arulek Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Witam kolegów i mam pytanie otóż może ktoś ma schemat pompy wtryskowej do P12 2,2 diesel 126 KM. Chodzi mi głównie o umiejscowienie przedmiotowego zaworu (czujnika) może ktoś kiedyś to zmieniał, jaka jest możliwość zdiagnozowania tego zaworu? O ile się orientuję ten zawór jest odpowiedzialny za podanie powrotu paliwa do baku z pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magik22 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 kolego wymieniałem wszystkie zawory, elektroniczny jak i mechaniczny. opisz co samochodzikowi dolega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Kolego magik 22 ten wątek jest dalszą częścią mojego wątku : dławi się przy dynamicznej jeżdzie. Jest na tej samej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucek82 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Zawor znajduje sie na listwie wtryskowej. Niestety w ASO Nissana nie wystepuje jako czesc zamienna, jedynie w komplecie z listwa wtryskowa. Cena kompletu (3 lata wstecz) - jedyne 5,5tys. Wysłane za pomocą Tapatalk 2. Edytowane 14 Lutego 2013 przez lucek82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Nie chodzi mi o ten czujnik na listwie tylko na pompie wtryskowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Zawór SCV. Przykręcony na dwie śrubki imbusowe, wtyczka beżowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 to tutaj może byc? lub dopasuj dane http://nissan4u.com/parts/primera/el_p12e/2005_4/type_18/fuel_and_engine_control/fuel_injection_pump/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Kolego arulek, wyraźnie wszystkich forumowiczów prosi się o uzupełnienie profilu. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88263-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/ Ty tego nie zrobiłeś. Pisząc P12 dizel - to nie wszystko. Czy to di, czy dci? W obu przypadkach są inne pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magik22 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Moje problemy z silnikiem skończyły się po wymianie listwy CR. Naprawy dokonałem w Lublinie w dobrym warsztacie. ASO zbyt drogi się ceni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Moje problemy z silnikiem skończyły się po wymianie listwy CR. Naprawy dokonałem w Lublinie w dobrym warsztacie. ASO zbyt drogi się ceni. Czyli pokazało Ci błąd P1275 - czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Lecz musisz wiedzieć, iż to jest ostatni element który pokarze przyrząd diagnostyczny. Jeśli już wcześniej któryś czujnik lub zawór niedomagał, to np. pompa dawała inne ciśnienie na listwe i wtedy pokazał się ten błąd. Sama listwa, jako odlew - to nie ma się w niej co popsuć. U mnie wystarczyło wymienić tylko dwa oringi na zaworze SCV /koszt 2 zł/ i ponownie przeprowadzić adaptację zaworu na pompie i regulacja wydatku paliwa na wtryskach. Byli też tacy co wymienili zawór i np. adaptacja nie byla potrzebna - i na odwrót. Czytałem również tutaj na forum, że ktoś miał poluzowane /od drgań silnika/ przewody-przewód doprowadzający paliwo do listwy. Przewody były troszkę odkręcone i ponownie mocno dokręcone. Niedomagania minęły. Więc są osoby które od razu nie rzucały się tak w koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Sorki już uzupełniłem profil moje auto to nyska z 2003 roku na silniku diesla 126 KM. Nie wiem czy mam kupić ten zawór, gdzie jest umiejscowiona pompa i jak sie do niej dobrać, kolaga pisze, że to bezowa wtyczka i śruba imbusowa ale czy ja sam mogę wymienić ten zawór czy jest potrzebny kanał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 A dlaczego od razu chcesz wymieniać zawór. Skąd wiesz że podawana jest odpowiednia dawka paliwa i czy wszystkie parametry są w normie? Na Twoim miejscu, to bym podjechał do dobrego warsztatu Boscha i niech sprawdzą wszelkie parametry na dobrych przyrządach, a dopiero później bym się bawił w nowe części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Ten post jest kontynuacją mojego postu : dławi się przy dynamicznej jeździe i po wykluczeniu wszelkich innych usterek została ta z zaworem ponieważ jak opisywałem wcześniej przy dynamicznej jeżdzie zaczynają się problemy- dławi się gaśnie szarpie a po odkręceniu przewodu paliwowego, który podaje paliwo do listwy z filtra i spuszczeniu paliwa pompką ręczną ( i tym samym zmniejszeniu ciśnienia w układzie) wszystko wraca do normy - do następnego razu kiedy bedę przeciągał go powyżej 3 tyś i zaczynają się problemy. Tak jakby ten zawór nie puszczał nadmiaru paliwa do baku tylko zalewał pompę. Witam problem rozwiązany otóż urwany był przewód od masy i przy szukaniu zaworów i pompy zobaczyłem że przewód przy skrzyni biegów ten przy prawym kole wisi sobie na kilku wiązkach . Dzięki za wszystkie sugestie temat uważam za zamknięty. Edytowane 6 Marca 2013 przez arulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 No to pierwszy taki przypadek, żeby masa miała taki wpływ na jazdę i paliwo. Bym się skłaniał szybciej do problemów z odpalaniem, jeśli masa nie była taka jak należy. Dopiszę Twoje spostrzeżenia do pliku o ->braku mocy<-. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Po prostu komp dostawał różne napięcie i wariował przy czym nie wyrzucał błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isnard Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Witaj kolego, napisz jak najlepiej jest sie dostac do tego zaworu, od dolu na podnosniku czy od gory silnika, prosze o jakies wskazowki. Dzieki Czyli pokazało Ci błąd P1275 - czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Lecz musisz wiedzieć, iż to jest ostatni element który pokarze przyrząd diagnostyczny. Jeśli już wcześniej któryś czujnik lub zawór niedomagał, to np. pompa dawała inne ciśnienie na listwe i wtedy pokazał się ten błąd. Sama listwa, jako odlew - to nie ma się w niej co popsuć. U mnie wystarczyło wymienić tylko dwa oringi na zaworze SCV /koszt 2 zł/ i ponownie przeprowadzić adaptację zaworu na pompie i regulacja wydatku paliwa na wtryskach. Byli też tacy co wymienili zawór i np. adaptacja nie byla potrzebna - i na odwrót. Czytałem również tutaj na forum, że ktoś miał poluzowane /od drgań silnika/ przewody-przewód doprowadzający paliwo do listwy. Przewody były troszkę odkręcone i ponownie mocno dokręcone. Niedomagania minęły. Więc są osoby które od razu nie rzucały się tak w koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isnard Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Witaj kolego, napisz jak najlepiej jest sie dostac do tego zaworu, od dolu na podnosniku czy od gory silnika, prosze o jakies wskazowki. Dzieki Czyli pokazało Ci błąd P1275 - czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Lecz musisz wiedzieć, iż to jest ostatni element który pokarze przyrząd diagnostyczny. Jeśli już wcześniej któryś czujnik lub zawór niedomagał, to np. pompa dawała inne ciśnienie na listwe i wtedy pokazał się ten błąd. Sama listwa, jako odlew - to nie ma się w niej co popsuć. U mnie wystarczyło wymienić tylko dwa oringi na zaworze SCV /koszt 2 zł/ i ponownie przeprowadzić adaptację zaworu na pompie i regulacja wydatku paliwa na wtryskach. Byli też tacy co wymienili zawór i np. adaptacja nie byla potrzebna - i na odwrót. Czytałem również tutaj na forum, że ktoś miał poluzowane /od drgań silnika/ przewody-przewód doprowadzający paliwo do listwy. Przewody były troszkę odkręcone i ponownie mocno dokręcone. Niedomagania minęły. Więc są osoby które od razu nie rzucały się tak w koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.