voyager1956 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Czyscilem ostatnio zawor EGR i po czyszczeniu sprawdzalem bez montazu czy zawor w czasie pracy sie otwiera i okazalo sie ze napiecie z dolaczonej wtyczki nie otwiera zaworu, wiec co? cisnienie spalin , moze ktos z kolegow fachowo ten temat pojasni ale nie na zasadzie, ze mu sie wydaje, oczekuje fachowych odpowiedzi na podobnej zasadzie jak wyjasniono tu na forum zasade pracy kola dwumasowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Prąd i/lub ciśnienie (podciśnienie) Komputer zczytuje dane i otwiera zaworek To wiem napewno Jak to działa u nas poszperam i poszukam, żeby nie gdybać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 No to ja poszperalem i oto wynik: zawor egr jest elektromagnesem uruchamianym przez komputer na podstawie zczytywanych danych o pracy silnika takich jak m.in. temperatura i obciazenie silnika, wtedy podaje napiecie na cewke egr-tu ktora otwiera zawor i spaliny sa kierowane do dopalania, objawem nieotwierania zaworu jest zbyt czarny dym z rury wydechowe gdy gwaltownie doda sie gazu. No i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Zbyt czarny dym ) Jak zatankuje kiepską ropę to cały czas mam czarną ścieżkę za sobą jak lotniskowiec na morzu przez kilka kilometrów kilwater. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.