Michał94 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 <p> Witam. Nie dawno kupiłem sobie nissana almere n 15 96r 1.4 87 km. Wymieniam sobie powoli różne części, aż tu trafiłem na wymianę pasków wielorowkowych. Problem w tym że naciąg nie spadał od poluzowania śrub regulacyjnych tak jak to jest napisane w instrukcji. Z paskiem od alternatora sobie poradziłem, ale musiałem luzować do tego celu dolne śruby mocowania i nieco puknąć w alternator. Problem jest z drugim paskiem, od wspomagania i pompy chłodniczej. Poluzowana prawie na maxa śruba i nic. No to od dołu poszukałem i znalazłem dwie śrubki na dole. Jedną udało mi się poluzować i zluzowało to trochę, ale paska dalej nie mogę ściągnąć. Nie wiem co mam z tym zrobić, tym bardziej że teraz nigdzie nie pojadę. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Michał 0 Odpowiedz Cytuj Edytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 musisz poluzować, wszystkie śruby w mocowaniu pompy, i też puknąć drugi post wywaliłem aby nie zaśmiecać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał94 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 musisz poluzować, wszystkie śruby w mocowaniu pompy, i też puknąć drugi post wywaliłem aby nie zaśmiecać Ok, sorki za tamten, po prostu nie zauważyłem że tam dodałem. Z tym poluzowaniem to mam mały problem, bo te śruby są trudno dostępne, a na tej jednej to 13 mi nie wchodzi, a każda 14 mi omyka i szału dostaję. No ale trzeba działać dalej. Mam jeszcze pytanie o naciąg pasków, tak samo jak w tamtą stronę też trzeba będzie puknąć ? I czy mam to zrobić na wyczucie, czy zalecana jest jakaś wartość napięcia, którą się mierzy na środku pomiędzy kołami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 odnośnie naciągu, nic nie pukasz tylko kręcisz śrubą aż będzie gitt, sprawdzasz na środku paska, i najpierw skręcasz śruby mocujące i dopiero kontrę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał94 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Ok, dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.