macki83 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam !!! Proszę o poradę. Czy można wymienić silnik z 2.0l (140KM) na 1.8l V16 (http://allegro.pl/nissan-primera-p11-lift-silnik-1-8-16v-i3018502672.html) na taki. Czy są jakieś przeciwwskazania konstrukcyjne oraz podłączeniowe? Z góry dzięki za poradę Pozdr macki83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Pytanie po co zmieniać silnik z 2.0 na 1.8?! Jeśli już silnik padł to ja bym szukał jakiegoś 2.0 taki jak był. Z przekładką na 1.8 będzie sporo rzeźbienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Lepiej sobie odpuść bo ten 1.8 to niezbyt udany jest poczytaj na forum a tak pozatym zeby przełożyć na 1.8 to brakło by ci kasy tak po krutce wiazka czujniki poduchy połosie ci cała reszta mija sie z celem pozatym większość tych 1.8 bierze olej i 115km to troche malo na ta bude. tak wiec lepiej sobie podaruj ta opcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macki83 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 w moim obecnym silniku znika olej oraz płyn chłodzący. W warsztacie powiedzieli że koszty mogą być duże bo nie wiadomo czy woda wypłukała czegoś tam (sorrki ale nie zapamiętałem). Tak więc zastanawiałem się nad wymianą silnika. Pozdr macki83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Dorwij SR20DE i masz po problemie. Jakbyś chciał QG18 to i skrzynia do wymiany i rzeźba ze sprzęgłem i gra niewarta nawet świeczki. Zobacz czy nie masz plam oleju pod samochodem jak masz to być może są do wymiany uszczelniacze, płyn chłodzenia może uciekać chłodnicą, bo jest dziurawa lub którąś rurą od chłodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macki83 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Właśnie żadnych plam oleju nie ma (na pewno bo samochód czasami stoi parę dni w garażu). Kierowca (jest mechanikiem) w firmie której pracuję powiedział, że może to być tylko uszczelka pod głowicą. Masakra i Janusz dzięki za wszystkie ODP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 to zrobić uszczelkę SR20 akurat bez problemu daje radę z takimi operacjami dodatkowo może strzeliła chłodnica oleju i tam może mieszać ,,, zobacz czy pod korkiem wlewu nie zbiera sie beżowa masa - ile tego płynu znika ,,u mnie np poszła chłodnica i ciekła i parowało praktycznie nie do zobaczenia to samo z tyłu silnika jest sporo połączeń gdzieś tam puści i będzie ciekło po gorącym silniku i też nie zobaczysz ,, uszczelka by dawała czadu płyn by znikał --do oleju itp .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.