KromaXXL Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam, dzisiaj rano wchdozę do samochodu który jest w garażu odpalam a tu prawie sie auto odpaliło zaczął się dławić i zgasnął. Później nie było już mowy o odpaleniu. Właśnie wróciłem z pracy (pojechałem ze znajomym) i chciałem odpalić. Samochód odpalił dwukrotnie lecz dławił się bardzo na początku i jak wyszedłem z samochodu poczułem zapach benzyny. Proszę o informację co to jest i jak to zwalczyć. Nie wiem czy wieść dzisiaj jeszcze auto do mechanika czy sam to będę mógł naprawić. Film z uruchomienia wrzucę za niedługo tylko niestety mam słaby internet i trochę to potrwa :/ Dziękuję. Dotychczas auto nie sprawiało żadnych problemów (mam je tydzień) samochód to Almera N16 2003 1.5 benzyna Kontrolki zachowują się normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Wykręć świece i zobacz, czy któraś nie padła. Zapewne padła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KromaXXL Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Poniżej zamieszczam 2 filmy z uruchomienia silnika (na zimnym silniku i na ciepłym) Postanowiłem podjechać do wiejskiego "mechanika" i się zapytać o co chodzi. Powiedział mi, że być może silnik krokowy lub przepływomierz do czyszczenia lub wymiany. Kazał przegazować auto po drodze do domu itp. Generalnie jak się doda gaz przy odpalaniu to o wiele lepiej odpala. Podczas jazdy (jazda byłą między 1 filmikiem a drugim) auto zachowywało się normalnie. przyspieszenie super, itp. nic nie muliło w trakcie jazdy. Problem jedynie przy odpalaniu. 1) na zimnym silniku: http://www.youtube.com/watch?v=sTG5vJSCifg&feature=youtu.be Co tak skrzypi przy odpalaniu ? 2) na rozgrzanym już silniku. Zaobserwowałem że gdy wyłączam silnik gdy jest on rozgrzany słychać jakby skrzypiące drzwi podczas wyłączania, tak jakby ostatnie tchnienie czegoś skrzypi. Co to jest ? Pierwszy skrzyp jest między 23 a 24 sekundą filmiku należy się bardzo wsłuchać gdyż moja kamera więcej szumu zbiera Drugi skrzyp jest w 37 sekundzie. Troszeczkę różnią się te skrzypnięcia od siebie ale oba skrzypią jak stare drzwi. http://www.youtube.com/watch?v=nKsGzduqW0g&feature=youtu.be Jak widać na rozgrzanym silniku jest już lepiej z odpalaniem. Proszę rozpaczliwie o pomoc Byłem właśnie go przepalić. To zapalił IDEALNIE na zimnym silniku od razu wskoczył na okolo 1100 obrotów. Co to może być, że rano mi takiego psikusa zrobił i pomogło chyba ostre przegazowanie go.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IdleHand Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam, mam trochę podobny problem (1.5 benzyna, lift (2003) HB5) - podczas odpalania almy na ciepłym silniku obroty standardowo lecą 1100 a następnie, już niestandardowo, spadają prawie do zera - dławi się - i albo gaśnie, albo - częściej - obroty wracają na poziom 600-700. Na zimnym silniku odpala normalnie. Kontrolka silnika nie zapala się. Dzisiaj rozpoczęły się objawy. . . jak coś dojdzie albo się zmieni dam znać. - czujnik wałka, przepływka, wtryski? ? ? Świece były sprawdzane 2 tys. temu, za 3 idą do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KromaXXL Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam, mam trochę podobny problem (1.5 benzyna, lift (2003) HB5) - podczas odpalania almy na ciepłym silniku obroty standardowo lecą 1100 a następnie, już niestandardowo, spadają prawie do zera - dławi się - i albo gaśnie, albo - częściej - obroty wracają na poziom 600-700. Na zimnym silniku odpala normalnie. Kontrolka silnika nie zapala się. Dzisiaj rozpoczęły się objawy. . . jak coś dojdzie albo się zmieni dam znać. - czujnik wałka, przepływka, wtryski? ? ? Świece były sprawdzane 2 tys. temu, za 3 idą do wymiany. Czyszczenie przepustnicy załatwi sprawę 5-10 min roboty, nie trzeba nawet jej odkręcać tylko zdjąć pierścień odciągnąć tą gumową rurę i czyścić szmatką z benzyną ekstrakcyjną itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.