hugh_h Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) odkręcasz tylko drążki, ale do założenia nowych podkładek-miseczek potrzebna jest spawarka, stare trzeba zeszlifować, robota jest jak najbardziej do zrobienia samemu, o ile masz jak przyspawać .. może sąsiad ma spawarkę a rysunki o których pisał kolega są tutaj http://www.hcd-customdevices.pl/index.php/motoryzacja/nissan-pickup/116-podkladki-miseczki-drazkow-reakcyjnych thespian gdzie mu żeśmy pisali o tych podkładkach ? może bym zebrał te wymiary i zrobił rysunki dla rożnych Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skora88 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Popinam się pod temat. U mnie te wsporniki są jeszcze ok, ale w zeszłym roku walczyliśmy z tym przy aucie mojego teścia. Wspawywaliśmy gniazda, bo byly już zjechane, a same drążki do wymiany bo i tak ich nie było szans ratować. Natomiast jeśli chodzi o te miseczki to zastosowaliśmy inny patent... mianowicie dopasowaliśmy kawałek rury do średnicy tych gum, obcieliśmy 4 krążki ok 2cm i naspawaliśmy na gniazdo. Puki co jest wszystko ok, żadnych niepokojących objawów nie ma. Z tego co pamiętam to odkręcasz mocowanie przy gnieździe w dwie śruby przy wachaczu (ostrzegam, że może być ciężko, ale do wykonania) My robiliśmy to sami w garażu, tylko znajomy podjechał ze spawarką na godzinkę jak już mieliśmy wszystko rozbebeszone. Myślę, że jak lubisz sobie pogrzebać w garażu to sobie poradzisz. pozdrawiam i wytrwałości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara502 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 hugh_h jak zrozumiałem ewentualnie można te miseczki u Ciebie dorobić Proszę o wycenę .Jeden temat z głowy wracamy jeszcze do górnego wahacza czemu nierówno jest osadzony i jak to usunąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 ja też będę musiał te gumy wymienić, dobrze wiedzieć że masz Hugh takie motywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 moje do deutera pasują, be płnych wymiarów nic nie zrobię, może thespian ma wymiary, ale można wziąć rysunek w jedną rękę jako podstawę w druga gumkę i zanieść do najbliższego człowieka co ma tokarkę żeby nie mówić ze do tokarza i dorobi ja też będę musiał te gumy wymienić, dobrze wiedzieć że masz Hugh takie motywy wychodzi po kilkanaście zł szt ara502 jak tam postępy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara502 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Miałem na majówkę się przybrać do roboty ale na razie przekłada mi się to na kilka dni. Już rozmawiałem z Deuterem o zakupie gum na drążki, nie będzie problemu. Trochę mnie martwi dość spore bicie na kierownicy w okolicach 80km. Na badaniach technicznych nic nie wykazało a się telepie. Więc muszę się przybrać bo reszta się rozsypie. hugh_h jeżeli mogę to proszę o komplecik pod gumy Deutera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 (edytowane) Bicie na kierowicy prawdopobnie spowodowane jest złym wyważeniem kół. Jedź wyważ koła. Chyba, że masz krzywe felgi albo uszkodzoną oponę. Edytowane 30 Kwietnia 2013 przez krzys1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Najpierw wyczyść fele z błota. Może się uzbierało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Po za tym co napisali koledzy, trzeba wyczyścić (wiertarka + szczotka) piastę i wewnętrzną stronę felgi. Jeżeli felga nie przylega idealnie do piasty... będzie bicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.