zeshky Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Jak można tak zepsuć auto?! http://www.google.pl/imgres?start=178&um=1&hl=pl&client=firefox-a&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1680&bih=856&tbm=isch&tbnid=QV3CPGLXtgxWuM:&imgrefurl=http://sportcarmodificationbrow.blogspot.com/2010/07/modifikasi-nissan-x-trail.html&docid=F9eBKIvGbvpywM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/_dZQWKob7vMM/TDNQvoXYguI/AAAAAAAABSo/m7VPJQV7wtk/s400/3.jpg&w=285&h=215&ei=LJ0cUfqkIsOn4ASW74AQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:83,s:100,i:253&iact=rc&dur=895&sig=113798462906112780387&page=7&tbnh=172&tbnw=223&ndsp=31&tx=88&ty=85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 każdy ma inną wizję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Na rynku Japońskim na początku produkcji był dostępny Nissan X-Trail GT z silnikiem SR20VET o mocy bazowej 280 KM (209 kW), który był podstawą do dalszych modyfikacji. Wiele tych modyfikacji zawierało właśnie tuning nadwozia i zawieszenia (obniżenie), aby to dostroić do mocy silnika. Te modyfikacje szły bardziej w kierunku usportowienia X-Trail'a niż uterenowienia i dlatego tak to może wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalleanka Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Skojarzyło mi się z Jeepem SRT8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.