nasedo Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Witajcie ponownie. Chciałbym wyjaśnić, że chodzi o obniżenie spalania dla samego obniżenia, a nie dla realnych oszczędności - stąd montaż gazu mnie zupełnie nie interesuje. Niższe koszty jazdy mają być tylko efektem ubocznym modyfikacji mających na celu obniżanie spalania. Robię aktualnie mały research i niebawem wrócę z konkretami, póki co - dziękuję za wszelkie odpowiedzi wnoszące coś wartościowego do tematu:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 tylko podejrzewam że kompromisu nie znajdziesz wiec twoje drogi się rozjadą i to szybko po pomijając wyprzedzenie zapłonu co w pewnych okolicznościach wykonane idealnie może wpłynąć na zmniejszenie spalania to węższe opony czy montaż płyt pod autem wejdą na jego masę co pogorszy wszystkie parametry od mocy / bardziej chodzi o masa=moc a wiadomo że silnik który się męczy z cięższym więcej pali choć można by sie upierać że po trasie masa pomaga stąd takie różnice np w primerach p11,144 czy starszych gdzie masz QG18 i SR20 to różnice w spalaniu nie są takie duże jak na przedział 1,8 a 2,0 Ps Temat sobie poszedł w swoją stronę wiec nie miej pretensji trzeba było reagować wcześniej jak masz jakieś ciekawe rozwiązania to czekamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.