Gość sigur Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam, Czy ktoś spotkał sie z podobnym problemem?? a mianowicie. Nissan Almera rok 2001 1.5 benzyna 90 km. bez gazu. auto stało pare dni bez odpalania. po odpaleniu go z kabli ( słaby akumulator) na początku trzymał obroty na luzie w normie. po nacisnieciu gazu obroty stopniowo szły do góry po czym po odpuszczeniu spadały do zera i auto gasło. z kolejnym razem musiałem juz odpalac z gazem. bo inczej meczył sie i nie odpalał. auto ewidentnie nie trzyma obrotów na biegu jałowym. regulacja linki gazu oczywiscie nic nie dała. stracił przez to punkt połozenia zerowego i świruje. obroty czasem zatrzymuja sie na luzie na poziomie 1800 czasem 1500. przeczyszczona przepustnica nic nie dała. podpiąłem pod komputer wyskoczył błąd 505. czy to chodzi o silniczek krokowy?? kable? proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Problem jest tylko na zimnym silniku czy na cieplym tez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sigur Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Zauważyłem po dzisiejszym dniu ze problem z obrotami ma na zimnym silniku. Jak postoi to po odpaleniu obroty spadają do zera. jak podrasuje gazem to wraca do normy i utrzymuje je na poziomie około 900 obrotów, ale w trakcie jazdy na jałowym potrafi miec i 1800. jeddnym słowem wariuje. wczoraj na trasie miewałem tez skoki obrotów. Dzisiaj problem się powtórzył na zimnym. Pojechałem do mechanika. wyjął ten silnik krokowy. Nie reagował w ogóle. Po przeczyszczeniu moze delikatnie cos go ruszyło. Kazał jechac pod komputer i ustawić potencjometr. Po ustawieniu go na współczynnik 0,6 auto trzymało obroty na poziomie 1600. Po zresetowaniu go do ustawień fabrycznych obroty spadły do 1000. Kazał pojeździć i zobaczyć czy kontrolka znowu sie pokaze. I pokazała się jak odpalilem go zimnego. Obroty po zapaleniu spadły do ok 400 po czym wróciły na 1000. I tak sie utrzymują na jałowym. Wiec problem nie został wyeliminowany. Co dalej. CO radzicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Podaj dokładnie jakie błędy Ci się pokazują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sigur Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Błąd 505. Podaj dokładnie jakie błędy Ci się pokazują. Wymieniłem silniczek krokowy. Teraz obroty na jałowym skaczą od 1500 do 2000. Uszkodzony komputer sterujący pracą silnika. Taka diagnoza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 na 99% to nie komputer. a po tym twoim grzebaniu przy lince powróciłeś do poprzedniego stanu z tąże linką?? pamiętaj że ta linka nie ma broń boże trzymać obrotów jałowych ma być w idealnym stanie naprężenie ale nie może trzymać tej dzwigienki na przepustnicy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sigur Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 To jednak komputer padł. Dzisiaj odbieram auto. Akurat do tej diagnostyki mam zaufanie. Nie mogli dojść w żaden sposób do normalnych ustawień pracy silnika. Sprawdzali praktycznie wszystko. Komputer za 400zł. Zaadaptował się.Wszystkie ustawienia w normie.Nie ma problemu z immo. No cóż.. Ja tez nie brałem pod uwage komputera a jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.