Gość adamek535 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam panowie otóż nie mogę znaleźć tutaj odpowiedzi na moje pytanie dotyczące mojej almerki n16 z silnikiem 1,5 dci układ DELPHI. otóż męcze się z nią od dłuzszego czasu. sytuacja wygląda tak: zapalił mi sie check engine okazało sie żę wióry z pompy wtryskowej poleciały wiec wymieniłem pompe, zregenerowałem wtryskiwacze, wyczysciłem ukłąd paliwowy, wymieniłem filter, wymieniłem rozdzielacz z przewodami tymi metalowymi co ida do wtryskiwaczy. na pare km był spokój potem pokazał sie check znowu. po jakims czasie jazdy gdy przyszła zima zaczał coraz słąbiej na zimnym silniku palic za któryms razem odpalał. potem gdy brakowało akumulatora przy duzych mrozach postanowiłem psikac mu plakiem i po tym coraz gorzej zaczął palic nawet i na ciepłym silniku gdy usuwałem checka na początku palił na dotyk, teraz gdy podjąłem w zeszłym tygodniu kroki zrobienia czegos z tym samochodem pojechałem na komputer kolejny raz podpiąłem i błędy jakie mi sie ukazały to błąd: P0400 - EGR VLV CMD CIRC P0089 - RAIL PRESS REGULTN P0089 - RAIL PRESS REGULTN P0089 - RAIL PRESS REGULTN P0400 - EGR VLV CMD CIRC P0409 - EGR POS SEN CIRC dzisiaj postanowiłem podjąć próbe wymiany regulatora ciśnienia paliwa który jest przy pompie. po jego wymianie odpaliłem samochód łądnie glancy chodził ale po 2 , 3 razach odpalenia go bez problemu z kluczyka problem znowu sie powtórzył ze znowu tylko na plaka musze go palić. Panowie co myślicie co powoduje dokładniej jego kiepskiego odpalania. Od zregenerowania wtryskiwaczy i robienia całego ukłądu paliwowego przejechałem jakies 30 000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.