Gość grabo93 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Mam problem ze swoją primerką z 1996r p10. wówczas zaczeła tracić moc i gasnie, na jałowym procuje tylko jak trzymam gaz, obroty dochodzą tylko do 2 tys. wiecej nie daje rady. tłumik rozgrzewa się do czerwoności i i kopci z filtra powietrza i z pod kolektora wydechowego taki jasny dym i widać na złączy z kolektorem tak jakby olej brał i dławi się śilnik pomóżcie mi bo już nie wiem co to może być czy tłumik zapchany, czy uszczelka pod głowicą padniea czy coś z paliwem jest nie tak ??????? WIĘC PROSZĘ O POMOC Z TYM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Jaki silnik?? mi to wygląda na przeskoczony rozrząd jeżeli jest na pasku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grabo93 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 silnik 1,6 rozrząd jest na łańcuszku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Odkręć tłumik przed katalizatorem i sprawdź czy chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 sprawdź regulator paliwa na listwie czy nie puszcza w ssacy bo wyglada ze ostro go zalewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grabo93 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 teraz trochę lepiej silnik chodzi. sprawdziłem filtr paliwa, a to winna swiec była bo zalewa mi swiece i dławi się czasami i taki siwy dym ostry daje z wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 a sprawdziłeś ten regulator paliwa bo lubi przez membranke puścic paliwo poprzez węzyk podciśnieniowy do kolektora ssącego przerabiałem takie coś już w 7 autkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.