Gość oja_ojaaa Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam sprzęgło śliska się strasznie i podczas wciskania ciezo chodzi i czuc jakby o cos tarło podczas wciskania. Co to może być za usterka?? czy jest to całe sprzęgło do wymiany, czi może linka tylko?? Almera gti 1997r. i jeszcze jedna rzecz, może wie ktoś gzdie kupować dobrej jakości cześci do nissana bez obawy o podróbki, najlepiej w łodzi i okolicach lub gdzieś w internecie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 coś tak jak by łożysko oporowe w skrzyni biegów poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratusome Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Jak sprzęgło się ślizga to łożysko? Raczej tarcza sprzęgła, czyli całe sprzęgło do wymiany! http://www.sprzeglo.com.pl/artykuly-porady/sprzegla/objawy-zuzycia-sprzegla/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Uszkodzone łożysko oporowe sprzęgła daje efekt chrupania podczas wciskania pedału sprzęgła i strasznie brzęczy przy puszczonym pedale - po wciśnięciu brzęczenie ustaje. Zdarta tarcza daje efekt ślizgania się sprzęgła. Uszkodzony lub źle dobrany docisk daje efekt ciężko chodzącego pedału sprzęgła, a nawet ślizgania się Nie rozbierzesz, nie dowiesz się. Oczywiście zużyta linka też może powodować takie cyrki, ale to przecież łatwo samemu sprawdzić, czy taka jest przyczyna. I pamiętaj, że jak robisz coś przy sprzęgle, to zmieniaj całość - dużo z tym roboty jest, żeby się dostać, a potem ponowne rozkręcanie wszystkiego to kolejne spore koszty. Nie wiem, co rozumiesz przez pojęcie "podróbki", sprecyzuj. Jak chcesz oryginały to tylko w salonie Nissana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oja_ojaaa Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Poprzez podróbki mam na myśli to, że kupując np Exedy czy Sachsa dostaje originał a nie podróbke chińską np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Mamy XXI wiek, teraz takie rzeczy to standard. Kupujesz łożysko SKF a w środku Kraśnik. Kupujesz tulejki Sachs, a w środku Febi. Nie jest to żadne oszukiwanie, nikt w hurtowni wałków nie robi tylko normalne działanie producentów w celu obniżenia kosztów. Jak kupisz sprzęgło Sachs czy Exedy to patrz, czy na każdej części jest wybita nazwa producenta i numer katalogowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oja_ojaaa Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 No i skończyło się na wymianie całego kompletu LUK'a okazało się, że w aucie siedział jeszcze oryginał, złożyłem na nowym komplecie i jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer2000 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 motoneo.pl taniej niż tam bez rabatu nie kupisz części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 motoneo.pl taniej niż tam bez rabatu nie kupisz części Drogo mają. Przykładowo sprzęgło LUK u nich 1038zł, a w innym sklepie internetowym takie samo 860zł (oczywiście bez rabatów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.