krajesiak Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Witam, Panowie podpowiedzcie mi jak nazywa się ta część ze zdjęcia, piszczy jakby łożysko. Tylko co to za łożysko i jak je wymienić, lub może nie wymieniać i napchać smaru - czekam na podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 a to nie jest czasem pompa wspomagania?? tam jest zwykłe łożysko, trzeba rozebrać i wymienić, mnie też to czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Witam, Panowie podpowiedzcie mi jak nazywa się ta część ze zdjęcia, piszczy jakby łożysko. Tylko co to za łożysko i jak je wymienić, lub może nie wymieniać i napchać smaru - czekam na podpowiedzi. to jest pompa wspomagania, już 2 krotnie ja wymieniałem bo mi akurat z niej ciekło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Czyli łożysko pompy wspomagania? Czy te łożysko jeśli to w ogóle łożysko jest wymienne? Edytowane 13 Lutego 2013 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 jesteś pewien, że to z pompy a nie z alternatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Na 99%. Psiuknąłem tam WD-40 i piszczenie od razu ustąpiło (na 1 dzień). Może zajadę do warsztatu i poproszę żeby wstrzyknęli tam smarownicą trochę smaru. Edytowane 13 Lutego 2013 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 gdzie psikałeś WD 40? raczej nie ma mozliości wstrzykniecia smaru smar jest gęsty .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Na przestrzen miedzy kolem a silnikiem tam gdzie się kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 możesz spróboać, podejrzewam, że osiągniesz zakładany efekt ale krótkotrwały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 A wiesz może czy ten element, który popiskuje jest wymienny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 nie rozbierałem jej nigdy, zawsze wymieniałem ją na inną używaną ceny używek od 50 do 300 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Na dobry początek dam dużo smaru, w końcu WD-40 to gówno a nie smar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 kiedy wciskasz ten smar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Na dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Miałem 2 pompy wyjęte ale nigdy nie myślałem zeby je rozebrać...... następnym razem rozbiorę ja na częsci piersze i zrobie fotki jak to wygląda od środka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 tam nie ma żadnej filozofii, dwa łożyska wirnik z łopatkami i wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 tak filozofii nie ma ale zdjec też nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 DINO a czy to co może popiskiwać jest wymienne? Bo sądzę, że jeśli piszczy to łożysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 łożysko zazwyczaj rzęzi, ja mam już kupione wszystko na regenerację swojej pompy, weź kij jedna strona do ucha drugą dotykaj po kolei miejsca piszczące i będziesz wiedział co piszczy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 ......ja mam już kupione wszystko na regenerację swojej pompy.... DINO piszczy Tobie czy cieknie? Gdzie kupiłeś zestaw naprawczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 u mnie właśnie rzęzi, ale to w mojej ODY, łozyska kupiłem w sklepie, koszt jakieś 5zł w serwisie kupiłem uszczelki i oringi, bo za łozyko chcieli coś około 100zł całkowity koszt materiałów wyszedł około 140zł ale musiał bym policzyć dokładnie i teraz leży i czeka na swój czas tu masz jak wygląda moja pompa, Twoje nie będzie się różnić za dużo, pamietaj tylko podczas rozbierania aby nei powypadały łopatki, bo później ciężko to powkładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Ok. dzięki, musze teraz znaleść tylko zestaw naprawczy do mojej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavedriver Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 WD-40 rozpuszcza i wypłukuje oleje oraz smary... Przy takich naprawach efekt często jest odwrotny do zamierzonego, ewentualnie krótkotrwały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.