marekbasia1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam wszystkich mam Nissana Primerę P11 2,0TD Kombi koniec roku 2001 . Wczoraj pękł wałek między przegubem zewnętrznym a wewnętrznym prawa strona .Czy wymienia się całą półoś od koła aż do skrzyni czy do przegubu srodkowego ,tam gdzie jest podwieszany. Na allegro widziałem całe prawe półoski ale piszą ,że ilość frezów od piasty jest 32 a ja liczyłem i mam 27 frezów na półosi .Czy może byc zastosowane od Primery P 12 czy innego modelu. Proszę o odpowiedz ,pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 wymieniasz samą ośkię pytaj w firmach co to robią mamy polskich producentów robią prawie jak fabryka ,,, jedyny war to podać im długość i ilości zębów rodzajów jest sporo wiec jedynie tak da sie dobrać ,,, szukaj na allegro jest tego sporo ceny do 200 zł ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 A znacie pamiętacie może rozmiar łożyska na podtrzymce półośki dokręcanej do silnika przed przegubem? Niechciałbym rozbierać na pałę i jeździć za łożyskiem, z góry dzięki. A zapomniałem p11 2.0td 99r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 oj chyba nikt nie powie ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.