Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ktorej firmy zbiornik podpasuje zamiast tego co mam w aucie


devon00
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jakiej firmy butle kupic zeby zawor pasowal do tej ktora mam teraz...obecnie jest zbiornik firmy Atrama 60 L zawor firmy emer...musze zmienic zbiornik na nowy macie jakies propozycje? oczywiscie zbiornik tej samej pojemnosci...zbiornik w miejscu kola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, najlepiej na taką samą :D nie wiem jaki tam jest rozstaw śrub, bo moze podejdzie kazdy zbiornik, zrób może zdjęcie, zazwyczaj u nas wszytko montowane na Tomassetto, a to pewnie zza Odry :D albo i BRC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemcownia instalacja sekwencyjna...szukam wlasnie tego samego baku ale ciezki temat mam namiar na goscia z drugiego konca polski siedzi od 2 dni i szuka jutro bede wiedzial czy zalatwi czy nie....Dino rozstaw srub montazu zaworu czy rozstaw srub montazu butli do budy auta? jestem zielony w temacie bo to moje pierwsze auto marki japonskiej i pierwsze z LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a porób może jakieś zdjęcia jak to wygląda, bo może lepiej wymienić na coś normalnego i co u nas jest w standarcie, chodzi o rozstaw śrub na tym wielozaworze, bo jak będzie tak samo jak Tomassetto to każda butla powinna p[odejść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro wezme aparat i cykne troche fotek i zapodam mam dwa zdjecia na tel wlasnie wysylam na @ z telefonu to zapodam chociaz nie za wiele z niego widac

 

jedyne foto jakie mam zrobione tel na chwile obecna...mozecie z niego cos wywnioskowac?

 

20130204152618.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak myślałem, ze to ten z kranikami jak instalacji CO, :D choć i tak masz wersję LUX z jednym kranikiem :D :D

 

zmierz jaka jest odległość pomiędzy przeciwnymi śrubami, ale wygląda, że powinno sie udać, choć ten WZW jest i tak do zmiany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skroty ktorych uzywasz i tak nic mi nie mowia :) butla jest 60 L i przy takiej chcial bym zostac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko :D

wbij w google numer Twojej butli, i zobacz jakie ma wymiary, wtedy wejdź na stronę www.drypa.pl i dobierz sobie inną, tylko tak jak pisałem, bedzie trzeba zmienić wielozawór (WZW) ten co masz na normalny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z tym jest nie tak? instalacja jest holenderska a wymiary butli znam 630/240 60 L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

irenka nic nie podpowiedziała jak masz metra można pomierzyć ,, i wszystko jasne ,,

 

no i oto chodziło ,, WZW pewnie nie nadaje sie do naszych butli a jak już ma 10 lat to mu nie zaszkodzi wymiana ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

irenka nie ma licencji tdt na polske chwilowe problemy...wiec wychodzi na to ze najlepiej pojechac do gazownika niech ogarnia temat na nowo?

 

Tofu patrzac w papiery auta to gaz byl zakladany w 2011 roku TUV niemiecki tam mowi bo instalka byla zakladana w serwisie Nissana wiec nie wiem z kad takie czesci...WZW jest starego typu ?

Edytowane przez devon00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli musisz zmierzyć to co pisałem, choć pewnie będzie pasować bo ktoś by sobie strzelił w kolano robiąc jakiś wynalazek nie pasujący do standardowych butli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem coś czytałem że Irence zrobili koło du ,,py ,,, nie dochodziłem oco chodzi ale inrenka ma na stronie kilka autek z opisem jaka butla tam wchodzi ,, primery p12 nie był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dowiedz się, czy ta firma nie ma homologacji na Polskę :D może będzie łatwiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej by bylo zeby zakonczylo sie na wymianie butli ale skoro piszecie ze wzw jest starego typu to moze lepiej wymienic wszystko?

 

irene nie ma a dostac butle firmy Atrama ktore ma papiery na pl jest bardzo ciezkie...jutro bede znal konkrety czy udalo sie gosciowi ktory zalatwia mi butle cos zalatwic....butle wymieni mi kumpel za flaszke byle by byla taka sama jak mam teraz czyli taka http://www.gaz-tech.com/sklep/index.php?p185,zbiornik-toroidalny-lpg-630-230-60-w-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest starego typu, tylko chodzi o to, że to niszowy produkt u nas, do tego musisz też sprawdzić czy ma homologację na Polskę, no i jeszcze jest jedna sprawa, przy butlach też się podaje do jakich WZW są homologowane,

 

czyli jak sprzedają u nas, to jest homologacja, napisz do firmy o duplikat na Polskę i po sprawie

 

Duplikaty homologacji zbiorników Atrama wydaje:

Transportowy Dozór Techniczny w Lublinie

ul. Wicentego Witosa 1

tel.081 7455213

fax 081 5320778

w przypadku zbiorników wyprodukowanych do 2006 r

lub

Transportowy Dozór Techniczny w Olsztynie

ul.Zientary Malewskiej33

tel.(058)5110080

fax (089) 5357355

w przypadku zbiorników wyprodukowanych od 2006 r ATRAMA

Duplikat poświadczenia wykonania i zbadania zbiornika gazu skroplonego do napędu pojazdów samochodowych, protokół, paszport zbiornika, homologacja.

Manufacturing and testing certificate of lpg tank

 

Producent:

Atrama Raudondvario pl. 162, 47174 Kaunas, Lietuva

W celu zamówienia duplikatu paszportu należy odczytac dane z tabliczki znamionowej przyspawanej do zbiornika.

poz.1 - numer fabryczny zbiornika (przykład -399/2394)

poz.2 - rok i miesiąc wyprodukowania zbiornika RR/MM (przykład - 02/05 - 2002r/5maj)

poz.3 - numer homologacji E..67R.... (przykład - E20 67R-010426)

poz.4 - pojemność zbiornika (przykład - 40L)

poz.5 - ciśnienie próbne (przykład 3.0 Mpa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dino zbiornik nie ma homologacji DTD bo zbiorniki ktore np sa robione w polsce a ida na eksport nie przechodza prob cisnieniowych wiec nie wymagaja od nich papierow DTD...jest specjalna naklejka na zbiorniku DTD i 3 cyfry ktore swiadcza ze butla przeszla proby cisnieniowe w naszym kraju...rozmawialem z inspektorem z DTD wiec wiem jak wyglada sytuacja...sam papier nic mi nie da bo i tak bym musial robic szczelnosc zbiornika ktora kosztuje 200zl a na dolnym slasku firma ktora to robi i jest jedyna stracila licencje...zostaje jedno jak nie uda mi sie zalatwic zbiornika taki jak mam w aucie to jade do gazownika i robie wszystko na nowo tzn butle i wzw

 

a firma Atrama jest Litewska ale robi zbiorniki na licencji Polskiej...spedzilem prawie pol godziny na telefonie rozmawiajac z inspektorem wiec z tad taka moja wiedza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to chyba, ze tak wygląda sprawa, no to teraz już jaśniej, :D może obejdzie się tylko na zmianie butli :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwestia tego jakiej firmy zbiornik podszedl by bez wymiany wzw...ale chyba zdecyduje sie na zmiane i butli i wzw skoro piszecie ze wzw juz jest leciwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem, pewnie każdy bo to jednak jakiś standard jest podany, WZW jak się uprzesz może zostać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostajac przy tym zbiorniku odnosnie litrow nie powinno byc problemow z plywakiem...jutro po poludniu bede wiedzial cos wiecej....czarny scenariusz to zmiana zbiornika i zaworu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

devon00: Chwilowe problemy Irene? 2,5 roku temu wcisnęli mi tę butlę i podbicie przeglądu graniczyło z cudem, bo butla miała homol. UDT zamiast TDT (paranoja bo UDT nadzoruje TDT, butle przechodziły próby ciśnieniowe). W końcu znalazła się jedna stacja, która podbiła, po pół roku przyszedł do mnie do domu osobiście diagnosta z SKP (sic!) w celu anulowania tamtego przeglądu i podbicia od nowa pod warunkiem, że mam już nową butlę - na całe szczęście niedługo przed tym zgłosiła się do mnie moja gazownia celem wymiany tej butli na STAKO. Ja firmie Irene już dziękuję. Głupim postępowaniem (sprawa rozchodziła się o ponowne przebadanie x partii butli, tym razem przez TDT-aktualnie nadal idą w zapartę i przepychają przed sądem "machając" na stronie www nic nie znaczącym wyrokiem sądu, który nie ma znaczenia dla diagnosty) zrobili kłopot sobie, SKP które podbijały z tym przeglądy i gazowniom, które świadomie lub nie (butle były ponoć sporo tańsze od konkurencji) montowały to gówno. Wszystko to uzupełniają jeszcze problemy z korozją wewnętrzną, która pojawiała się w dużej ilości tych butli.

Edytowane przez buladag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udam sie chyba do gazownika niech robic tak jak trzeba na normalnej butli z ktora nie bede mial problemow...no chyba ze ta butla firmy Atrama pojawi sie w hurtowni i gosc bedzie mi w stanie ja zalatwic

 

no i lipa nie zalatwilem takiej samej butli...pozostaje tylko poszukac dobrego i uczciwego gazownika...mozecie kogos polecic z okolic Wrocka lub Legnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, wymiana zbiornika to żaden szał i problem, przecież dasz radę sam to zrobić, trzeba odkręcić 2 sruby i 6 imbusów na WZW do tego 2 złączki i po sprawie, nie potrzebujesz tego robić u gazmena,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...