Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

podczas jazdy pedal gazu nie reaguje i wyskakuje bład


kondzior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam P12 1.8 2006r w automacie ,podczas jazdy chcąc przyspieszyć pedal gazu wogóle nie reaguje.Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu na wyświetlaczu miga kontrolka od nadbiegów O/D OFF i nadal nie ma reakcji , natomiast po drugim wyłaczeniu silnika i ponownym odpaleniu świeci się kontrolka check engine ale można dalej jechać.Podłączałem pod kompa i wyskakują mi dwa błędy P10E3 i P1122(silniczek przepustnicy). Wszystko zaczęło się dziać przy niestety złych warunkach atmosferycznych. Czy jest jakiś czujnik przy skrzyni ,który jest za to odpowiedzialny i czy ma to jakieś powiązanie z tym silniczkiem przepustnicy. Jeden z błedów wykasowałem ale ten P10E3 widnieje cały czas. Miał ktoś również taki dziwny przypadek?Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź potencjometr przy pedale gazu i ogólnie wszytskie wtyczki, jak pogoda miała na to wpływ

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno udało mi się ustalić, że te migotanie O/D OFF załącza się jakiś tryb awaryjny skrzyni biegów ale nie wiem dlaczego odrazu towarzyszy temu błąd ze strony silnika przepstnicy. Rozumiem żeby sparwdzić ten potencjometr to trzeba jechać do jakiegoś speca , który to zdemontuje czy jest jakaś opcja samemu to zrobić?. Najlepsze, że cały ten problem powstał podczas sporych opadów śniegu tak jakby napchało się od spodu i jakieś zwarcie robiło.Są od spodu jakieś czujniki przy skrzyni?

Edytowane przez kondzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo pewnie jak skrzynie wchodzi w tryb awaryjny to blokuje motor albo jakoś tak w okolicy i odwrotnie

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej nie był zmieniany stan jest oki. Co do wymiany to już tyle opini słyszałem,że tu wystarczy kontrola stanu bez wymiany chyba,że samochód był użytkowany w bardzo cieżkich warunkach

Edytowane przez kondzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zaglądałes tam ??? widzisz w automacie niestety trzeba zmieniać i kontrolować stan oleju, bo to on jest tam wołem roboczym i do tego trzeba zalewać to co producent zaleca a nie jakieś wynalazki, które naprawiacz uważa, że się nadają, wiem to po swoim przykładzie, zalany miałem olej niezgodny ze standardem Hondy i wytrzymał może 10kkm i auto zaczęło domagać się wymiany, do tego nie jechało tak jak trzeba, po zmianie odrzyło :D

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie zaczne od wymiany bo skoro zaczyna wariować skrzynia to i ciągnie za sobą skutki. Jutro może uda mi się załatwić temat z wymianą i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam trochę to trwało ale wszystko wróciło do normy wyczyściłem płytkę od potencjometru gazu i wymieniłem olej w skrzyni jak do tej pory jest wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...