habier Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Witam chciał by wyremontować silnik 1.8 16V 114km i prosze o pomoc co mam dokładnie kupić jakie cześci i moze ktoś wie gdzie na terenie warszawy dobrze remontują silniki, szlifuja głowice i gniazda zaworów jaki jest ewentualny koszt?? Ewentualnie swap sr20de czy zmiesci się zamiast qr18de. prosze o pomoc dziękuje za wszelkie porady i info na temat warsztatów które robia to perfekcyjnie i za rozsadna cene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 zmień na SR20DE i będzie gitt, zmieścić się zmieści, a odnośnie przełożenia to musisz poszukać, bo u tego co bym Ci podał to tanio nie będzie niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 zadzwoń i podpytaj się Bodka BOCA MOTORS Serwis Swapy Modyfikacje. 512 995 765 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Daj namiar na wp. Podam Ci miejsce i co i jak! I robią za rozsądne, jak nie za b.dobre złocisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habier Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 a poza silnikiem skrzynia komputerem co jeszcze musiał bym do kupic do swapa i czy nie będzie problemu z lpg (sekwencja) po przekładce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 jak narazie w sprawie swapa nikt ci nie pomoze ja tez pytalem kogo mozna bylo i nic konkretnego sie nie dowiedzialem-tylko tyle ze potrzeba wszystko spod maski co siedzialo w sr20de tj silnik skrzynia polosie osprzet wiazka komp itd mam juz zakupione sr20de z p11 SRI i powiem tylko tyle ze na oko niby pasuja niektore podezpoly zamiennie a inne w ogole, do tego nie wiem czy belka spod silnika nie jest do wymiany najlepiej szukac sr20de z kpl z p11.144 bo duzo jest problemow na swap z qg na sr z p11... ale te silniki z p11.144 tez juz pomalu zaczynaja padac, coraz wiecej na forum slychac o kabooom-Vilq, flisaq... poprostu wg mnie pierscienie z p11 i p11.144 sa zle, zapiekaja sie zamki co prowadzi do zuzycia oleju=dolewki i jazda na przepalonych zlewkach=panewki=kabooom wiec tak, szukaj osprzetu kompa i lap z p11.144, glowica p11.144, blok z p10 lub z p11 z wymienionymi tlokami na tloki z p10 + nowe pierscienie oczywiscie remont bo wkladac do auta kota w worku sie nie oplaca, przy okazji poprawki masowki koszt c.a. 3tys=zakup ok 1000-1500zl remont ok 700zl czesci + robota ok 500zl swap to ok 2tys za robote razem 5000zl:) remont qg=? spotkalem sie tylko z pierscieniami za 1600zl hahaha wow do tego uszczelki uszczelniacze, oleje, plyny i robota razem ok 3tys moze i wiecej, wg mnie po takim remoncie moze dalej brac olej bo po wadliwych pierscieniach zostaja uszkodzone cylindy-traca wymiary i ksztalt, honowanie mozepomoze ale to koszt ok 60zl za cyl i nadwymiar tloki a pozatym blok w qg18de ma malo miesa pod szlif i moze nie byc kolorowo i sam nie wiem co zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.