Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Problem z odpalaniem


andri61
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam od miesiaca primerke 1.8 benzyna czasami mam problem z odpaleniem tak jakby chciala i nie mogła po dluzszym kreceniu odpali czy moze ktos mi pomoc co sie moze dziac

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łancuch został sprawdzony jest ok

tak jak by paliwo nie dostawał

dzieki

 

łancuch został sprawdzony jest ok

tak jak by paliwo nie dostawał

tylko ona mi zrobiła w ciagu miesiaca trzy razy

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek świece filtry przewody i olej w silniku , teraz są mrozy jak masz przerobiony olej to też są problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam od miesiaca primerke 1.8 benzyna czasami mam problem z odpaleniem tak jakby chciala i nie mogła po dluzszym kreceniu odpali czy moze ktos mi pomoc co sie moze dziac

dzieki

 

Andri uporałeś się z tym już?, właśnie mi to samo się przytrafiło , rano próbowałem go odpalić a on łapie na chwile obroty i po paru sekundach gaśnie czy dodam gazu czy nie, nawet jak dodaje gazu to wydaje mi się że szybciej gaśnie. Spodziewać się mogę wszystkiego oczywiście bo dopiero go kupiłem i muszę powymieniać filtry itp. Ciekawe czy może to być powód że jest bardzo mało paliwo, już dobrze na rezerwie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andri uporałeś się z tym już?, właśnie mi to samo się przytrafiło , rano próbowałem go odpalić a on łapie na chwile obroty i po paru sekundach gaśnie czy dodam gazu czy nie, nawet jak dodaje gazu to wydaje mi się że szybciej gaśnie. Spodziewać się mogę wszystkiego oczywiście bo dopiero go kupiłem i muszę powymieniać filtry itp. Ciekawe czy może to być powód że jest bardzo mało paliwo, już dobrze na rezerwie?

w twoim wypadku zemsciła się głęboka rezerwa, zaciągnąłeś trochę syfu i lub wody, dolej paliwa ewentualnie wymień w przyszłości filtr paliwa i będzie ok, u Andiego też trzeba wlać dobrego paliwa, czujniki i świece nie mają tu znaczenia bo nic chłopak nie pisze aby po odpaleniu auto pracowało nierówno, brakowało mocy itp, co prawda może być jeszcze jedna rzecz uwalona przepływka ale to też by wyszło w trakcie jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze sie nie uporalem z tym ale w chce podlaczyc komuter i zobaczyc czy wyjdzie jakis blad jak bed e wiedzial cos wiecej dam znac

Dzieki za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze sie nie uporalem z tym ale w chce podlaczyc komuter i zobaczyc czy wyjdzie jakis blad jak bed e wiedzial cos wiecej dam znac

Dzieki za rady

Podjedź tylko do kogoś kto ma kompa diagnostycznego, gdzie sprawdzisz sobie wszystkie paramaetry pracy silnika, odczytać błędy możesz sam (opisana metoda na forum0 przy pomocy kluczyka i pedału gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem na sprawdzeniu i pokazal mi sie blad (P1614) komunikacja EMC-IMMO ( blad ID) obecny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ;) nie tutaj raczej kolega ma problem z immobilizerem

 

nie wiem czy to sa cewki bedzie trzeba szukac bo ten blad ma wiele mozliwosci

co tobie mechanik powiedział jakie mogą być przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak prawdopodobnie z immobilizerem bo to robi tylko jak jest wilgotne powietrze

 

dodam jeszcze ze jest sprowadzony z Danii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

czy napewno bo bylem u elektryka i nie moze nic mi poradzic chyba bede musial dac go do serwisu w bydgoszczy bo dalej mam ten sam problem

 

dzięki za wszystko własnie wymieniłem czujnik połozenia wału, zobaczymy jak będzie się sprawował

 

po wymianie czujnika połozenia wału samochód odżył

dzieki za wszystkie rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie jest troszke inacze a mianowicie ;po zdieciu glowicy i zlozeniu zpowrotem bylo ok.Prejechalem jakies 50km i wyskoczyl blad silnika ,ale auto jezdzilo normalnie.Po nastepnych 40 zgasla kontrol .Po jakies 30-50 km zgasilem auto i poszlem do sklepu ,po 5 minutach wrocilem i...nie odpalil.Wziolem 2 kluczyk ,jakby nie bylo zdazenia odpalil normaalnie.Podjechalem do elektryka by wykasowac blad (dopiero moga w nastepnym tygodniu) Znowu nie odpali,na 2 kluczyku tez nic.Po jakies 30 min ;proba -odpalil .Pojezdzilem troche zgasilem i to samo ...po kazdym zgaszeniu silnika trzeba odczekac okolo30 min i odpala .Czy mial ktos taki problem(p12 1.8 b/g 2003r



Koledzy klubowicze dzieki za podpowiedz;tak -w moim przypadku to czujnik polozenia walu pozdro i szerokosci :wave:

U mnie jest troszke inacze a mianowicie ;po zdieciu glowicy i zlozeniu zpowrotem bylo ok.Prejechalem jakies 50km i wyskoczyl blad silnika ,ale auto jezdzilo normalnie.Po nastepnych 40 zgasla kontrol .Po jakies 30-50 km zgasilem auto i poszlem do sklepu ,po 5 minutach wrocilem i...nie odpalil.Wziolem 2 kluczyk ,jakby nie bylo zdazenia odpalil normaalnie.Podjechalem do elektryka by wykasowac blad (dopiero moga w nastepnym tygodniu) Znowu nie odpali,na 2 kluczyku tez nic.Po jakies 30 min ;proba -odpalil .Pojezdzilem troche zgasilem i to samo ...po kazdym zgaszeniu silnika trzeba odczekac okolo30 min i odpala .Czy mial ktos taki problem(p12 1.8 b/g 2003r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć panowie

Jestem tu nowy i mam problem bardzo podobny acz nie do końca. mam p12 1,8 2002r. mam problemy tylko z odpalaniem, na zimnym silniku pali jescze jako tako, ale na ciepłym to juz tylko po dodaniu gazu, nie czuje utraty mocy ani szarpania. znajomy mechanik po odpaleniu i zgaszeniu i tak pare razy stwierdził wadliwość łancucha ( rozciągnięty), trochę mnie to zaskoczyło i przeraziło, czy w moim przypadku tez czujnik położenia wału może byc za to winny? czego jeszcze szukać bo łancuch to chyba w ostateczności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 lata później...

Witam

Przeszukałem forum i nic nie znalazłem na ten temat ale od poczatku ... Pojechałem Primerka ( 2.0 B+LPG ) po dzieci do szkoły zgasiłem wszystko ładnie pięknie ale jakie było moje zdziwienie po powrocie do samochodu ... Przekręcam kluczyk startuje komputer zapłon i cisza ... mrygneły kontrolki i chyba nastawpił reset komputera wykasowało stacje radiowe ale nie kilometry, drugi raz to samo dopiero za 3 razem odpalił. Dojechałem do domu sprawdziłem klemy podłączyłem pod komputer "NIC" Później Primerka paliła normalnie ( 10 razy od kopa ) Co moze być nie tak ?

Pozdrawiam

PS: Dodam że ostatnio wymieniłem świece, olej i filtry

Edytowane przez legionpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...