Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ktorej firmy zbiornik podpasuje zamiast tego co mam w aucie

devon00
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jakiej firmy butle kupic zeby zawor pasowal do tej ktora mam teraz...obecnie jest zbiornik firmy Atrama 60 L zawor firmy emer...musze zmienic zbiornik na nowy macie jakies propozycje? oczywiscie zbiornik tej samej pojemnosci...zbiornik w miejscu kola

hmmm, najlepiej na taką samą :D nie wiem jaki tam jest rozstaw śrub, bo moze podejdzie kazdy zbiornik, zrób może zdjęcie, zazwyczaj u nas wszytko montowane na Tomassetto, a to pewnie zza Odry :D albo i BRC

niemcownia instalacja sekwencyjna...szukam wlasnie tego samego baku ale ciezki temat mam namiar na goscia z drugiego konca polski siedzi od 2 dni i szuka jutro bede wiedzial czy zalatwi czy nie....Dino rozstaw srub montazu zaworu czy rozstaw srub montazu butli do budy auta? jestem zielony w temacie bo to moje pierwsze auto marki japonskiej i pierwsze z LPG

a porób może jakieś zdjęcia jak to wygląda, bo może lepiej wymienić na coś normalnego i co u nas jest w standarcie, chodzi o rozstaw śrub na tym wielozaworze, bo jak będzie tak samo jak Tomassetto to każda butla powinna p[odejść

jutro wezme aparat i cykne troche fotek i zapodam mam dwa zdjecia na tel wlasnie wysylam na @ z telefonu to zapodam chociaz nie za wiele z niego widac

jedyne foto jakie mam zrobione tel na chwile obecna...mozecie z niego cos wywnioskowac?

20130204152618.jpg

tak myślałem, ze to ten z kranikami jak instalacji CO, :D choć i tak masz wersję LUX z jednym kranikiem :D :D

zmierz jaka jest odległość pomiędzy przeciwnymi śrubami, ale wygląda, że powinno sie udać, choć ten WZW jest i tak do zmiany :D

skroty ktorych uzywasz i tak nic mi nie mowia :) butla jest 60 L i przy takiej chcial bym zostac

spoko :D