ShadowMan Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Witam, Od kilku dni mam taki problem, próbuje ruszyć i jak przekroczę 1100 - 1200 obrotów zapala się CHECK i obroty spadają, jak puszcze pedał gazu i powciskam go z 2 razy to kontrolka gaśnie i jakby nigdy nic mogę jechać dalej, zdarza się też podczas normalnej jazdy jak jadę chwile na luzie między biegami i chce dodać gazu po zmianie. Po diagnostyce spinaczem biurowym pojawił się kod 43 czyli czujnik położenia akceleratora. Szukałem na forum i znalazłem przypadki w których opisywany był podobny problem, z tym że wszyscy pisali o wyczyszczeniu tego elementu i sprawdzeniu 5 pinowego złącza, tylko że ja mam pedał gazu z dwoma złączami po 3 piny. Wykręciłem pedał gazu i okazało się że ten potencjometr jest zgrzany hermetycznie i nie idzie go rozebrać bez poważnej ingerencji. Szukając po częściach okazuje się że ten pedał gazu jest 3 razy droższy niż ten 5-cio pinowy. Moje pytanie brzmi czy nie mam co czekać tylko kupić tą część, czy jest jakiś inny sposób naprawy tej usterki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Też myślałem że jest nierozbieralny ale zobacz tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/80896-blad-87-p11144-td/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShadowMan Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 heh mam inny pedał gazu tak jak pisałem, Znalazłem foto w necie po wpisaniu w google pedał gazu p11 widać na nim do góry zespół potencjometru i jest on hermetyczny tzn zgrzany. Jak go wykręciłem z części mechanicznej to na spodzie ( patrząc na obrazek ) pod dwoma wtyczkami jest metalowa dźwignia zaprasowana na trzpień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.