTKO działa:) ) Koła: 15/195/50 Nadwozie: Atrapa przod zmieniona na nismo, gleba, Wnetrze: Zmieniona gałka zmiany biegów. Skórzany mieszek z ramką. Białe zegary z czerwonymi pierścieniami. Boczki z alcantary. Audio: brak Dodatki: Rozporka przod Wyzej wymieniony stan w jakim samochodzik został przezemnie zakupiony juz mam go 2 rok. Zapodam pare fotek jak sie to prezentowało po zakupie szkoda ze tylko po było tak kolorowo: No tak sie to miało po zakupie. Odkupiony został od goscia z nissanklubu zapewnial ze jest igła doinwestowany i rozne bajery mi pociskal. Na dziendobry okazało sie iz hamulce powiedziały papa i trzeba bylo robic przod + tyl reanimacja z reperaturkami zatym juz sie zaczeła litania. W miedzy czasie jak naprawiałem to co sie stopniowo sypało wpadały kolejne mody takie jak: Fotel kierowcy Mirco XL + pasy 4 pkt, nowa kiera + zegary auto gauge: Po jakims czasie zaczeły mnie draznik białe kierunki i postanowiłem isc w pomarancz ala JDM, kierunki zostały oklejone folia. Przy okazji tego zabiegu przerobiłem tez pozycyjne i dałem do kierunkow: W starych gratach znalazłem po poprzednim aucie alu gałke zmiany biegow omp no i zeby sie tak nie blakała po garazu została elegancko zainstalowana na prawowitym miejscu: [/img] Jakos w połowie roku 2012 miałem mała stluczke pani na mnie najechała. W sumie nic sie nie stało ale od tamtej pory CHRUPEK pokazywał swoje 2 JA tzn ubytki blacharskie. Tak fura wyglada po malym demontazu i ogledzinach. Mowie wam to jeszcze nic: Wakacje nie były stracone nastepowały stopniowo kolejne naprawy oraz mody. Wymienione zostało ciegno do zmiany biegow stare odkad auto mialem bylo rozbite makabrycznie. Potem juz leciałem po kolei wymieniony został magiel, krzyzak, poduszka pod silnikiem 1 wymieniona, 2 sklejona, zostały zrobione lampy tyl na USDM i fura nadal pokazywała swoje oblicze tzn destrukcje: Blacha została oczyszczona w miejscach gdzie były bable tudziez inne cuda: Myslalem iz nawet nie jest tragicznie do momentu demontazu nakladek na progi oraz innych badziewi + czszczenie tego marasu wtedy okazała sie wielka MAKABRA: Wtedy było to dla mnie jak cios w plecy po wielu walkach z tym wozem wielu naprawach wymianach regeneracjach. Musialem podjac decyzje albo w lewo albo w prawo. Przy okazji zbey tego było mało motorownia traciła traciła az straciła kompresje na 1 garczku. Okazało sie ze na 3 mam 14.5 bara a na jednym 8.5. Zebrałem sie za zbieranie gratow i przygotowywanie psychiczne do tego REMONTU. Zostały zakupione zabawki do reanimacji: Zderzak tyl postanowiłem wymienic z eGT na zwykly krotki z wersji slx. Fura została postawiona do garazu i pocieta około konca pazdziernika. Auto zostało rozbebeszone rozprote i pociete na czesci 1rwsze: Po zrobieniu demoli na maxa przyszła pora na spasowywanie nowych elementow: Niestety zaczeła sie walka z wiatrakami mnostwo elementow do regeneracji obspawania odtworzenia zaspawania itp itd. Przy okazji zdemontowalem deske stara była uszkodzona: Dorabianie elementow: I cholerny bagaj ktory sie rozpadl w kazda mozliwa strone poprostu popekał na MAXAAAA: Żmudne godziny pracy dorabiana blaszek klepania cudowania kombinowania kosmos poprostu sama płyta bagaznika zajeła mi 3 tydnie. Tyle ze czas mam tylko w weekend na fure: Pas tylni strona prawa: Zlikwidowana antena: Podłoga bagaznika prawa strona: Przed: Po: Potem została zrobiona podłoga z lewej strony bagaja, podłoga w aucie za fotelami pasazera + zaczalem zamykac wewnetrzne nadkola od srodka wozu: Oczywiscie jakby mało bylo pod ori wygluszeniem okazało sie ze tez jest dziurka: Tyle zostało w tej gablocie zrobione do tej pory. W miedzy czasie zostały tez zakupione 3 fajne fruty do futexa: Głosnik do skrzyni: Nakładki na pedały: Tłumik koncowy firmy RM MOTORS: W aucie maja zajsc znaczne zmiany stylistyczne tzn: -Brak zamkow -Brak anteny tył -Lampy przod srodki na czarno -Bad look przod -Mod zderzaka przod tego co jest -Malowanie w czarny mat z ciemno szarym ma to sie potem tak prezentowac mniej wiecej mowa tylko o malowaniu: W chrupku zostanie zrobiony wydech na tlumiku koncowym takim jak wyzej + srodkowy przelot awg 90cm. Tylko nie jestem pewien czy srednica ori 2 cale czy 2.25 to juz kwestia czy to co jest nadaje sie do naprawy czy tez nie. Silnik 100% remont tzn: Nowe panewy Nowe pierscienie na tlokach Wszelakie obrobki Nowe uszczelki Nowe uszczelniacze zaworowe Itp itd Do tego portingi kolektorow + glowica Wisienka na torcie bedzie bajer ktory mam juz od ponad roku i czeka na montaz. Lekkie koło zamachofe firmy F1 racing: Po silniku zostanie jeszcze zrobione audio i pewnie jeszcze jakies pierdolki ktore sobie ubzduram w miedzy czasie. PS. Wykonawca całego projektu w 100% jestem ja sam Od malowania po spawanie skonczywszy na mechanice bez niczyjej pomocy. Sory za ten BAGAŁAN w temacie ale ciezko opisac w 1 poscie cały progres w tym wozie pewnie troszke tez mi umkło badz zapomniałem. Fotorelacje obiecuje zdawac na bieżaco To z chrupkiem sie ciutke podziało. Na poczatek zagadka co mozna ogarnac ze starej rurki gazowej 0.5 cala, wezyka 12mm i termokurcza: Odp jest prosta odpowiedni odplyw wody z karoseri :cool: . Wypadla mi z prawej strony dziurka z powodu braku dobrego odplywu: To zaczalem ogarniac mala wstawke + prowadzenie odplywu z czesci wewnetrznej auta: Blaszka + rurka odpowiednio docieta: Ogarniete ma sie to tak: Na aucie wspawane: Ogarnalem wewnetrzne nadkole od strony pasazera do konca: A furex wyglada na chwile obecna tak: Ciekawe ile śrubek Ci zostanie po złożeniu Chrupka:mrgreen: Stary to na bank bez tego niema skladania. Pod maska zawsze jakies zostana po likwidacji pewnych pierdolek. ---------- Post dodany 23-01-2013 o 07:54 ---------- Poprzedni post dodany 21-01-2013 o 20:48 ---------- W miedzy czasie jak ruinka stoi jest dobra okazja zeby naprawic a raczej obic od nowa podsufitke. Obecny material jak to w p10 ODPADŁ i sobie dynda. Zamowie czarna alcantare i pojade po calosci na czarno bedzie kosmiczny efekt. Taki sam materiał jak na podsufitce mam juz na boczkach drzwi i jest extra. Przy tym czarne fotele i to co ja lubie czarno szary srodek. ---------- Post dodany 24-01-2013 o 18:03 ---------- Poprzedni post dodany 23-01-2013 o 07:54 ---------- Co do fury to sie cos tam dzieje narazie moze o zakupach. Zanabylem materiał na podsufitke poniewaz moja wisi jak zdechły pies..... Wpadnie czarna Alcantara wzornik ponizej: Mam lakier na pokrywe zaworow: Motip ocean blue: Cos tam do tego docudacze. Nabyłem po wielu konsultacjach farbe okretowa poszłem w najtansza dostepna wydaje sie ok' date=' szkoda kasy w to zaduzo pakowac i tak bedzie niejedno mazidlo jeszcze na tym zapodane. Farbe taka: Firmy Wega: [img']http://e-equus.pl/bilder/far_podkl_wega_czerw_1.jpg[/img] Dobra do auta wleciał wreszcie prog i zrobiłem pare innych pierdoł jutro wpadnie blotnik z tylu i bedzie zarys SAMOCHODU :D: Tu juz przod A tutaj taki myk przed: Po: W weekend tez zrobie jakies Spy Foto. :evil: :evil: Cały czas powoli a do przodu wpadl wreszcie błotnik: Tyl zamkniety: Wyleciał zderzak przod z belka oczywiscie kolejne babole sie ukazały: Kolo amorkow z przodu: Naszczescie tylko nalot Tak wyglada po farbie okretowej: Edytowane 4 Lutego 2013 przez GHOST666RIDER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 ile tu czytania:) walcz dalej, mam nadzieje ze skonczysz predzej jak ja swap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Szacun za chęci i zapał Walka z rudą to nic przyjemnego a problem lubi niestety powracać Chętnie zobaczę końcowe rezultaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 ---------- Post dodany 23-01-2013 o 07:54 ---------- Poprzedni post dodany 21-01-2013 o 20:48 ----------W miedzy czasie jak ruinka stoi jest dobra okazja zeby naprawic a raczej obic od nowa podsufitke. Obecny material jak to w p10 ODPADŁ i sobie dynda.Zamowie czarna alcantare i pojade po calosci na czarno bedzie kosmiczny efekt. Taki sam materiał jak na podsufitce mam juz na boczkach drzwi i jest extra. Przy tym czarne fotele i to co ja lubie czarno szary srodek.---------- Post dodany 24-01-2013 o 18:03 ---------- Poprzedni post dodany 23-01-2013 o 07:54 ----------Co do fury to sie cos tam dzieje narazie moze o zakupach.Zanabylem materiał na podsufitke poniewaz moja wisi jak zdechły pies.....Wpadnie czarna Alcantara wzornik ponizej:Mam lakier na pokrywe zaworow:Motip ocean blue:Cos tam do tego docudacze.Nabyłem po wielu konsultacjach farbe okretowa poszłem w najtansza dostepna wydaje sie ok, szkoda kasy w to zaduzo pakowac i tak bedzie niejedno mazidlo jeszcze na tym zapodane. Farbe taka:Firmy Wega:Dobra do auta wleciał wreszcie prog i zrobiłem pare innych pierdoł jutro wpadnie blotnik z tylu i bedzie zarys SAMOCHODU :D:Tu juz przodA tutaj taki myk przed:Po:W weekend tez zrobie jakies Spy Foto. :evil: :evil:Cały czas powoli a do przodu wpadl wreszcie błotnik:Tyl zamkniety:Wyleciał zderzak przod z belka oczywiscie kolejne babole sie ukazały:Kolo amorkow z przodu:Naszczescie tylko nalot Tak wyglada po farbie okretowej: DODAŁEM TWOJE FOTOSY BO PRZEKROCZYŁEŚ LIMIT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 a przy zakupie byla "idealna" ;/ co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Qwasar twierdził ze DOINWESTOWANA. Kolega z klubu takiego paszteta mi sprzedał. Ale nie jest zle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 no te dokładki załatwiają sprawę no jeśli dalej masz stożka + blos to blos o 180 stopni bo on ma być w pione max 30 st na boki od osi pionowej ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 no te dokładki załatwiają sprawę no jeśli dalej masz stożka + blos to blos o 180 stopni bo on ma być w pione max 30 st na boki od osi pionowej ,, To tu cie zaciekaiwe i zmartwie. Brałem auto od qwasara i robilem pomiar kompresji od rozrzadu leciałem zmierzyłem 2 gary i nagle zaczeło lac. Nawalilo ciut wody na kable itp. Poskladalem to bo i tak aku padl tak dobry byl po odpaleniu auto zaczeło prychac szarpac itp. Kolega qwasar stwierdzil ze to po zalaniu to tez to olalem. W domu okazało ze kopułka palec + przewody jak i swiece zapłonowe nie istnieja tak sa doj*b..... Kompresje zmierzyłem i na 3 garku ktorego nie mierzyłem miał 8.5 ........ Te auto tylko jezdziło dzieki instalacji LPG ustawieniu tak BLOSA i rozkreceniu go na maxa. Co przekladało mi sie na spalanie nawet 16 po miescie przy katowaniu. Kupiłem trupa poprostu. Teraz ogarne wszystko od a do z i bedzie cacy blosa albo ustawie tak jak ma byc albo wogule przerobie te lpg na sekwencje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 popieram przeróbkę na sekwencję bo silnik zacznie oddychać i przełoży sie to na wrażenia z jazdy co do samego zakupu ,,,no nie skomentuje tego ....życie ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Tofu życie to kopie w D czasami. Ale spoko niema tego złego przy mnie dostanie 2 zycie przy kims innym dostał by bilet w 1 strone na Autozłom. Co do lpg to sie okaze napewno zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 ja wiem jaka jest różnica między blosem a potem sekwencją ,,, przy max momencie odczuwasz to przyspieszenie a na blosie prawie się równo wkręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Tofu mam w 100nx'e gti konkret sekwencje lpg. Powiem tak porownujac to stwierdzam ze na BLOSIE targa lepiej ale spala 16 gazu. Mialem tak rozregulowana instalacje ze w starciu na 1/4 primere z wypierdzianym tlokiem poszla by lepiej na 110%. Ale ekonomia robi swoje + to ze primera nie spelniala zadnego typu norm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 no ja ci powiem że ładowałem primerą na blosie 100Nxa na mixerze nie zależnie czy na lpg czy pb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Postanowiłem zrobić modyfikacje lamp przednich. Mianowicie lampa jest dzielona na 2 czesci w 1 mam H1 zarowke jako dlugie podpieta i obok H4 jako mijania. Przerobie H1 wsadze tam soczewke z Bixenonem podepne na osobne zasilanie a obok zostanie normalnie H4. Wrazie kontroli policji bedzie normalna lampa na H4 i wszystko cacy. Klosz spoleruje pod soczewke + do tego zamontuje ja tak zeby byla wypoziomowana a xenon wsadze 4300 K zeby nie raził innych. Ma to wyglada cos podobnie jak tu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 wiesz że 4300 czy 8000 k to tylko barwa jak spolerujesz szkło na obszarze długich i tak to będzie widać ,,!!! soczewka dobry pomysł jedyna sensowna przeróbka która nie oślepia ok ale i tak pozostajesz w obszarze nie homologowanej przeróbki a do czego chcesz wsadzic Bixenon ???? bo to jedynie odpowiednik h4 przesuwa klapkę świecąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Soczewke z Bixenonem kupie taki zestaw. Co do lamp to wlasnie maja byc 2 rodzaje swiatla w 1 lampie. Postaram sie to zrobic tak zeby nierazila. Brak homologacji tyczyc sie bedzie soczewki ale obok bedzie H4 wiec nikt sie niema prawa doczepic. Zreszta miec se moge soczewke nikt jej poza mna uruchomic nie bedzie umiał tak wiec dowod zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 nie bardzo rozumiem idee bixenona w soczewce , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 http://moto.allegro.pl/soczewki-soczewka-bixenon-bi-xenon-hid-ksenon-kpl-i2971227123.html Tu jest takie diwajs ktory chce zamontowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 a to ciekawe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Zanabyłem sobie nowy bajer do auta Jakby ktos niewiedział oco kaman to tak bedzie na aucie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 po co ci bagażnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 po co ci bagażnik Po pierwsze mi sie to podoba, a po drugie jakbym chcial kosz jak na maluchach zeby cos tam zamocowac tudziez jakas trumne do mam do czego. To ma byc auto rodzinne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 no tak to sedan jednak HB ma swoje uroki ,,, nie mówiąc o kombi ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 no tak to sedan jednak HB ma swoje uroki ,,, nie mówiąc o kombi ,, Chciałem HB szukałem długo eGT i znalazłem 1 w duzo gorszym stanie na dzien dobry jak ten jest teraz. Wiec niestety kupiłem sedana. Kombi jest obrzydliwe w10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 takie sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.