Chicco Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Witam, panowie gdzie szukać przyczyny usterki, auto posiadam 1,5 roku spalanie wahało sie od 8 do 9 litrów gazu w trybie mieszanym a benzyny max 7litrów. Od jakiegoś czasu spalnie gazu wynosi nawet do 15 litrów a na benzynie ok.12 sprawdzałem błędy wyskakuje kod 55, filtry wymienione. Druga sprawa, że po wciśnięciu sprzęgła przy dojeździe do skrzyżowania obroty spadają praktycznie do 0 po czym wracają do ok 500 obojętnie czy na gazie czy na benzynie. Proszę o pomoc, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 przepływomierz i lambada do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Lambdę sprawdziałem właśnie tylko powiedz mi kolego czy dobrze, silnik rozgrzany do temperatury pracy, rozpiąłem tą wtyczkę od sondy i podpiąłem miernik do przewodów sondy jeden do masy akumulatora a drugi do czarnego przewodu sondy, obroty na 2200 i wskazania sa praktycznie takie same na gazie i benzynie czyli okolice 0,7V i wahają się o 0,01 więc jeżeli dobrze mierzyłem sonda uwalona, ale nawet po odpięciu nie świeci mi się chceck engine, a jak zmiierzyć przepływomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 nie rozpina się wtyczki, musisz się wbić w przewód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Ok, pierwszy raz mierzyłem i nie wiedziałem jak, teraz pomierzyłem tak jak pisałeś, wpiąłem się w kabel obroty 2200 i napięcie zachowuje się prawidłowo oscyluje w granicach od 0,2 do 0,8 na pb i od 0 do 0,8 na lpg zmienia się szybko, a jak zmierzyć przepływomierz? Edytowane 14 Lutego 2013 przez Chicco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 wpinasz się w sygnał przepływki i mierzysz, wartości jak znajdę to Ci podam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 ale też na podpiętej wtyczce jak przy lambdzie? czy tylko do tej kostki przy przepływomierzu jak w tym temacie http://forum.nissank...da-16-pomocy/�� do 3 pinu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 tak, wtyczka ma być podpięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Ok pomierzyłem przepływomierz, na pozycji ON ma ok 0,95V i waha się do 1V, na biegu jałowym waha się od 0,7 do 1,21v a ma wysokich obrotach ok 5-6 tyś. ma od 0,3 do 0,8 V i im wyższe obroty to wartości są mniejsze i co teraz z tym fantem zrobić? oczyścić przepływomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Przy takich wartościach to chyba czyszczenie nie wiele pomoże raczej wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 yhym, to nie pocieszające;/ a jest gdzies jakaś instrukcja jak oczyścić ten przepływomierz i przepustnicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Było tyle razy już na forum wałkowane poszukaj czyszczenie przepustnicy, krokowca i nauka wolnych obrotów obowiązkowo po czyszczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 14 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Zapomniałem napisać jak wymieniłem to teraz napiszę. Po wymianie przepływomierza oszyszczeniu i nauce wolnych obrotów wszystko wróciło do normy spalanie takie jak dawniej czyli max 9 litrów gazu. Panowie mam ponownie problem z obrotami biegu jałowego;/ Włączam silnik po nagrzaniu obroty mam w okolicach 650 a gdy zapalę światła i włączę nawiew obroty spadają do 500 a po przegazowaniu nie zatrzymują się na 1000 tylko lecą w dół poniżej przed ostatniej kreski na gdzieś 300/rpm. Sonda i przepływomierz sprawdzone spalanie w normie gdzie szukać przyczyny? nauka wolnych obrotów nie pomaga ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.