balbina Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Witam.Szukam sprzęgła do P11 2.0TD. Co o tym sądzicie: http://moto.allegro....2997951170.html Cena kusząca. Czy wyjęcie skrzyni jest niezbędne do wymiany sprzęgła w tym modelu i czy dużo z tym zachodu? Edytowane 2 Marca 2013 przez balbina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Czy wyjęcie skrzyni jest niezbędne do wymiany sprzęgła w tym modelu i czy dużo z tym zachodu? No raczej inaczej się nie da wymienić sprzęgła. Wyciągnięcie skrzyni to jest koszt około 300-350zł. Jeśli chodzi o zakup to raczej szukałbym w sklepach, a nie na allegro. Cena może być podobna lub nieznacznie wyższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Dobrze aby mieć kanał,ale bez też sie da tyle że trudniej .,Pomoc też by ci sie przydała,no i cały dzień,oraz zestaw kluczy.Ale uratujesz kilka stów ale nerwów też stracisz Ale głowa do góry dasz rade,tylko chęci trzeba mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Bez kanału to masakra wymienić sprzęgło . Ja wymieniałem dwa tygodnie temu sprzęgło u siebie u znajomego mechanika na warsztacie i prawie 4h zeszło nam Zabawy troszkę jest trzeba rozpiąć zawieszenie wymontować półosie , wymontować skrzynie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 W ogóle ta aukcja może wprowadzać niektórych w błąd - logo AISIN (japonia), a w opisie "hiszpańskiej firmy" jakiś no name. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Dlatego napisałem, że szukałbym w normalnych sklepach z częściami, bo na alledrogo różnie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratusome Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Cena tego sprzęgła jest bardzo podejrzana. W dodatku nie ma ŻADNYCH numerów katalogowych. Więc nie można się sugerować, iż jest to AISIN jak na zdjęciu, bo AISIN do tego modelu kosztuje ponad 700 PLN. Napisał, że jest to hiszpański producent, więc podejrzewam, że chiński Nie podał nawet nazwy firmy. Podejrzewam, że chodzi o takie sprzęgło: http://www.exedy24.pl/pl/p/Sprzeglo-Nissan-Primera-1996.06-2001.12-2.0-TD-90KM-CD20T-SRL-nr-S33-117/13901 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Wiecie co to ja już wolałbym oddać do regeneracji. Założą nowe okładziny cierne i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Ja bym się nie bawił w takie coś. Lepiej kupić nowe, oryginalne na gwarancji i mieć spokój. Aisin za 660 zł http://allegro.pl/listing/user.php?string=SPRZ%C4%98G%C5%81O+KPL+AISIN+NISSAN+PRIMERA+P11+2.0+TD+CD20T&description=1&us_id=336330&order=bd&change_view=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balbina Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Witam po przerwie. Te sprzęgło to rzeczywiście firmy srl- dzwoniłem do tego sprzedawcy, a więc odpada. W sklepach w Białymstoku za aisin śpiewają 850 zł. Chyba wezmę te z allegro. To zawsze 200 w kieszeni. Pokuszę się na samodzielną wymianę, mam kanał sporo narzędzi. Wymieniałem już kiedyś sprzęgło w ładzie samarze( na ówczesne czasy fajne autko), robiłem trochę swoich aut w miarę swoich możliwości. Niech tylko trochę ociepli się.Dzięki za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Tylko Aisin - oryginał w Nissanie, a zresztą w wielu innych markach też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 to jest kwestia ile te sprzęgło wytrzyma i ile jeszcze chcesz mieć to auto.Ja kupiłem wachacz slr i jestem zadowolony bo wytrzymal więce więcej niz Lamford,a możesz wymienic sam to jestes kilka stów do przodu a jaki fun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poncki Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Chciałbym się upewnić czy da radę zmienić sprzęgło bez kanału. Samochód to P11 1,6 z 99 r. Jest szansa, żeby ktoś w skrócie opisał jak to ogarnąć? Są jakieś rzeczy na które trzeba szczególnie zwrócić uwagę? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 pewnie że bez kanału się da. Ja zrobiłem najazdy z kantówek 5/15 i jak najwyżej w górę. ( Pod nie również kantówki) Potem podpierasz samochód na dwóch pieńkach i jazdka. Ja robiłem tak: -odkręciłem górne wachacze, łączniki stabilizatorów oraz amortyzatory żeby wyjąć półosie ze skrzyni - potem odkręciłem skrzynie podpierając ja na lewarku z kółkami, kilka szarpnięć i skrzynia odjeżdża od silnika - odsunąłem skrzynie na tyle aby swobodnie odkręcić docisk Trochę roboty z tym jest ale spokojnie do zrobienia. Możesz też odkręcić przeguby i wyjąc je z piast jak nie chcesz tracić oleju ze skrzyni. To tak w telegraficznym skrócie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poncki Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Misiek, dzięki za szybką odpowiedź ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 pewnie że bez kanału się da. Ja zrobiłem najazdy z kantówek 5/15 i jak najwyżej w górę. ( Pod nie również kantówki) Potem podpierasz samochód na dwóch pieńkach i jazdka. Ja robiłem tak: -odkręciłem górne wachacze, łączniki stabilizatorów oraz amortyzatory żeby wyjąć półosie ze skrzyni - potem odkręciłem skrzynie podpierając ja na lewarku z kółkami, kilka szarpnięć i skrzynia odjeżdża od silnika - odsunąłem skrzynie na tyle aby swobodnie odkręcić docisk Trochę roboty z tym jest ale spokojnie do zrobienia. Możesz też odkręcić przeguby i wyjąc je z piast jak nie chcesz tracić oleju ze skrzyni. To tak w telegraficznym skrócie A ja w P10 GA16DE chyba tak samo jak w P11 zrobiłem tak : - cały wózek zawieszenie silnika odkręciłem - olej ze skrzyni spuszczony - dolny sworzeń odkręcony i końcówka drążka też (lewe koło od kierowcy) - nakrętka łożyska i półoś ci wychodzi (trzeba ją wybić ze skrzyni delikatnie "łyżką"- wyskoczy, z drugiej strony też wybijasz ale nie odkręcasz półośki zostaje w aucie ) - wtedy rozrusznik i wszystkie śruby na około - podpierasz silnik na lewarku(podłóż kawałek deseczki ) i na dół - ja ściągałem skrzynie dwa razy, za pierwszym razem nie mogłem rozczepić silnika od skrzyni i tu moja rada: między silnikiem a skrzynią są dwa "kołki" metalowe i one mogą trzymać jeżeli skrzynia nie była zdejmowana od nowości, weź duży wkrętak włóż go między skrzynie i silnik i parę razy młotkiem będziesz widział jak się rozdziela skrzynia od silnika - skrzynia na zewnątrz i odkręcasz sprzęgło - za pierwszym razem we dwóch z bratem ok 5-6 godz. - za drugim razem ok. 4,5 godz. A i jeszcze jedno jak będziesz opuszczał silnik wcześniej poluzuj tą poduszkę silnika która jest u góry - tam gdzie paski, żeby nie popękała. Jak masz jakieś pytania pisz pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saf Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 (edytowane) Witam Musze wymienić sprzegło,mam pytanie ; czy można wyjąć skrzynie bez odkręcenia wózka silnika?(nie moge go odkręcić bo śruby w przednim mocowaniu kręcą sie na około ,pewnie puścily nakrętki wewnątrz belki) może koś tak robił? pozdrawiam Witam Musze wymienić sprzegło,mam pytanie ; czy można wyjąć skrzynie bez odkręcenia wózka silnika?(nie moge go odkręcić bo śruby w przednim mocowaniu kręcą sie na około ,pewnie puścily nakrętki wewnątrz belki) może koś tak robił? pozdrawiam ponawiam pytanie.za porady będę wdzięczny Edytowane 19 Czerwca 2014 przez saf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.